TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

Aptorum Group מקימה את Smart Pharma כדי להתמקד בגילוי חישובי של תרופות מוסבות למחלות יתומות וצרכים רפואיים שלא נענו


Aptorum Group
Aptorum Group Limited הודיעה היום על הקמת קבוצה חדשה של חברות בת, Smart Pharma (“SmartP”), שמפעילה את הפלטפורמה החישובית לגילוי, מידול ואימות של תרופות מוסבות, שביחד נקראות הפלטפורמה Smart-ACTTM

המשמעות של Smart-ACT היא מסחור מואץ של תרופות והיא כוללת את הטכנולוגיות הכי מתקדמות בבדיקה שיטתית של מולקולות של תרופות קיימות שאושרו נגד מטרות ריפוי נבחרות. ספציפית, הפלטפורמה Smart-ACT™ כוללת רשת של מולקולות ותהליכים שמדמים את היעילות של מולקולות של תרופות נגד מחלות כדי לבחור ולחזות תוצאות. הפלטפורמה Smart-ACT תתמקד בתחילה בבדיקת מולקולות של תרופות למחלות יתומות או צרכים רפואיים שלא נענו.


עד היום SmartP, במסגרת הפלטפורמה Smart-ACTTM שהוקמה לאחרונה, בדקה בהצלחה 1,615 תרכובות נגד שלושה חלבוני מטרות ריפויים שקשורים לפרוגנוזה גרועה של נוירובלסטומה (NB). NB הוא סוג של סרטן שנוצר בסוגים מסוימים של רקמות עצב ובתכיפות הרבה ביותר בבלוטות יותרת הכליה וגם בעמוד השדרה, החזה, הבטן והצוואר.


התוצאות המקדמיות מהפלטפורמה Smart-ACT™ זיהו עכשיו מספר תרופות מוסבות פוטנציאליות שיכולות להיות מבטיחות נגד המחלה הזאת. SmartP תעבור אחר כך לבצע אימות נוסף במעבדה ובגוף החי של התרופות הפוטנציאליות האלה באמצעות שיתוף פעולה עם Aptorum Group Limited כדי להעריך ולאמת את השימוש בתרופות הפוטנציאליות להתווייה החדשה הזאת.


הסבת תרופות כרוכה בדרך כלל בשימוש בתרופה שאושרה או בתרופה שבפיתוח להתווייה שונה מזאת שלה פותחה במקור. פרופילי הבטיחות והיבטי ה-CMS של המולקולות של התרופות האלה בדרך כלל מבוססים ולכן הסבת תרופות היא גישה עם סיכון מופחת לגילוי/ פיתוח תרופות. אחת הדוגמאות היותר ידועות של הסבה מוצלחת של תרופה היא תלידומיד, שפותחה במקור לטיפול בבחילות בוקר אבל הוסרה מהשוק בגלל תוצאות הלוואי של מומים מולדים. אחר כך היא הוסבה לטיפול במיאלומה נפוצה.


המטרה של SmartP היא לגלות עד עשר תרופות מוסבות פוטנציאליות בשנה במסגרת הפלטפורמה Smart-ACT™, שתמשיך לפתח ולהעשיר את ספריית הקניין הרוחני שלה עבור גילויים אלה.
מידע נוסף על הפלטפורמה Smart-ACT™ אפשר למצוא באתר שלנו: http://www.smtph.com.


המייסד של Aptorum Group ו-Smart Pharma, מר איאן הואן, אמר: "הפלטפורמה שלנו Smart-ACT™ היא כלי חדשני שלדעתנו ישנה לחלוטין את ענף ההסבה והגילוי של תרופות שבאופן מסורתי הסתמך על תגליות מפוזרות ואקראיות. במקום זאת, הפלטפורמה שלנו Smart-ACT™ מבוססת על תהליכים ממוחשבים כדי לבצע בדיקה וניבוי שיטתיים של מולקולות של תרופות כדי להאיץ את המסחור של תרופות, עם התמקדות ראשונית במחלות יתומות וצרכים רפואיים שלא נענו. Aptorum Group נלהבת מאוד מהפיתוח של Smart Pharma, שבאמצעותה היא תחפש באופן פעיל הזדמנויות לשיתוף פעולה ופיתוח משותף עם הענף הרחב יותר".


אודות Aptorum Group Limited
Aptorum Group Limited (Nasdaq: APM) היא חברת תרופות שעוסקת בפיתוח ומסחור של טווח רחב של טכנולוגיות ריפוי ואבחון כדי להתמודד עם צרכים רפואיים שלא נענו. ל-Aptorum Group יש פרויקטי ריפוי ואבחון בנוירולוגיה, מחלות זיהומיות, גסטרואנתרולוגיה, אונקולוגיה ותחומי מחלות אחרים וגם תחומים לא ריפויים כגון רובוטיקה כירורגית והפעילות של המרפאה שלה בהונג קונג, Talem Medical, עם התמקדות ראשונית בטיפול במחלות כרוניות שנובעות מאורח החיים היושבני המודרני והזדקנות האוכלוסייה.
למידע נוסף על Aptorum Group Limited, בקרו בבקשה באתר www.aptorumgroup.com.


אודות Smart Pharma
חברת ההחזקות של Smart Pharma, SMTPH Limited, והחברות בקבוצה שלה הן חברות בת בבעלות מלאה של Aptorum Group Limited, שמתמקדת בפריסת הפלטפורמה שלה Smart-ACT™ כדי לחולל מהפיכה בגילוי והפיתוח של תרופות.


למידע נוסף על Smart Pharma, בקרו בבקשה באתר www.smtph.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il