TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

אריק יוגב בכנס הסוכנים המצטיינים של איילון


מנכל איילון אריק יוגב בכנס המצטיינים 2019 צילום אייל גזיאל
"איילון היא חברת סוכנים מתוך אמונה ביכולותיכם המגוונות ומתוך הערכה לתרומה שלכם ללקוחות"

יותר מ-500 סוכני ביטוח מצטיינים ונשיאי מועדוני היוקרה של איילון התכנסו אמש ב"לילה מלא כוכבים" – אירוע הסוכנים המצטיינים של איילון, שהתקיים במעמד יו"ר איילון ביטוח, מוקי אברמוביץ, מנכ"ל איילון, אריק יוגב, חברי דירקטוריון, מנהלים ועובדים בכירים באיילון וכמובן – הסוכנים המצטיינים ובנות ובני הזוג – הנחשבים באיילון חלק בלתי נפרד מהצלחת הסוכנים.

מנכ"ל איילון, אריק יוגב, הודה לסוכנים המצטיינים על שנת עבודה מאומצת, גדושה בהישגים יוצאי דופן וציין, כי "איילון היא חברה של סוכנים, לא כאילוץ אלא מתוך בחירה והחלטה. אנו פועלים כך כי אנו מאמינים בכם, ביכולות המגוונות שלכם, בחשיבות התרומה הרבה שיש לכם ללקוחות ולענף כולו".


יוגב דיבר, כדרכו, בפתיחות ובשקיפות מלאה והזכיר לנוכחים כי "בכינוס אשתקד, עמדתי על הבמה, ולנוכח התוצאות הלא טובות בסקר שביעות רצון הלקוחות לשנת 2017, הבטחתי והתחייבתי שיהיה שינוי. אז עשינו זאת ! בעבודה עקבית, יסודית, מקצועית ומאומצת ביצענו ב- 2018 את המהפך הכי גדול בענף. במדד שירות הלקוחות של משרד האוצר, אשר פורסם לפני כשבועיים הציגה איילון את השיפור המשוקלל המשמעותי ביותר מבין כל חברות הביטוח"

מנכ"ל איילון הודה לסוכנים גם על הדירוגים הגבוהים שהעניקו במהלך החודשים האחרונים לאיילון: מקום ראשון בשביעות רצון הסוכנים מבין כל חברות הביטוח הגדולות בענף אלמנטרי, במקום הראשון בסקר שביעות הרצון של הסוכנים בענף ביטוח חיים וחיסכון ארוך טווח והדגיש כי שיפור השירות הוא נדבך מרכזי באסטרטגיה העסקית של איילון. "ברבעון הראשון של 2019 הצגנו רווח נקי גבוה פי ארבעה (!) מהרבעון המקביל אשתקד, תוך צמיחה ממוקדת רווחיות, טיוב תיק הביטוח וייצוב החברה על בסיס רווחיות. בשנתיים האחרונות המשכנו לצמוח בענפי ביטוח כללי וחיים והכפלנו את נתח השוק בענף הבריאות. לא בכדי הוכתרה איילון כחברת ביטוח הבריאות של השנה ואנו עושים את זה בשותפות מלאה יחד איתכם" ציין יוגב.

אלא שלא רק עסקים היו בערב המופלא שניהלה סמנכ"לית איילון, יעל פאר סגל, המנהלת את השיווק והתקשורת בחברה. סוכני איילון המצטיינים זכו למגיני הוקרה, לאירוח כיד המלך והתרגשו מהופעה מדהימה של ריטה, שאירחה את בתה משי קליינשטיין ומהופעת הקומיקאי אבי נוסבאום.


אריק יוגב חתם את דבריו באירוע באמירה כי "מאושר האדם שיכול לתת מבלי לזכור זאת כל הזמן – ולקבל מבלי לשכוח זאת אף פעם" והזמין את סוכני איילון להצטרף למעורבות החברה בסיוע למי שפחות שפר עליהם גורלם: הנזקקים להשתלות מח עצם, בני נוער מהפריפריות החברתיות, ניצולי שואה ואחרים שאיילון אימצה אל ליבה ומסייעת להם כדרך שגרה בכסף ובסיוע פעיל ומעורב של עובדי החברה ומנהליה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il