TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

רד האט מגדירה מחדש Kubernetes ארגוני דרך אוטומציה עם Red Hat OpenShift 4


אשש בדאני - סגן נשיא בכיר לפלטפורמות ענן ברד האט
הפלטפורמה תוכננה לספק חוויה דמוית-ענן ברחבי הענן ההיברידי, על ידי הפצת עדכונים אוטומטיים ברחבי הטמעות Kubernetes בכל מקום

רד האט (Red Hat) – הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הכריזה בכנס Red Hat Summit בבוסטון על Red Hat OpenShift 4 – הדור הבא של פלטפורמת Kubernetes הארגונית שלה המשרתת ארגונים רבים, שתוכננה מחדש כדי לתת מענה למציאות המורכבת של תיאום בין קונטיינרים במערכות ייצור. הפלטפורמה תוכננה לספק חוויה דמוית-ענן ברחבי הענן ההיברידי, על ידי הפצת עדכונים אוטומטיים ברחבי הטמעות Kubernetes בכל מקום. ביחד עם גמישות מפתחים מוגברת ומגיבה באמצעות Operators Kubernetes, הדבר עוזר להניח יסוד מאובטח ועקבי יותר עבור עומסי עבודה מוטי-ענן (Cloud-native) מודרניים ומתפתחים.


יותר מ- 1,000 ארגונים במגוון רחב של תחומים וברחבי העולם, משתמשים ב- OpenShift להאצת פיתוח ואספקת יישומים. פריסות ענן היברידי וריבוי עננים הן עתה תקן תעשייה. IDC צופה כי ב- 2020 תהיה ליותר מ- 90% מהארגונים הגלובליים אסטרטגיית ריבוי עננים. Red Hat OpenShift 4 מפשטת פריסות ענן היברידי וריבוי עננים כדי להאיץ את האופן בו ארגונים מטמיעים יישומים חדשים, ומסייעת לארגונים להצליח ולבדל את עצמם בתוך מערך גדל מתמיד של שווקים תחרותיים.


הפלטפורמה שתוכננה עבור סביבות מגוונות, פועלת בעידן הבא של תקן Kubernetes לאוטומציה והפעלת תהליכים טובים מסוגם עבור פלטפורמות יישומים מודרניות, וכחוויית ענן מאוחדת עבור העולם ההיברידי. היא מאפשרת גישה של אוטומציה-תחילה עם פלטפורמה בניהול עצמי עבור ענן היברידי; התאמה ותמיכה הטרוגנית עבור העננים הציבוריים העיקריים, טכנולוגיות ענן פרטי כמו OpenStack, פלטפורמות וירטואליזיה, ושרתי Bare-metal; התקנת Full stack יעילה; פריסות יישומים וניהול מחזור חיים פשוטים יותר.


בעבודה יחד עם אקוסיסטם שותפים גדול מציעה Red Hat OpenShift 4 מערך של יישומים לריצה כשירות ברחבי הענן ההיברידי, והינה מוסמכת ותואמת Kubernetes כפי שאושרה על ידי ארגון מחשוב הענן CNCF. כתורמת מובילה לקהילת Kubernetes, רד האט מתאימה את Kubernetes לארגונים ב- OpenShift 4, ומספקת בסיס קוד מוקשח ויותר מאובטח תוך שימור חדשנות מהקהילות התורמות (Upstream).


OpenShift 4 מגובה על ידי התמיכה זוכת הפרסים ועל ידי השירותים המקצועיים הנרחבים של רד האט, כולל שירותי הייעוץ. בכך עוזרת רד האט לארגוני IT לבנות פתרונות שעונים לצרכים של היום ושל העתיד.
אשש בדאני, סגן נשיא בכיר לפלטפורמות ענן ברד האט, אמר: "עתידו של IT ארגוני מקודם על ידי מחשוב היברידי וריבוי עננים, עם Kubernetes הפועלת כגשר לקישור חלק של עומסי עבודה בין מרכזי נתונים באתרי לקוחות ועננים ציבוריים. Red Hat OpenShift 4 הופכת חזון זה של Kubernetes למציאות, ומציעה פלטפורמת Kubernetes ארגונית עקבית ובניהול עצמי עבור הענן ההיברידי. OpenShift 4 מקדמת פרודוקטיביות מפתחים תוך צמצום מורכבויות תפעוליות עם אוטומציה בנויה בתוכה, ומספקת פלטפורמת Kubernetes המשדרת מוכנות לייצור עם חדשנות מוטת-ענן (Cloud-native)".


אל גילן, סגן נשיא קבוצת פיתוח תוכנה וקוד פתוח ב- IDC, אמר: "רד האט מהווה מזה זמן רב דוגמא מובילה בקהילת הקוד הפתוח, כשהיא תורמת לפרויקטים מתחילים ובשלים כאחד. לאחר הופעת Kubernetes פעלה רד האט במרץ, ויצרה מעמד מוביל עם תמיכת קונטיינרים ב- Kubernetes כחלק של OpenShift. ההשקה של Red Hat OpenShift 4 מקדמת פתרון ריבוי עננים שזמין גם כשירות ענן מנוהל. המוצר מציע את הניידות בין מערכות שלקוחות מבקשים, בחבילה שמביאה שיפורים משמעותיים בפריסת אוטומציה ופישוט תפעול, מה שבסופו של דבר מקל על חדשנות".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il