TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

ביונדווקס מודיעה על מימוש מלא בהצעת הזכויות והצלחה בהשלמת גיוס בהיקף של 20 מיליון דולר


ביונדווקס
כספי הגיוס ישמשו להשלמת הניסוי הקליני הפיבוטלי שלב 3 בחיסון אוניברסלי לשפעת (M-001) ולהגדלת כושר הייצור

ביונדווקס (Nasdaq: BVXV) מדווחת על תוצאות הצעת הזכויות. החברה קיבלה התחייבויות מבעלי מניות קיימים לכל תעודות הפיקדון האמריקאיות המוצעות (ADSs) ומניותיה הרגילות, לסך של 3,057,466 תעודות פיקדון ו-18,298,898 מניות, וגייסה סך כולל של 20 מיליון דולר.

מריוס נכט מימש במלואן את כל הזכויות שהוצעו לו באמצעות קרן השקעות ההיי-טק שבבעלותו AIHT. בנוסף, הוא מימש אופציה לרכוש, תחת אותם תנאים של הצעת הזכויות, 2,203,640 תעודות פיקדון ו-141,538 מניות, אשר לא נרכשו על ידי בעלי מניות אחרים. בסך הכל, השקעתו של נכט באמצעות AIHT במסגרת הנפקת הזכויות הסתכמה ב-16.67 מיליון דולר, ובכך הופך נכט לבעל שליטה (תחת חוקי החברות של ישראל) עם החזקה של כ-42% במניות ביונדווקס.

ד"ר רון בבקוב, נשיא ומנכ"ל ביונדווקס, ציין כי "הסכום של 20 מיליון דולר שגויס בהנפקת הזכויות, יחד עם המימון האחרון שהתקבל מבנק ההשקעות האירופי בסך 4 מיליון אירו ושהשלים מימון כולל מהבנק בהיקף של 24 מיליון אירו, יממנו את הפעילות שלנו עד לסיום הניסוי הקליני הפיבוטלי שלב 3 לבחינת יעילות חיסון השפעת שפיתחנו. אני מבקש להודות אישית, בשמי ובשם כל צוות ביונדווקס, לבעלי המניות שלנו ובמיוחד למריוס נכט, יאיר שינדל, יצחק דבש והשותפים והקולגות שלהם ב-aMoon 1 על התמיכה הגדולה והמתמשכת שלהם והאמון בחזון שלנו לקידום החיסון האוניברסלי לשפעת והבאתו לשוק. אני אופטימי שיחדיו אנחנו קרובים מאי פעם להביא את בשורת החיסון האוניברסאלי המהפכני שלנו לעולם".

החברה מצפה כי תעודות הפיקדון והמניות החדשות יימסרו לבעלי המניות עד סוף חודש יולי 2019.

כספי הגיוס ישמשו לקידום פעילות החברה עד סוף שנת 2020, כולל הגדלת כושר הייצור והשלמת הניסוי הקליני הפיבוטלי שלב 3 בחיסון אוניברסלי לשפעת (M-001). כ-8,000 משתתפים מגויסים כעת לחלק השני של הניסוי, בהמשך ל-4,094 משתתפים שגויסו בחלק הראשון של הניסוי, קודם לעונת השפעת של 2018/19. תוצאות הניסוי צפויות להתפרסם עד סוף 2020.

אודות ביונדווקס
ביונדווקס (NASDAQ: BVXV) הינה חברת ביופארמה המפתחת חיסון אוניברסאלי לשפעת ומבצעת ניסוי קליני שלב 3. החיסון, M-001, פותח במטרה לספק הגנה רב-עונתית ורב-זנית נגד זני וירוס שפעת קיימים ועתידיים בבני האדם, כולל זני השפעת העונתית והמגפתית.


הטכנולוגיה של ביונדווקס מבוססת על שילוב ייחודי, המתבטא בקניינה הרוחני של החברה, של פפטידים שמורים וקבועים מחלבוני וירוס השפעת המפעילים את שתי הזרועות של המערכת החיסונית – לשם הגנה רחבה והשפעה ממושכת. החברה השלימה 6 ניסויים קליניים בשלבי 1/2 ו-2, שכללו 698 משתתפים, ובהם נמצא החיסון כבטוח, סביל ואימונוגני. הניסוי הקליני הפיבוטלי שלב 3 המתקיים נועד לבחון את הבטיחות והיעילות של חיסון ה-M-001 בהפחתת התחלואה וחומרת המחלה.
למידע נוסף בקרו באתר: www.biondvax.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il