TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

מג'יק רוכשת את PowWow - מפתחת פלטפורמת ה-Low-Code המובילה SmartUX למוביליות ומודרניזציה דיגיטלית


גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק
הרכישה מרחיבה את טווח יכולותיה של מג'יק בתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית לחברות וארגונים
חברת מג'יק, ספקית גלובלית של פתרונות אינטגרציה ופיתוח יישומיים, הודיעה כי רכשה את חברת PowWow, מפתחת פלטפורמת ה-Low-Code המובילה SmartUX, אשר מגדירה מחדש את הטרנספורמציה הדיגיטלית בזירה הארגונית. פלטפורמת הפיתוח SmartUX מפרידה את הלוגיקה העסקית מממשק המשתמש ומפשטת תהליכים ארגוניים בכך שהיא מאפשרת להעביר תהליכים עסקיים קיימים לדפדפן ולאפליקציות מובייל לצד חוויית משתמש חדשנית וחכמה.

פלטפורמת ה-SmartUX של PowWow, מאפשרת לארגונים להאיץ תהליכי מודרניזציה ולהעביר במהירות, ביעילות וללא כל הפרעה להתנהלות הרגילה של העסק, כל יישום ארגוני קיים, אם בתצורת Windows, אם בדפדפן ואף אם במסכי טרמינל ירוקים, לאפליקציה היברידית רספונסיבית, מהירה ומאובטחת, הניתנת להתקנה על גבי כל מכשיר קצה, מובייל או אחר.

שוק פלטפורמות הפיתוח ב-Low-Code הינו שוק רחב אשר לדעת אנליסטים מובילים עדיין נמצא לפני שנות השיא שלו. לפי תחזיות האנליסטים, עד שנת 2022 שוק זה יגדל לכ-21.2 מיליארד דולר, לעומת 3.8 מיליארד דולר ב-2017, גידול המשקף צמיחה שנתית (CAGR) של 41%.

מג'יק מצפה כי פעילות זו תתחיל להניב רווחים בפרק זמן שבין 18 ל-24 חודשים, במהלכם היא תשקיע במאמצי שיווק ומכירות אינטנסיביים ובלוקליזציה למוצרים עבור התאמתם לשווקים שונים בעולם.

לדברי גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק, "אנו מברכים על הצטרפותה של פלטפורמת SmartUX מבית PowWow לפורטפוליו הפתרונות של הקבוצה, השקעה זו מהווה צעד חשוב באסטרטגיה של מג'יק ותורמת למיצובה בשוק פלטפורמות הפיתוח. פעילות הטרנספורמציה הדיגיטלית הולכת וגדלה באופן מואץ, וארגונים בכל העולם מחפשים פתרונות מהירים לביצוע טרנספורמציה דיגיטלית המפחיתים את הצורך בהחלפת התשתית הטכנולוגית הקיימת. בזכות השילוב של פרדיגמת ה-Low-Code החזקה של מג'יק יחד עם פלטפורמת PowWow, מג'יק מציעה ללקוחותיה הקיימים והפוטנציאליים פורטפוליו מקיף וחדשני של פתרונות ושירותים המספקים מענה ישיר לביקוש הגבוה לסביבת עבודה דיגיטלית וגאה להיות חלק מתהליך זה".

"בשל ההצטרפות לקבוצת מג'יק, צוות PowWow ולקוחותיהם ייהנו מגישה למשאבים נרחבים ולערוצי הפצה בינלאומיים", ציין רפאל סאנטיני, סמנכ"ל המכירות של PowWow. "כמו-כן, השילוב בין SmartUX לבין פלטפורמת האינטגרציה של מג'יק מבוססת Cloud ו-On-Premise, יחד עם הגישה למשאבים המקצועיים של מג'יק, יחזקו את מעמדה התחרותי של PowWow ויאפשרו לה להוסיף יכולות מפתח ללקוחותיה".

הנהלות מג'יק ו- PowWow תשתתפנה בכנס AADI של גרטנר שיערך ביום שני, 20-21 במאי, 2019 בלונדון, אנגליה, שם יהיו זמינות לפגישות בקבוצה או אחד על אחד.

מג'יק תעשיות תוכנה
מג'יק תעשיות תוכנה בע"מ (ת"א: מגיק; נאסד"ק: MGIC) היא ספקית ומפתחת גלובלית של פתרונות חכמים לפיתוח אפליקציות עסקיות ולאינטגרציית מערכות מבוססי Cloud ו-On-Premise, המאפשרים ללקוחות ולשותפים עסקיים למנף את יכולות מערכות המידע הקיימות שלהם. לחברה נוכחות בלמעלה מ- 50 מדינות עם רשת גלובלית של שותפים עסקיים, בתי תוכנה, אינטגרטורים, יועצים ושותפי OEM. לחברה שותפויות עסקיות עם יצרניות תוכנות IT מובילות, ביניהן גם SAP, salesforce.com, Oracle ו-IBM.
למידע נוסף: www.magicsoftware.com

PowWow Inc
PowWow Inc, חברת תוכנה אמריקאית המגדירה מחדש את הטרנספורמציה הדיגיטלית בזירה הארגונית. הפתרון החדשני של PowWow Inc, SmartUX ™, מאפשר לארגונים להעביר את האפליקציות העסקיות שלהם למובייל ולאינטרנט באופן פשוט ויעיל ולהשיג מודרניזציה וייעול של תהליכים עסקיים באמצעות חוויית משתמש חדשנית וחכמה. לקבלת מידע נוסף -www.powwowmobile.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il