TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

נייס מכריזה על עידן חדש בשרות דיגיטלי ומאפשרת לארגונים להתקדם ל- Smart Digital Conversations


נייס
נייס ממשיכה את מהפכת הענן בהובלת CXone עם הרכישה של Brand Embassy

בעקבות ההכרזה של נייס (נאסד"ק: NICE) על מהפכת ה - Smart Digital Conversations, ארגונים יכולים לספק מעכשיו חווית שירות דיגיטלית מלאה ללקוחותיהם.


החל מעכשיו, יוכלו ארגונים בכל גודל לתקשר באופן דינמי וחכם עם כל לקוח, בערוץ תקשורת לפי בחירתו. יכולת זו תתאפשר בזכות הרכישה של Brand Embassy, חברה מובילה בתחום חווית הלקוח הדיגיטלית.
רכישה זו תשלב את הטכנולוגיה פורצת הדרך של Brand Embassy וגישת digital-first המוכחת שלה, עם יכולות האנליטיקס והבינה המלאכותית החזקות של CXone, פלטפורמת חווית הלקוח בענן המובילה בתעשייה.

CXone בשילוב Brand Embassy מסירה את המכשולים שבעבר האטו את המהפכה הדיגיטלית של חווית הלקוח, ומאפשרת לארגונים להציב את הערוצים הדיגיטליים כאופציה המובילה באינטראקציה עם לקוחותיהם.

חיבור זה הופך את CXone לפלטפורמת חווית המשתמש היחידה שמשלבת טווח מלא של ערוצי תקשורת, ומאפשרת לכל ערוץ דיגיטלי להיות משולב באופן חכם וכולל במערך שירות הלקוחות, עם תמיכה בלמעלה מ-30 ערוצים דיגיטליים הכוללים Facebook Messenger, Twitter, Apple Business Chat, WhatsApp, LinkedIn, SMS, Email, Chat

השילוב הייחודי של CXone ו- Brand Embassy מספק כמה יתרונות פורצי דרך:
שירות דיגיטלי רציף ללא צורך בהקמת צוותים נפרדים יעודיים לערוצים השונים – פרדיגמה חדשה של “push/pull” שמאפשרת לטפל בצורה הוליסטית באינטראקציות מכל ערוץ בזמן אמת (טלפון/צ'אט) באמצעות ממשק אחיד חכם.


ניהול מלא של ערוצי שירות דיגיטליים על פני כל מערך שירות הלקוחות – הפלטפורמה הראשונה והיחידה שהינה אחודה ומשלבת באופן מלא ניהול אינטראקציות דיגיטליות, WFO, ואנליטיקס עם בינה מלאכותית.
חוויה דיגיטלית יעילה – מעל 30 ערוצים דיגיטליים המשולבים באופן מלא עם פלטפורמת ענן מתקדמת, עם גמישות מקסימלית ומודל עסקי של תשלום פר שימוש.

ברק עילם, מנכ"ל, נייס, אמר: "CXone הינה הפלטפורמה המובילה לשירות לקוחות בזכות השילוב של WFO,ואנליטיקס, הטובים בתעשייה. זה הופך את CXone לבחירה המושלמת והטבעית עבור ארגונים בכל הגדלים במעבר שלהם לפתרונות מתקדמים בענן. שילוב הרכישה של Brand Embassy המביאים פריצת דרך טכנולוגית מוכחת עם CXone, מובילה ארגונים לעידן חדש של digital-first תחת פלטפורמה אחודה ומרחיב משמעותית את שווקי המטרה של נייס."

About NICE
NICE (NASDAQ: NICE) is the worldwide leading provider of enterprise software solutions that empower organizations to make smarter decisions based on advanced analytics of structured and unstructured data. NICE solutions help the world’s largest organizations deliver better customer service, ensure compliance, combat fraud and safeguard citizens. Over 25,000 organizations in more than 150 countries, including over 80 of the Fortune 100 companies, are using NICE solutions. www.nice.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il