TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

כלל ביוטכנולוגיה


אנטומיה – Pi-Cardia סיימה בהצלחה ודיווחה על תוצאות חיוביות בניסוי קליני בחולים עם היצרות המסתם האורטלי הלבבי
כלל ביוטכנולוגיה מתכבדת להודיע כי Pi-Cardia Ltd סיימה בהצלחה ניסוי קליני במוצר Leaflex PerformerTM, צנתר לב המיועד לטיפול בחולי Aortic Stenosis (היצרות של המסתם האורטלי הלבבי).

הניסוי הוכיח את היתכנות הטיפול באמצעות ה-Leaflex, את בטיחותו וכן את יכולתו לשפר באופן משמעותי את תפקוד המסתם.

תוצאות הניסוי הוצגו, במסגרת הכנס השנתי של איגוד המצנתרים האירופאי (EuroPCR) הנערך בפריז, על ידי החוקר הראשי בניסוי, פרופ' Andreas Baumbach מבית החולים BARTs בלונדון.

הניסוי, אשר בוצע במספר מרכזים רפואיים באירופה ובישראל, נערך ב-16 חולי Aortic Stenosis במצב של היצרות חמורה אשר עמדו לפני השתלת מסתם מלאכותי. ב-11 החולים שבהם הושלם הטיפול באמצעות ה-Leaflex השתפר באופן משמעותי תפקוד המסתם (מפתח המסתם עלה מ-0.7 סמ"ר בממוצע ל-1.2 סמ"ר בממוצע והפרש הלחצים המקסימלי בין החדר השמאלי לאבי העורקים ירד מ-51 מ"מ כספית בממוצע ל-21 מ"מ כספית בממוצע). בכל החולים האמורים בוצעה בהצלחה השתלת מסתם מלאכותי לאחר הטיפול ב-Leaflex.

החברה מחזיקה במישרין בכ-10% מהונה המונפק והנפרע של Pi-Cardia. כמו כן, מחזיקה אנטומיה טכנולוגיה רפואית ושותפות מוגבלת, אשר בה מחזיקה החברה 50%, כ-15% מהונה המונפק והנפרע של Pi-Cardia.

Pi-Cardia מפתחת את Leaflex, צנתר קרדיולוגי חדשני המיועד לטפל בחולים הסובלים מהיצרות של המסתם האורטלי הלבבי. ממחלה זו סובלים מיליוני בני אדם ברחבי העולם. Leaflex, הנבחן בניסויים קליניים, מיועד לשפר את תפקוד המסתם ללא צורך בהחלפתו בפרוצדורה ניתוחית או צינתורית מורכבת.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il