TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

סודהסטרים נפרדת לשלום בקמפיין חדש עם שחקני "משחקי הכס"


תמונות מסט הצילומים (צילום: מיכה לובטון)
"הודור", "ההר" ו"ספטה" חוברים יחד כדי להיפרד, אחת ולתמיד, מבקבוקי הפלסטיק המזהמים
הקמפיין, שצולם החודש בישראל, עולה בסמוך לפרק הסיום של משחקי הכס ומסמן גם את הפרידה מסדרת המופת

סודהסטרים חשפה היום (ד') את קמפיין הווידאו החדש שלה "Say Goodbye" (צפו כאן) בכיכובם של שחקני "משחקי הכס": תור ביורנסון המגלם את "ההר", האנה ודינגהם בתפקיד "ספטה", וכריסטיאן נאירן המוכר כ"הודור".

בסרטון, השחקנים נאבקים בבקבוקי פלסטיק חד-פעמיים במצבים יומיומיים, ומבינים שהם יכולים להגיד להם שלום ולא להתראות. קמפיין זה שם דגש על המסר הסביבתי של סודהסטרים, המזוהה עם החברה בשנים האחרונות.

"אנו תמיד מחפשים דרכים משעשעות ומרגשות להעביר את המסר שאפשר ליהנות ממשקאות מוגזים ומרעננים בדרך ידידותית לכדור הארץ", אומר מנכ"ל סודהסטרים דניאל בירנבאום. "אנחנו מעודדים את הצרכנים להגיד ביי ביי לפלסטיק חד-פעמי ולהגיד שלום לפתרונות של שימוש חוזר, וכבונוס, הם גם יימנעו מסחיבות מציקות ומיותרות".

הסרטון הוא רימייק מיוחד של קמפיין קודם ומדובר של סודהסטרים משנת 2017 (צפו כאן). את הסרטון מלווה השיר המוכר .Time to say goodbye

זו לא הפעם הראשונה שכוכבי "משחקי הכס" מופיעים בסרטוני החברה, אך הפעם הם חברו יחדיו לפרידה אחרונה. שלושת השחקנים, שהגיעו לישראל לצורך צילומי הקמפיין, הפכו עם השנים לשגרירים של הטרנד הירוק ואימצו את השימוש בסודהסטרים גם בביתם.

"כחובב סודהסטרים ודובר למען הסביבה בעצמי, אני תמיד שמח על ההזדמנות לעזור לסודהסטרים להפיץ את המסר הסביבתי שלהם על שימוש בפלסטיק חד-פעמי", אמר כריסטיאן נאירן. "הפעם זכיתי לעשות זאת עם שני חברים, תור והאנה, מה שעושה את זה הרבה יותר טוב!".

סרטון הפרידה, שעולה לאוויר בימים אלה ב- 46 מדינות בהן סודהסטרים משווקת את מוצריה, נושא משמעות כפולה - הקמפיין עולה לאוויר בסמוך לפרק הסיום של משחקי הכס, ומסמן גם את הפרידה מסדרת המופת.

חברת סודהסטרים נרכשה לאחרונה על ידי חברת פפסיקו העולמית, והינה חברת המים המוגזים המובילה בעולם. סודהסטרים מאפשרת לצרכנים להפוך בקלות מים רגילים למים מוגזים בתוך שניות, ועל הדרך לחסוך לסביבה אלפי בקבוקים חד פעמיים. כל מוצרי החברה הינם ידידותיים לסביבה, מקדמים בריאות, איכות חיים, חסכוניים ומותאמים אישית לטובת מקסום חווית הלקוח.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il