TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

רציו הגישה הצעה במכרז לשטחי חיפושי גז ונפט בישראל


איתי רפאל, מנכל רציו פטרוליום
רציו תשתף פעולה עם שתי חברות אנרגיה בינ"ל מובילות- Cairn ו - Soco

רציו הודיעה היום על הגשת הצעה במכרז שפרסם משרד האנרגיה לרישיונות חיפושי גז ונפט מול חופי ישראל. רציו מתמודדת במכרז בשיתוף שתי חברות בין לאומיות מובילות לחיפושי גז ונפט הנסחרות בבורסה בלונדון.


הראשונה היא חברתCairn מאדינבורו סקוטלנד הפעילה מעל ל- 20 שנים במקסיקו, סנגל, חוף השנהב ועוד מספר מדינות במרכז אמריקה. השנייה היא חברת Soco לה פעילות חיפוש והפקה בווייטנאם ומצרים.


בהגשת ההצעה רציו מממשת את האסטרטגיה העסקית שלה ופועלת לקבל זכויות נפט נוספות באגן המזרחי של הים התיכון. כיום, רציו מחזיקה זכויות במאגר האסטרטגי לוויתן שצפוי להפיק גז טבעי כבר בסוף שנת 2019 ובנוסף ברישיון "רועי" בישראל.


יגאל לנדאו מנכ"ל רציו מסר: "באגן המזרחי של הים התיכון קיים פוטנציאל רב למציאת מאגרי גז נוספים ואף פוטנציאל למציאת נפט. השתתפותנו במכרז משתלבת עם האסטרטגיה שלנו להפוך לשחקן מרכזי בחיפוש והפקה של משאבי גז ונפט באגן הלבנט ובמידת האפשר ליצירת סינרגיה עם מאגרים סמוכים אחרים .


שיתוף הפעולה עם חברות האנרגיהSOCO ו- CAIRN מביא לידי ביטוי פעם נוספת את היכולות של רציו לחבור לחברות בינלאומיות מובילות. כניסתם של גופים בינלאומיים מובילים לאגן הלבנט כדוגמת EXXON, TOTAL, SHELL, ENI ותגליות הגז שבאו בעקבותם סייעו לרציו לחבור לשתי חברות אלה. אנו מברכים על כל כניסה לישראל של כל שחקן בינלאומי חדש שיכול לתרום לפיתוח תגליות ולהקמת תשתיות ובכך תגדל האטרקטיביות של אגן הלבנט".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il