TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

מתחמקים מאחריות


רשות המיסים
העובדים, הקופות ורואי החשבון אחראים לליקויים – כך טענו בעלי העסקים במבצע מס הכנסה בנצרת והאזור
פקיד שומה נצרת, ערך לאחרונה מבצע ביקורות במסגרתו נבדקו 90 בתי עסק, ונמצא כי ב- 20 מתוכם לא נרשמו הכנסות כחוק. הביקורות התרכזו בערים סכנין, שפרעם, אעבלין, טמרה, נצרת, כפר עארבה, כפר כנא ויישובים נוספים באזור נצרת.

"רואה החשבון עושה התאמות לפני שהוא מגיש את הדוחות למס הכנסה", כך הסביר סוכן ביטוח בנצרת כאשר עלה בביקורת כי העברות כספיות בסכום כולל של 28,873 ₪ שהתקבלו עבור חודש יוני, לא נרשמו בספרי החשבונות. סוכן הביטוח אינו היחיד שהפיל את האחריות לליקויים על רואה החשבון שלו, גם בביקורת במרפאה של רופאת נשים בכפר עארבה, רואה החשבון הוזכר כהסבר לליקויים שנמצאו. במהלך הביקורת, נמצא מייל המודיע לרופאה על העברת סכומים בגין טיפולים על סך 77,734 ₪ לחשבון הבנק שלה. מבדיקת ספרי החשבונות לא נמצא רישום או תיעוד להעברות אלו. רופאת הנשים הסבירה כי: "רואה החשבון שלי רושם חשבונית".

בביקורת במסעדה נוספת בכפר עארבה, נמצא כי קניית ביקורת שנערכה מספר ימים לפני לא נרשמה, וכי סרטי קופה מפורטים גם הם לא נשמרו. בעל המסעדה הסביר: "אני לא יודע לעבוד עם הקופה". גם במסעדה בנצרת, נראה שהייתה "בעיה" עם הקופה. מתצפית שנערכה לעסק נמצא כי שלושה תשלומים, שהתקבלו מלקוחות שונים לא נרשמו או תועדו. בעל העסק הסביר: "הקופה חדשה ואני מסתבך איתה".

עוד בנצרת, במהלך ביקורת בעסק לתפירת וילונות, נמצא כי תשלומים שהתקבלו משלושה לקוחות שונים בסך 24,850 ₪ לא נרשמו. כשנשאל על כך, הסביר בעל העסק: "לא יודע אולי העובדת גונבת ממני כסף".

למבצע הביקורת קדמו פעולות מיפוי וסריקה לאיתור עסקים בעלי נפח פעילות גואה במיוחד, וקניות ביקורת סמויות מקדימות. פעילות זו נערכה כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים נגד מעלימי מס והון שחור, במסגרת המדיניות להגביר את פעילות האכיפה ולשפר את כושר ההרתעה, בין היתר ע"י עריכת מבצעי שטח שמטרתם להביא לדיווחי וגביית מס אמת ולהגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il