TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

חברת איסטרן פיק מתרחבת ומודיעה על מינוי שני סמנכ"לים חדשים; ניצה שאולי וד'ר פאול אברהמי


ד"ר פאול אברהמי
איסטרן פיק (Eastern Peak) חברה לפיתוח תוכנה המשלבת ידע אירופאי בפיתוח, עיצוב וניהול פרויקטים עם אנשי מקצוע ויועצים בתחום הטכנולוגיה, מישראל

חברת איסטרן פיק מתרחבת ומודיעה על שני מינויים חדשים בתחום היעוץ האסטרטגי, ניצה שאולי וד"ר פאול אברהמי.


ניצה שאולי, תשמש כסמנכ"לית אסטרטגיה. במסגרת תפקידה תהיה אחראית לניטור טרנדים שיווקיים, פתרונות טכנולוגים מתקדמים ואסטרטגיות תחרותיות, להטמעת והרחבת השירותים והפתרונות המציעה החברה ולהעמקת הידע הקיים בתחומים טכנולוגיים חדשים.


בתפקידה הקודם שימשה שאולי כמובילת תחום פיתוח ארכיטקטורה בחטיבה הטכנולוגית בחברת אמדוקס, וכן כסמנכ"לית בחטיבת הבילינג בחברה, בתקופת היווסדה. לשאולי ניסיון רב בניהול צוותים גדולים של מאות אנשים וביצירתן ומיסודן של אסטרטגיות ניהוליות עבור חברות אנטרפרייז בתחומי הטלקומוניקציה. ניצה בוגרת תואר בהנדסת מחשבים מאוניברסיטת ת"א, ומחזיקה בתואר(BSc) בפילוסופיה.


ד"ר פאול אברהמי, ישמש כסמנכ"ל יעוץ עסקי ובמסגרת תפקידו יתמקד בתחומי Digital transformation וחדשנות. בתפקידיו הקודמים שימש כארכיטקט טכנולוגיות בכיר בחברות שונות ביניהן סלקום, HP-Dell ואמדוקס. במסגרת תפקידו למינוף פעילות היעוץ האסטרטגי המציעה החברה, לחדירה למגזרים נוספים, למינוף יכולות הפיתוח של החברה בטכנולוגיות חדשות כמו IoT , BI, ML ועוד.


לאברהמי רקע אקדמי מרשים, הוא החל את דרכו בטכניון, בעל תוארMBA במנהל עסקים מאוניברסיטת ת"א, ובוגר MSc בהתנהגות ארגונית מאוניברסיטת ניו יורק (NYU), עוד הוא מחזיק בדוקטורט (PhD) בפילוסופיה, גם הוא, מאוניברסיטת ת"א.


אלכסיי שלימוב, מנכ"ל ומייסד איסטרן פיק מסר כי: "פעילותה של איסטרן פיק ממשיכה לגדול ולהתרחב ולכן החלטנו למנות שני מנהלים בכירים עם רקע מקצועי וידע אישי רב כדי לענות על הצרכים החדשים והמשתנים של לקוחותינו, בתחום היעוץ. חברות הטכנולוגיה הותיקות נתפסות כחדשניות, אך גם הן ממשיכות לפעול כל העת על מנת להמשיך ולשמר את רוח החדשנות בפעילותן הרציפה.


כשהן נתקלות בחסמים הנובעים באופן טבעי מריבוי מקבלי החלטות ומהליכי בירוקרטיה ארוכים ומסורבלים, האופיינים לחברות גדולות, הן פונות אלינו לייעוץ וסיוע בבניית האלמנטים המותאמים למציאות הנוכחית, ולהסרת החסמים".


אודות איסטרן פיק
איסטרן פיק היא חברה לפיתוח תוכנה המשלבת ידע אירופאי בפיתוח, עיצוב וניהול פרויקטים עם אנשי מקצוע ויועצים בתחום הטכנולוגיה, מישראל. החברה מאגדת ידע נרחב ביישום אסטרגיות ניהוליות, ניהול חברות רבות משתמשים וטכנולוגיה וידע טכנולוגי נרחב בתחומי טלקומוניקציה, רשתות סלולריות, פתרונות IT , פיתוח אפליקציות ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il