TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

מחזקים את התעשייה בשלומי


"שמעוני מיכאל מפעלי מתכת" תקים מפעל חדש באזור התעשייה בשלומי, בהשקעה של למעלה מ-12.3 מיליוני ש"ח ובסיוע של למעלה כ-2.5 מיליוני ש"ח ממשרד הכלכלה

התכנית צפויה להביא לגידול במחזור המכירות של החברה בהיקף של 8,000,000 ש"ח ולקליטת עובדים חדשים

שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן: "זהו המשך ישיר לתנופת פיתוח התעשייה בשלומי ובגליל המערבי ויצירת מקומות עבודה חדשים. פתיחת והרחבת פעילות מפעלים וחברות לצד קידום התעשייה והתעסוקה בכל רחבי המדינה ובפריפריה בפרט, הינה משימה הנמצאת בראש סדר העדיפויות של משרד הכלכלה והתעשייה. המשרד פועל ליצירת תעסוקה איכותית ולהעלאת הפריון, בייצור משרות באיכות גבוהה, וקידום התעשייה והכלכלה"

החברה עוסקת בעיבוד מתכות, חיתוך במכונות לייזר ומכונות מים, כרסום, חריטה ועיבוד שבבי. החברה עובדת כקבלן חוזי, עם התמחות בייצור לגופים ותעשיות ביטחוניות.

מנהלת רשות ההשקעות במשרד הכלכלה והתעשייה אישרה לחברת שמעוני מיכאל - מפעלי מתכת בע"מ הממוקמת בשלומי, תכנית השקעה בגין הרחבת מפעל קיים בסך של 12,304,700 ש"ח (2,460,940 ש"ח במונחי מענק).

תכנית ההשקעה מיועדת לרכישת אמצעי ייצור חדשים, על מנת להכניס טכנולוגיות חדשות ומדויקות יותר, להגדיל את אמצעי הייצור, באופן שחברה תוכל להיענות לביקושים למוצריה ולהקטין את זמני האספקה ללקוחות. יצוין כי אמצעי הייצור

שהחברה עתידה לרכוש יאפשרו להרחיב את פעולות הייצור ובמקביל להקטין את עלויות הייצור הקיימות. בנוסף המכונות הנרכשות יאפשרו לחברה גם להתמודד על פרויקטים חדשים הנמצאים בהצעת מחיר שקיבלו RFQ.


תכנית זו צפויה להביא לגידול במחזור המכירות בחברה בהיקף של 8,000,000 ש"ח וכן לקליטת 15 עובדים חדשים (בנוסף ל-54 העובדים הקיימים).

גבי נעמן ראש מועצת שלומי: "אנו מברכים על כל מפעל שמוקם באזור. אין ספק שמפעלים מגלים את האטרקטיביות של שלומי, הנמצאת בצמיחה מרשימה מזה מספר שנים ומוקמות בה שכונות חדשות, לצד פארק תעשייה המשתרע על שטח של 80 דונם . לשמחתי רוב שטחי התעסוקה שווקו ואנו לקראת אכלוס שני מפעלים חדשים שיעסיקו כ 150 עובדים "קורטקס" לייצור שתלי שיניים, ומפעל "פוליקראט" לאבזור וציפוי כלי נשק, ומוצרי איכות נוספים.


בתקופה הקרובה צפויים מפעלים נוספים לסיים הליך הוצאת היתרי בניה, והם יצטרפו בגאון לתעשייה בשלומי , לצד איכות חיים מצוינת לתושבים.


ברצוני להודות מעומק הלב לשר הכלכלה והתעשייה מר אלי כהן, למנכ"ל המשרד מר שי ריסקין ולמר יגאל צרפתי מנהל מינהל אזורי תעשייה, על תמיכתם ותרומתם לחיזוק התעשייה בגליל המערבי ובפריפריה כולה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il