TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

לראשונה מאז הוקמה לפני 45 שנה: נחתם הסכם קיבוצי בחברת ויסוניק


הסתדרות
עובדי החברה התאגדו בהסתדרות בתחילת 2018, לאחר שההנהלה החליטה להעביר את מפעל הייצור שלה מישראל לסין
170 עובדי הפיתוח של החברה הוותיקה, העוסקת במערכות גילוי אש וביטחון, ייהנו לראשונה מהסדרת תנאי העסקתם בהסכם קיבוצי, הכולל בין היתר הגדלת ההפרשות הפנסיוניות, הגדלת תקציבי הרווחה ותוספת לימי החופשה *** עובדים שיבחרו לפרוש מרצון יוכלו לקבל פיצויים ומענקי פרישה מוגדלים של 200% *** עובדי החברה התאגדו בהסתדרות בתחילת 2018, לאחר שההנהלה החליטה להעביר את מפעל הייצור שלה מישראל לסין

יו״ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק יקי חלוצי, יו"ר ההסתדרות במרחב ת"א-יפו גרשון גלמן ונציגי הבעלים של ויסוניק חתמו היום (ד') על הסכם קיבוצי ראשון ופורץ דרך, בחברה אשר עוסקת בפיתוח מערכות לגילוי וכיבוי אש ומערכות ביטחון.

בין הישגי ההסכם: ביטחון תעסוקתי לעובדים והסדרת תהליכי פרישה מרצון, במסגרתם יוענקו לעובדים שיפרשו פיצויי פיטורים ומענקי פרישה מוגדלים של 200%; הסדרת תהליכי ניוד עובדים ושינויים אירגוניים והגדלת הפרשות החברה והעובדים לפנסיה למקסימום של 7.5% מכל צד.

כמו כן, סוכם על הגדלת תקציב הרווחה לאלף דולר לעובד בכל שנה; הגדלת התשלום על ארוחת הצהריים ל-50 שקל ליום; תוספת לחופשה השנתית: שני ערבי חג על חשבון המעסיק ויום הצהרה ברבעון; הגדלת ערך יום דמי הבראה ל-425 שקל; וזכאות לשעת הורות בשבוע במשך שנה אחרי הלידה.

ויסוניק נוסדה לפני כ-45 שנה ולפני כשבע שנים נרכשה על ידי חברת טייקו הבינלאומית, שבעצמה נרכשה לפני כשנתיים על ידי JCI. בתחילת 2018 החליטו עובדי ויסוניק להתאגד בהסתדרות לאחר שמפעל הייצור הישראלי הועבר לסין. מעבדת הפיתוח של החברה המשיכה את פעילותה בתל-אביב, וכיום מועסקים בה כ-170 עובדים, רובם מהנדסי פיתוח.

מיד לאחר התאגדות העובדים, החל משא ומתן שאף לווה במאבק ארגוני לפני שהצדדים הגיעו לכדי הסכמות, אשר באות לידי ביטוי היום עם חתימת ההסכם הקיבוצי הראשון בתולדות החברה.

לצד חלוצי וגלמן, במעמד החתימה על ההסכם נכחו גם יו"ר ועד עובדי ויסוניק עזר יצקן, ונציגי טייקו, החברה-האם מארצות הברית. לצדם השתתפו גם מזכירי האיגוד המקצועי אלון וינברן מאיגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק, צ׳רלי בליכי ממרחב ת"א-יפו ועו"ד גלי שטיינברג מהלשכה המשפטית באגף לאיגוד מקצועי, שליוו אף הם את המו"מ להסכם.

יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק, יקי חלוצי, מסר: "איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק בהסתדרות שם לו למטרה לפתח יחסים קיבוציים והסכמים קיבוציים שמטרתם להעניק ביטחון תעסוקתי ושיפור התנאים הסוציאליים, גם בתחום המחקר והפיתוח. ההסכם הוא בשורה מצוינת לעובדי המעבדה בתל-אביב ואני רוצה להודות לכל השותפים מההנהלה הגלובאלית ומהוועד המקומי ביצירתו".

יו"ר ההסתדרות במרחב תל-אביב יפו, גרשון גלמן, ציין: "בשעה טובה - ובפרק זמן סביר וקצר יחסית למו"מים מסוג זה - הצלחנו להגיע להבנות שיבטיחו את עתידם התעסוקתי של רוב עובדי ויסוניק. זוהי הוכחה ניצחת לכך שגם בענף תנודתי וגמיש כמו הייטק בהחלט יש מקום להתאגדות בהסתדרות ואני מברך את העובדים על הבחירה שעשו ומוכיחה עצמה היום".

יו"ר ועד עובדי ויסוניק, עזר יצקן, הוסיף: "אנחנו מאמינים שההסכם שנחתם יחזיר את הביטחון, לאחר תחושת האי-ודאות שנוצרה בקרב העובדים כתוצאה מקניית ויסוניק על ידי חברה בינלאומית וסגירת מפעל הייצור".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il