TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

חוקרי חברת Accenture Security ישראל השתתפו בכנס אבטחת המידע OWASP Global AppSec Tel Aviv


אשר גנחובסקי - ראש תחום הגנה/מוכנות סייבר
הציגו כשל אבטחה המאפשר לתוקף לברוח מסביבת ה"Containers" הווירטואלית ולתקוף את הרשת הארגונית בהרשאות מנהל מערכת

חוקרי חברת Accenture Security ישראל השתתפו בכנס אבטחת המידע OWASP Global AppSec במלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.


אשר גנחובסקי - ראש תחום הגנה/מוכנות סייבר וחן כהן - מומחה לינוקס בצוות הגנה/מוכנות סייבר היו נציגי Accenture Security ישראל מחברת הסייבר Maglan, אותה Accenture רכשה בשנת 2016 אשר הציגו בכנס שעסק באבטחת מידע. רועי שרייבר – מנכ"ל Accenture Security בישראל (לשעבר "מגלן") השתתף גם הוא.


הרצאתם של אשר וחן ניתנה תחת הכותרת: Breaking out of the container without Zero Day – Can it happen to me? :

ארגונים כיום נמצאים בתהליך של שינוי ומזדרזים לאמץ DevOps כדפוס חשיבה.
רבים מהם משתמשים ב Docker ו – Containers על מנת ליישם את מתודולוגיית העבודה הזו בצורה יעילה, מדויקת ומאובטחת .

DOCKER הוא פרויקט קוד פתוח התומך בווירטואליזציה של יישומים תחת Containers, בשונה ממערכות הווירטואליזציה של מערכות הפעלה הדורשות הקמה של מכונה וירטואלית מלאה עבור כל יישום. יישום תשתית זו מאפשרת לארגונים ליישם את מתודולוגיית ה DevOps בצורה יעילה וגמישה תוך שחרור גרסאות בצורה אגרסיבית. Accenture Security ישראל, בעבודה משולבת של צוות התקיפה (Red Team) וההגנה (Readiness Team) עוסקת באבטחת תהליכי הטמעת Containers הסובלים לעיתים קרובות מבעיות אבטחה וחשיפה לאיומי סייבר כתוצאה מקיצור תהליכי ההקמה של המערכות והעברת אחריות מאנשי האבטחה והתשתיות אל אנשי הפיתוח.


במסגרת כנס OWASP APPSEC 2019 שהתקיים בתל אביב, הודגם על ידי אנשי Accenture Security ישראל, כשל אבטחה הנובע מהטמעה סטנדרטית של תשתית ה DOCKER שאינה מלווה במומחי אבטחה. בעיית האבטחה מאפשרת לתוקף "לברוח" מסביבת ה" Containers " הווירטואלית ולהגיע לרשת הארגונית עם הרשאות גבוהות.


להערכת מומחי Accenture Security ישראל מדובר בכשל נפוץ למדי, ולכן מומלץ לכל ארגון המשתמש בטכנולוגיה לבחון היטב את רמת האבטחה של התשתית מתוך הבנה שהסביבה החדשה יכולה לספק אתגרי אבטחה חדשים בנוסף למהירות וליעילות בתחום הפיתוח.

Accenture Security מסייעת לארגונים ועסקים להתכונן, להגן, לזהות, להגיב ולשחזר לאורך כל נקודות מחזור החיים הבטחוני של הארגון עם למעלה מ- 6000 אנשי מקצוע מיומנים הפרוסים בעולם. האתגרים באבטחת סייבר שונים עבור כל עסק בכל ענף. על ידי מינוף המשאבים הגלובליים שלה, ושימוש בטכנולוגיות הדור הבא ב Accenture Security יוצרים פתרונות מעשיים משולבים, המותאמים לכל היעדים העסקיים וספציפיים לכל ארגון ותעשייה – פתרונות שלקוחותיה יכולים ליישם באופן מידי.


בין אם מדובר בהגנה מפני איומים ידועים, או בזיהוי ותגובה מהירים לאיומים לא מוכרים והפעלת מרכז שלם של פעולות אבטחה, Accenture Security מסייעת להקשיח את האבטחה של הארגונים כך שגם אויביי הסייבר המתוחכמים ביותר לא יצליחו לחדור אליהם.


Accenture הינה חברת הייעוץ הטכנולוגי הגדולה בעולם המניעה חדשנות ומספקת שירותים מקצועיים מקצה לקצה עם טווח רחב של פתרונות בתחומי אסטרטגיה, ייעוץ, דיגיטל, טכנולוגיה ותפעול. Accenture מעסיקה 480 אלף עובדים בקירוב, המעניקים שירות ביותר מ- 120 מדינות. Accenture נכנסה לישראל בשנת 2001 ומעסיקה כ–100 עובדים כאשר בראשה עומד מר שמעון אלקבץ, מנכ"ל Accenture ישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il