TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

מותג ההנעלה הדני- ECCO, בשיתוף דאסו סיסטמס השיק את - Quant U -חווית הנעלה ייחודית מותאמת אישית


Quant U -חווית הנעלה ייחודית מותאמת אישית
חברת נעלי ECCO השתתפה בתערוכת ה-"גיק אבל שיק: קניות במילניום השלישי"

בשיתוף עם דאסו סיסטמס, מותג הנעליים הדני ECCO השיק חוויית התאמה אישית ייחודית של הנעלה, Quant-U (quantified you), בפעם הראשונה באירופה בחנות הכלבו היוקרתית Le Bon Marché Rive Gauche בפריז. המותג הציע הצצה אל העתיד של המגזר הקמעונאי.


חברת נעלי ECCO השתתפה בתערוכת ה-"גיק אבל שיק: קניות במילניום השלישי". אירוע זה הינו הראשון מסוגו אשר מוקדש לחידושים דיגיטליים וחוויות טכנולוגיות חושיות הכוללות 80 מותגי יוקרה ופרימיום בינלאומיים.


צרכנים בעלי מודעות גבוהה לאופנה ודרישה להתאמה אישית, יכלו לחוות התאמה מדויקת של זוג נעליים למבנה הרגל האישית שלהם. על מנת לייצר את המוצר הטוב ביותר המותג הקים תהליך מתקדם של איסוף נתונים דיגיטליים, המשולב עם העולם הפיזי של החנות הרגילה שכולנו מכירים. הליך המוביל להתאמות אישיות ונוחות ומדגים כיצד ניתן לנצל את איסוף הנתונים הדיגיטליים.


בתהליך זה, Quant-U משולבת עם פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס מאפשרת עיצוב מבוסס ענן ומונחה נתונים הפועל באוטומציה מלאה שיכולה ליצר סדרות אינסופיות של מודלים תלת-ממדיים.
בסקר שנערך לאחרונה, 81 אחוזים מהצרכנים מצפים להשתמש בטכנולוגיות דיגיטליות בחנויות ו-71 אחוזים מצפים לרכוש מוצרים בני קיימא במלואם עד שנת 2030. מותגים וקמעונאים מחפשים דרכים אסטרטגיות לסיפוק חוויות חדשות העונות על ציפיות הלקוחות המקרבות אותם למותג.


עם זאת, השימוש בטכנולוגיות דיגיטליות כאלו בסביבה קמעונאית נתפס לעתים כמגמה עכשווית בלבד שעתידה לחלוף.


באמצעות Quant-U, ECCOחושפת חוויה אשר מטרתה להציע מקסימום נוחות לצרכן ולקוח. חוויה אשר מרחיבה את גבולות הקמעונאות על ידי שילוב של חנויות דיגיטליות עם חנויות פיזיות כפלטפורמה אחת. Quant-U הציגה ב-Le Bon Marché, אובייקטים מחוברים, נתונים, בינה מלאכותית, סימולציה, טכנולוגיות ענן והדפסה תלת-ממדית בחוויית צרכנים רב שלבית אשר כוללת ניתוח בזמן אמת, עיצוב מונחה נתונים בענן, והדפסה תלת-ממדית.


מרכיב פונקציונלי וחשוב בהנעלה הינו ייצור על פי דרישה, אשר מבוסס על פי נתונים האישיים של כל צרכן ולקוח שנמדדים בזמן אמת. אלגוריתם למידה מנתח את נתוני הכף רגל ומפתח את התאום הדיגיטלי שלה באמצעות פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE. למידה חישובית וסימולציות מייצרות את התצורה הדיגיטלית, בודקות את התאמת החומר ממנו מייצרים את ה-midsole (שחוצץ בין סוליית הנעל לבין הריפוד הפנימי שלו), ומייעלות אותה להדפסה תלת-ממדית.


תהליך זה הינו מוביל להתאמה אישית התורמת לנוחות ולצרכים של כל לקוח ( רמת התאמה אישית שכזו הינו הרבה מעבר להתאמה אישית פשוטה של צבע או חומר). רכיבים המיוצרים בהדפסה תלת-ממדית עשויים מסיליקון באיכות גבוהה מבית דאו כימיקליים, בתהליך המאפשר התנהגות חומרית יוצאת מן הכלל.

מאז שנת 2016, דאסו סיסטמס, באמצעות ה-FashionLab , משתפת פעולה עם ה-Innovation Lab של ECCO בפרויקט ה-Quant-U כדי לפתח את חוויית ההנעלה המותאמת אישית המבוססת נתונים הראשונה בעולם. בכך, דאסו סיסטס מפתחת אפשרויות להרחבת ההתאמה האישית ההמונית באמצעות העולם הווירטואלי למגזרים קמעונאיים נוספים.


חוויית ה-Quant-U ב-Le Bon Marché תפעל במקביל עם הופעת הבכורה שלה בטוקיו בחנות הכלבו Isetan.


לקבלת מידע נוסף אודות פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס: http://www.3ds.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il