TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

סיוה ממשיכה להוביל את שוק הקניין הרוחני למוצרי NB-IoT: מדווחת על ניסוי מסחרי מוצלח בצ'יינה טלקום


סיוה CEVA
בעקבות הניסוי המוצלח בצ'יינה טלקום, צופה נורלינק להיכנס לשלב של ייצור המוני בהמשך השנה

ספקית טכנולוגיות עיבוד האותות והבינה המלאכותית סיוה (נאסד"ק: CEVA) דיווחה היום על ניסוי מסחרי מוצלח בשבב NB-IoT, שהתקיים ברשת צ'יינה טלקום בעיר נאנג'ינג בסין. מדובר בניסוי הראשון בשבב NK6010 שפיתחה חברת השבבים הסינית נורלינק (Nurlink), המיועד להפעלת מוצרי IoT ברשתות סלולריות ומבוסס על טכנולוגיית ה-Dragonfly NB2 של סיוה.


השבב מיועד למגוון מוצרי IoT, בהם מונים חכמים, מכשירים לבישים, מערכות מעקב אחר נכסים, וחיישנים לשימושים תעשייתיים. בעקבות הניסוי המוצלח בצ'יינה טלקום, צופה נורלינק להיכנס לשלב של ייצור המוני בהמשך השנה.


טכנולוגיית ה-Dragonfly NB2 שפיתחה סיוה כוללת את כל רכיבי החומרה והתוכנה הנדרשים לפיתוח מהיר של מוצרי IoT הפועלים ברשתות סלולריות מסוג NB-IoT. רכיבים אלה כוללים בין השאר את מעבד התקשורת CEVA-X1, משדר/מקלט RF ומגבר הספק – המשולבים בפתרון מבוסס תוכנה התומך במגוון מוצרים ובתקני ניווט (GNSS) גלובליים.


חסמי כניסה גבוהים
"אנו גאים מאוד להשלים את בדיקת התאימות הראשונה באחת מרשתות ה-NB-IoT המתקדמות בעולם, בפחות מ-15 חודשים מתחילת תכנון השבב שלנו", אמר מנכ"ל נורלינק, ד"ר שיאהו קונג. "טכנולוגיית ה-Dragonfly NB2 של סיוה, לצד התמיכה הטכנית המצוינת שלה, סיפקו את הבסיס החזק שאפשר לנו להשיג ציון דרך זה במהירות כה רבה".


מנהל חטיבת ה-IoT של סיוה, אנז' אזנאר, הוסיף: "סיוה מחויבת להבטיח שטכנולוגיית NB-IoT תהיה ברירת המחדל לקישוריות סלולרית ארוכת טווח של מכשירי IoT. הטכנולוגיה שלנו מאפשרת ליצרניות לחדור לשוק המתאפיין בחסמי כניסה גבוהים. ההישג של נורלינק מרשים מאוד ומשקף את המצוינות של הצוות ההנדסי שלה ואת יכולות טכנולוגיית ה-Dragonfly NB2 של סיוה המקצרת זמני פיתוח של שבבים".
סיוה תציג את טכנולוגיות הקישוריות והחישה שלה בתערוכת הסלולר השנתית (MWC) בשנחאי ב-26-28 ביוני.

סיוה (CEVA)
סיוה מספקת טכנולוגיות לעיבוד אותות ומעבדי בינה מלאכותית המיועדים לשווקי הסלולר, האלקטרוניקה, הרכב, והאינטרנט-של-הדברים (IoT). הטכנולוגיות של החברה הן בתחומי הראייה הממוחשבת, האודיו, התקשורת והתשתית הסלולרית (דור 4, 4.5 ו-5), יישומי הפעלה קוליים, הלמידה העמוקה והרשתות הנוירוניות, קישוריות Wi-Fi ובלוטות', ואחסון נתונים.


הטכנולוגיות של סיוה משולבות בסמארטפונים ובמוצרי IoT של יצרנים ומותגים מובילים, לצד יצרניות צעירות המעוניינות לזרז פיתוח מוצרים חדשים.


לפרטים נוספים: www.ceva-dsp.com , Twitter, YouTube , LinkedIn ו-Instagram.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il