TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

ישראל – מעצמת חדשנות חברתית


כנס היצוא החברתי
סטארט-אפ חברתי – עמותות בישראל כבר עושות אקזיט

ארגונים בחברה האזרחית בישראל עוסקים בייצוא מסוג חדש – הייצוא החברתי, במסגרתו מוכרים את המודלים והידע שלהם ברחבי העולם


כנס היצוא החברתי השני נערך היום (12.6.19), במהלכו נפגשו שחקנים מהמגזר הממשלתי, העסקי והחברתי

משילוב אוכלוסיות מוחלשות בשוק העבודה ועד טיפול ומניעה של טראומה: האתגרים איתם מתמודדת החברה האזרחית בישראל, הפכו אותה לחברה חדשנית ויעילה בקנה מידה בינלאומי. לכן, אין זה מפתיע שהמודלים החברתיים שפותחו בישראל למתן מענה לאתגרים החברתיים השונים, מייצרים עניין רב וביקוש במדינות נוספות בעולם המעוניינות להעתיק מודלים אלו אליהן, תוך שילוב כוחות בין המדינה, הפילנתרופיה והחברה, כפי שנעשה בישראל.

כנס היצוא החברתי השני, בארגון משותף עם "מנהיגות אזרחית" – ארגון הגג של החברה האזרחית בישראל, עם משרד עורכי הדין ועורכי הפטנטים הבינלאומי פרל כהן צדק לצר ברץ המתמחה בקניין רוחני, הייטק ומשפט מסחרי, מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה וכן עם Social Export Israel, יפגיש שחקנים משלושת המגזרים במשק כדי לדון באופן בו ניתן "לארוז" את המודלים החברתיים לכדי מוצר בר-ייצוא, וכיצד לשווק ולהגן על נכסים אלו.

אתגרים חברתיים רבים אינם ייחודיים למדינת ישראל. מדינות רבות מחפשות פתרונות חדשניים, יצירתיים ויעילים לאתגרים משותפים על מנת לשפר תוצאות כלכליות, תוך חסכון במשאבים. בין האתגרים הללו, הצורך להתמודד עם הזדקנות האוכלוסייה, אבטלת צעירים, נשירה מהאוניברסיטה ושילוב של אוכלוסיות מוחלשות בשוק התעסוקה ועוד.

מה הופך את ישראל למובילה גם בתחום זה?

תרבות החדשנות הישראלית, החשיבה היצירתית מחוץ לקופסה בשילוב הפתיחות הישראלית המאפשרת שיח פתוח בדבר ההתמודדות עם אתגרים אלו, כמו גם רוח הנתינה ושילובם של שירותים חברתיים מדינתיים ושאינם מדינתיים, כל אלה מהווים כר פורה לצמיחתן של יוזמות בין מגזריות להתמודדות מוצלחת עם אתגרים אלה.

עמותות ישראליות כמו "נט"ל", "בית איזי שפירא" ו-"שכולו טוב" כבר מוכרות את הידע שלהן לעמותות, ארגונים וממשלות בעולם ועמותות וארגונים חברתיים נוספים נכנסו לתהליך בשנה האחרונה ומקיימים פעילות שיווק בינלאומית.

אוהד כהן, מנהל מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה, מסביר: "העולם מחפש חדשנות ולא פוסח גם על החברה האזרחית והחברה האזרחית בישראל היא שוק חדשני ויצירתי אשר מתחיל לעורר עניין בעולם. מינהל סחר חוץ מפעיל רשת מקצועית של 43 משרדים ברחבי העולם, המקדמים את פעילות החברות הישראליות ופותחים בעבורן את השערים לעשיית עסקים במדינות השונות ואנו שמים לנגד עיננו את המטרה לסייע לכל ארגון, מלכ"ר או למטרות רווח, שמעוניין להיכנס לתחום היצוא ואנחנו שמחים על ההזדמנות לקחת חלק ביצירת האקו-סיסטם של היצוא החברתי וקוראים לכל חברה ישראלית בכל תחום לפנות למערך הנספחים של מינהל סחר חוץ על מנת לפרוץ לשווקים הבינלאומיים".

אופיר פלג, מייסד ומנכ"ל Social Export Israel, שמסייעת לעמותות לבנות מערכי יצוא חברתי, אומר ש"יותר ויותר מנכ"לים וועדים מנהלים במגזר השלישי מבינים שהיצוא החברתי הוא דרך להגדיל את האימפקט שלהם, לטייב את העבודה שלהם ובעיקר – לייצר הכנסות עצמיות משמעותיות לארגונם באופן שישפר את השירות שמקבלים הצרכנים הישראלים שלהם".

קרן שמואלי, שותפה בקבוצת ההייטק במשרד פרל כהן צדק לצר ברץ, אומרת "כמשרד בינלאומי המלווה לקוחות ישראליים בעסקאות חוצות גבולות אנו עדים לעניין הרב שיש בשוק הישראלי הקטן והרעיונות החדשניים בו. העניין הרב שמייצר השוק הפרטי במדינת ה-Start-up Nation משליך באופן חיובי גם על פתרונות חדשניים מהתחום הציבורי והחברתי המעוררים גם הם עניין רב".

ליאור פינקל-פרל, מנכ"לית מנהיגות אזרחית: "המגזר החברתי בישראל הוא פעמים רבות "מחלקת המו"פ" לשירותים ותהליכים חברתיים שמקיפים אותנו. כארגון גג המייצג את המגזר החברתי, אנחנו מעודדים פיתוח הכנסות עצמיות והגדלת האימפקט של כל ארגון. מעבר לזה, אנחנו מאמינים שהחדשנות החברתית הזו צריכה ויכולה להועיל לחברה האזרחית כולה – מפריז ועד מומבאי. אין ספק שהייצוא החברתי הוא כלי מצוין לשם כך".




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il