TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

טוגדר פארמה תחל למכור קנאביס רפואי בגרמניה: המשלוח החודשי הראשון יניב לחברה רווח של כ-800 אלף יורו


טוגדר
כמו כן תחל החברה במחקר ופיתוח של שלושה מוצרים רפואיים מבוססי קנאביס, בתחום פצעי עור (אקנה) לפסוריאזיס ולמניעת כאב
טוגדר (ת"א: טגדר), הפועלת בתחום הקנאביס הרפואי, דיווחה כי במסגרת פעילותה בגרמניה, חברת הפיתוח, היבוא וההפצה הגרמנית עימה נחתם הסכם מחייב לרכישת השליטה בה, התקשרה בהסכם לרכישת 160 ק"ג תפרחות מיובשות של קנאביס רפואי מחברה הולנדית וקיבלה את כל האישורים הרגולטוריים הנדרשים לצורך השלמת ייבוא המוצרים אל תוך גרמניה והפצתם באמצעות צד שלישי לבתי מרקחת בגרמניה. המוצרים צפויים להגיע לחברה הגרמנית עד סוף הרבעון השני של השנה.

ניסים ברכה, מנכ"ל טוגדר פארמה: "טוגדר היא החברה הישראלית הראשונה עם פעילות רווחית בגרמניה. הרווח הצפוי ממכירת תוצרת קנאביס רפואי, על פי ההזמנה החודשית הראשונה, יעמוד על כ-800 אלף יורו. בנוסף החברה הגרמנית שלנו תפתח 3 מוצרים לטיפול בהתוויות משמעותיות במטרה להגדיל את שורת הרווח של החברה. אנו רואים בתחילת המכירות והצגת הרווחים בגרמניה מנוע צמיחה משמעותי שיניב פירות כבר החל מהשבועות הקרובים. אנו מאמינים כי המהלכים שלנו בגרמניה, ישראל ואוגנדה וכן בטריטוריות נוספות יובילו ליצירת ערך גבוהה לבעלי המניות שלנו".

בכוונת טוגדר לבצע רכישה כפי שדווחה, כל חודש, ולפעול לכך שהמוצרים יופצו לבתי מרקחת בגרמניה בהתאם להסכמים קיימים שיש לחברת הפיתוח, היבוא וההפצה הגרמנית עם רשתות בתי מרקחת בגרמניה או למכור אותם לצדדים שלישיים אחרים בגרמניה אשר להם כל האישורים הרגולטוריים הנדרשים לצורך רכישתם. יצוין, כי טוגדר מעריכה שהעסקה לרכישת השליטה בחברת הפיתוח, היבוא וההפצה הגרמנית תושלם בשבועות הקרובים.

החברה מעריכה, כי העסקה לרכישת 160 ק"ג תפרחות ומכירתם לצדדים שלישיים, צפויה להניב לחברת הפיתוח היבוא וההפצה הגרמנית רווח של כ- 800 אלפי אירו. בהמשך, מתכוונת טוגדר לשווק את גידוליה מאוגנדה ומישראל בין היתר באמצעות חברת הפיתוח, היבוא וההפצה הגרמנית.

בנוסף, החברה הגרמנית פועלת לפיתוח שלושה מוצרים רפואיים מבוססי קנאביס. מוצר אחד הינו בתחום פצעי עור (אקנה) השני הינו לטיפול בפסוריאזיס ושלישי הינו בתחום מניעת כאב. פיתוח המוצרים כאמור מבוסס על זני קנאביס ייחודים שיובאו מהרי ההימלאיה (הודו) וקיבלו את האישורים הדרושים מהרשויות בגרמניה. יצוין כי טוגדר בוחנת אפשרות שיתוף פעולה ביחד עם חברת הפיתוח, היבוא וההפצה הגרמנית ועם גורם בינלאומי לצורך עריכת ניסויים קליניים למוצרים כאמור ושיווקם בשוק הבינלאומי.

לחברת הפיתוח, היבוא וההפצה הגרמנית מעבדה ומפעל בעלי רישיון GMP המאפשר עריכת ניסויים וכן מיצוי וייצור מוצרים מבוססי קנאביס. בכוונת טוגדר לפעול להתקשר עם חברות גרמניות אחרות לשם מיצוי שמן קנאביס עבורן. לחברת הפיתוח, היבוא וההפצה הגרמנית פעילות הנוגעת לרגולציה בתחום הקנאביס, במסגרתה מבוצעות בדיקות תקינה והגשת בקשות הנוגעות לגידול, ייבוא, שווק וייצור של מוצרי קנאביס המיועד לשוק הגרמני. השירותים כאמור ניתנים ביחס לפעילות החברה הגרמנית עצמה ועבור צדדים שלישיים. חברת הפיתוח היבוא וההפצה הגרמנית פועלת לקבלת אישור להפעלת מתקן אחסון למוצרי קנאביס רפואי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il