TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

עמדת בי קומיוניקיישנס בע"מ בקשר עם מתווה עסקת "סרצ'לייט"


בי קומיונקיישנס
בהמשך לדיווח החברה מיום 14 במאי 2019 הדירקטוריון דן בהצעת סרצ'לייט המעודכנת ובמשמעויותיה
הדירקטוריון רואה עצמו מחויב לפעול להגנה על האינטרסים של כלל ה-Stake Holders של החברה, לרבות יכולת החברה לעמוד בהתחייבויותיה ולשמור על האינטרסים של נושי החברה. בהתאם, במהלך התקופה האחרונה, פעלה הנהלת החברה, באופן אינטנסיבי ביותר על מנת לקדם הצעה איכותית ופתרון פיננסי למצב הקיים.

הצעת סרצ'לייט המעודכנת תגרום להזרמה כוללת של 640 מיליון ש"ח לקופת החברה (לעומת 250 מיליון ש"ח בלבד בהצעה המקורית), כמחצית בהון מניות וכמחצית באגרות חוב ארוכות טווח ונושאות ריבית. כמו כן, תאפשר הצעת סרצ'לייט פירעון סופי של התחייבויות החברה לאגרות החוב סדרה ב'; פרעונות משמעותיים ביותר (614 מיליון ש"ח) על חשבון ההתחייבויות למחזיקי אגרות החוב סדרה ג' הנוכחיים (לפני ההקצאה של אגרות החוב הנוספות); תקופת שקט משמעותית לחברה, כפי שנדרש על מנת לאפשר לנכס הבסיס - מניית בזק - להתאושש.

מחיר הקצאת המניות בעסקה אמנם משקף הנחה על מחיר השוק של מניות החברה, אך הוא משקף פרמיה על ערך ה-NAV של החברה על בסיס מחיר מנית בזק ב- 30 ימי המסחר האחרונים. עדיין, במסגרת המו"מ דרשה החברה לאפשר לבעלי המניות כולם להשתתף, לפחות באופן חלקי, בהצעה לרכישת מניות ופעלה באופן ישיר לקידום מתווה זה. ואכן - לבעלי המניות כולם יוצע לרכוש מניות בהיקף של 70 מליון ש"ח כאשר אינטרנט זהב תתחייב להיענות לחלק שלה בהצעה (כ- 50%) וסרצ'לייט תבטיח את חלק הציבור (אם וככל וזה לא ימומש).

הדירקטוריון בדעה כי ההצעה המתוקנת שהוגשה ודווחה מאזנת בצורה ראויה בין האינטרסים של כל הצדדים הרלבנטיים, פותרת מחלוקות משפטיות שהיו עלולות להעיב ולעכב פתרונות חלופיים בנסיבות הנוכחיות ומהווה פתרון ראוי גם בהתחשב ביתר האלטרנטיבות העומדות בפניה של החברה. ראוי לציין כי נכונות אינטרנט זהב ונושיה לעשות שימוש במלוא התמורות שיתקבלו מסרצ'לייט, כמו גם במרבית הכספים שבקופת אינטרנט זהב לשם גיבוי וחיזוק החברה, הינה מרכיב ראוי וחשוב שאפשר הגדלת ההזרמות לחברה.

דירקטוריון החברה מודה לכל הגורמים הרבים המעורבים במו"מ על הפתיחות, היצירתיות והיוזמה לפתור המחלוקות בפשרה ראויה. הדירקטוריון פעל ככל שביכולתו ובאופן האינטנסיבי ביותר, על מנת לקדם פתרון ראוי והוא ימשיך לפעול לטובת כל ה- stake holders של החברה.

נכונים לנו עוד שלבים ומהמורות רבים להשלמת וקידום העסקה עצמה, לרבות קבלת האישורים הדרושים על פי דין. נקווה כי רוח שיתוף הפעולה תסייע לעבור את כולם בהצלחה.

מצורף הקישור לדיווח המיידי: https://maya.tase.co.il/reports/details/1229192/2/0?view=reports
 


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il