TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

מידרוג מעלה דירוג לחברת שטראוס מ- Aa2 ל- Aa1


מידרוג
משנה את אופק הדירוג מחיובי ליציב

שיקולים עיקריים לדירוג
העלאת הדירוג נובעת מעמידה טובה של החברה בתרחיש הבסיס של מידרוג, בהתייחס לביצועים התפעוליים ולעמידה ביעדי החוב. מידרוג צופה המשך שמירה על הפרמטרים התומכים בדירוג הגבוה, בהם נראות תזרים טובה עם EBITDA שצפוי לנוע בטווח של 950-1,100 מיליון ₪, רווחיות תפעולית יציבה הצפויה לנוע בטווח של כ-9.7%-8.4%, ויחסי חוב פיננסי נטו מותאם ל-EBITDA וחוב פיננסי נטו מותאם ל-FFO שיעמדו בטווחים שהצבנו ולא יעלו על X2.0 ועל X2.6, בהתאמה.


נראות הכנסות החברה ורווחיותה משקפות להערכתנו שימור טוב של מעמדה במשק הישראלי וכן את המשך התבססותה כמובילה בשוק הקפה הברזילאי, לצד התאוששות פעילות מטבלים וממרחים. הדירוג לוקח בחשבון כי ביצועי החברה מוסיפים להיות חשופים לתנודות מהותיות בסביבת חומרי הגלם העיקריים ובסביבת שערי החליפין בהם היא פועלת, בדגש על הריאל הברזילאי.


שטראוס הנה בעלת מעמד מוביל ואיתן בשוק המזון בישראל ומעמד עסקי חזק יחסית בשווקי הפעילות הבינלאומיים בתחום הקפה בעיקר, בעלת פיזור עסקי וגיאוגרפי והיקף פעילות רחב עם הכנסות של כ-8.6 מיליארד ₪ בשנת 2018. מעמדה של החברה בשוק המקומי נתמך במותגים מובילים עם נתחי שוק משמעותיים בכל קטגוריות המוצרים בהן היא פועלת וצמיחתה הפנימית גבוהה ביחס לענף המזון בישראל, פועל יוצא של חדשנות שיווקית גבוהה ושיתופי פעולה אסטרטגיים.


מעמדה של שטראוס בשוק המקומי מתבטא בשיעורי רווחיות גבוהים ויציבים יחסית במגזרי הפעילות בישראל. בהתאם לכך, אנו מאפיינים את פרופיל הסיכון של הפעילות המקומית כנמוך יחסית. אנו מביאים בחשבון כי רווחיות החברה בשנת 2018 זכתה לרוח גבית בדמות תנאי סחר נוחים יחסית בצד חומרי הגלם, המפצים על גמישות מחיר שנחלשה ככלל בענף המזון בשנים האחרונות, נוכח שוק מאתגר בשנים מאז המחאה החברתית ושינוי מפת התחרות בקמעונאיות המזון עם קריסת מגה.


במגזר הקפה הבינלאומי, ביצעה שטראוס מהלכים שחיזקו את מעמדה באמצעות הגדלת נתח השוק, ובפרט בשוק הקפה הברזילאי בו היא מובילת השוק. השפעות אלו על תוצאותיה הכספיות מקבלות ביטוי חלקי בלבד והן מקוזזות בשל החולשה של הריאל הברזילאי מול השקל. הפעילות הבינלאומית המוטית לתחום הקפה, מתאפיינת להערכת מידרוג בפרופיל סיכון גבוה יותר מהפעילות המקומית, כאשר היא נתונה לתחרות גבוהה יותר ולהשפעת תנודות במחירי סחורות הקפה וכמו כן חשופה לשערי החליפין מול מדינות הפעילות העיקריות בתחום, ובעיקר ברזיל המהווה את החלק הארי בפעילות הקפה הבינ"ל. רווחיות החברה בתחום הקפה הבינלאומי מתונה יחסית לרווחיות בשוק המקומי ותנודתית יותר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il