TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

תעשייה ישראלית כחול לבן!


משרד הכלכלה והתעשיה
בזכות חובת רכש גומלין: חברת "אקסטל" ממישור אדומים תספק חלקים לקרונות שלSiemens Mobility בשווי מוערך התחלתי של כ- 4 מיליון דולר; החברה צפויה לפתח טכנולוגיית ריתוך חדשה ומתקדמת בשיתוף עם ענקית הרכבות הגרמנית
חברת "מ.שיימן" מאשדוד תספק חלקים ושירותים לחברת Bedeschi האיטלקית בשווי מוערך התחלתי של כמיליון דולר

בזכות חובת רכש גומלין: חברת הרכבות Siemens Mobility, סיכמה עם חברת "אקסטל" ממישור אדומים על רכש בסך מיליוני שקלים. החברה הגרמנית מחויבת ברכש גומלין בישראל בעקבות זכייתה במכרזים של רכבת ישראל לאספקת קרונות, וכחלק ממימוש המחויבות החליטה על ביצוע רכש משמעותי מהמפעל במישור אדומים.

המגעים בין הצדדים החלו בפגישה בחסות הרשפ"ת (הרשות לשיתוף-פעולה תעשייתי) במשרד הכלכלה והתעשייה, שקיימה יום ספקים עבור חברת סימנס בחודש מאי האחרון. בפגישה עם בעלי "אקסטל" התרשמו נציגי החברה הגרמנית מיכולות החברה.

חברת אקסטל, מפתחת ומשווקת מערכות אלומיניום לבנייה המבוססים על עקרונות הבנייה התואמים את התקן "הירוק". מפעלי החברה משתרעים על פני שטח של 100,000 מ"ר בפארק התעשיות מישור אדומים. החברה מעסיקה כ- 300 עובדים.

לאחרונה הבשילו התנאים העסקיים, והחברה ממישור אדומים תספק חלקי אלומיניום בשווי מוערך של מיליוני שקלים לקרונות ש- Siemens Mobility תספק לרכבת ישראל. אקסטל אף צפויה לפתח במפעל טכנולוגיית ריתוך חדשה ומתקדמת בשיתוף עם ענקית הרכבות הגרמנית, כחלק מתכנית של הרשות לחדשנות.

בחברה מקווים שהשת"פ עם Siemens Mobility והיכולות הבין-לאומיות יובילו לחיבורים עם חברות מובילות נוספות, ושואפים להמשיך ולהשתלב בתעשייה הרכבתית המקומית בישראל, שהולכת ומתפתחת לצד ההשקעה התשתיתית המשמעותית של המדינה בתחום.

צחי גולן, מנכ"ל סימנס מובילטי ישראל: "לאור הפרויקטים הרבים הצפויים בישראל, סימנס שמחה להמשיך ולהרחיב שיתופי פעולה עם ספקים מקומיים, תוך הכנסת סטנדרטים בינלאומיים מעולם הרכבות".

חברת Bedeschi האיטלקית, סיכמה עם חברת "מ.שיימן" על רכש בסך מיליוני שקלים. החברה האיטלקית מחויבת ברכש גומלין בישראל בעקבות זכייתה להקמת המשפך האקולוגי בנמל אשדוד, וכחלק ממימוש המחויבות החליטה על ביצוע רכש משמעותי מהמפעל באשדוד.

במסגרת דיונים מול הרשפ"ת עלה קושי של האיטלקים באיתור חברה מקומית שתעניק תמיכה להרכבת המשפך ותפעולו השוטף. אנשי הרשות חיברו את Bedeschi למ. שיימן, חברה מאשדוד המתמחה בעבודות מתכת. החיבור התגלה כמוצלח והצדדים חתמו על מזכר הבנות לביצוע פעילות משותפת במסגרת הפרויקט. בנוסף, החברה הישראלית נבחרה ליטול חלק גם בפרויקט מנוף התבואות לנמל.

זיוה איגר, מנהלת הרשפ"ת במשרד הכלכלה והתעשייה: "שמחנו להתבשר על העסקאות החדשות, שהן תוצאה של פעילות הרשות ואנו שמחים על כל חיבור שמשלב חברה ישראלית בפעילות של חברה בינלאומית. החיבור בין חברות בין-לאומיות הזוכות במכרזים והתעשיות והחברות בישראל הוא לא תמיד פשוט, אך הוא תמיד משתלם לשני הצדדים".





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il