TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

מחוז ירושלים: בתוך שנתיים ירידה של כ- 50% בבניית צמודי קרקע


הבתים החדשים בקיבוץ קריית ענבים - קרדיט - 3 DVISION
על פי הנתונים לרבעון הראשון של 2019, עד כה החלו בבנייתם של 121 צמודי קרקע: עיקר צמודי הקרקע בקיבוץ קריית ענבים הכולל 300 בתים חדשים
מנתוני הלמ"ס נגלית תמונה מדאיגה מאוד לכל מי שמבקש לרכוש לעצמו צמוד קרקע חדש במחוז ירושלים – בתוך שנתיים נרשמה במחוז ירידה של כ- 50% בבניית צמודי קרקע באזור.
על פי הנתונים בשנת 2016 נבנו במחוז ירושלים 845 צמודי קרקע, מספר צמודי הקרקע הגבוה ביותר מאז 2013, ואילו בשנת 2018 חלה ירידה חדשה עם 436 צמודי קרקע בלבד.

על פי הנתונים לרבעון הראשון של 2019, עד כה החלו בבנייתם של 121 צמודי קרקע במחוז. מסקירת הפרויקטים המוקמים היום במחוז ירושלים עולה כי עיקר צמודי הקרקע באזור מוקמים במסגרת פרויקט המגורים החדש בקיבוץ קריית ענבים הכולל 300 בתים חדשים.

היזם ראובן אלה שבונה בימים אלו כ- 300 צמודי קרקע בקיבוץ קריית ענבים לקהל הרחב מציין כי "צמודי קרקע במחוז ירושלים הפכו למוצר נדיר כמעט. וככל שהקרקעות באזור ילכו ויתמעטו החלום של בית וגינה ילך ויתרחק. אנו שמים לב שעיקר הרוכשים בפרויקט הם משפחות צעירות שמבקשות חינוך טוב לילדיהם לצד חיי קהילה פוריים. אנו שמחים להיות חלוצי הדרך בהקמתו של הקיבוץ החדש ולאפשר למשפחות חדשות חיים קהילתיים כמו שרק אפשר למצוא בקיבוץ".

קיבוץ קריית ענבים עובר בימים אלו הליך של "התחדשות קיבוצית" הראשון מסוגו בארץ, במסגרתו ייהרסו מבנים ישנים, לרבות בתי מגורים ומבני ציבור ישנים, ובמקומם יוקמו 300 בתים חדשים הכוללים צמודי קרקע ומבנים גג-גן ועוד כ-50 בתי מגורים ומבני ציבור חדשים שיבנו לטובת הקיבוץ. הבתים החדשים יתווספו לכ-105 בתי אב קיימים ובסך הכל בתום הקמת הפרויקט קיבוץ קריית ענבים יכלול כ-400 משפחות.

אלה מציין כי במסגרת ההתחדשות הקיבוצית הראשונה בישראל שקורמת עור וגידים בימים אלו בקיבוץ קריית ענבים, עולה כי קרוב ל- 70% מהרוכשים בפרויקט החדש, הם זוגות צעירים עם 2 ילדים קטנים המבקשים להתגורר בקיבוץ בשל חיי קהילה. יתר הרוכשים בפרויקט הם זוגות צעירים ללא ילדים שרכשו את ביתם הראשון וכן זוגות מצמצמי דיור, הוריהם של הרוכשים הצעירים. עוד עולה מהנתונים שנמסרו, כי 75% מהרוכשים מגיעים מאזור מבשרת – ירושלים ו- 25% מאזור מודיעין ועד תל אביב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il