TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

נהג חדש? תקופת הליווי עלינו!


ביטוח ישיר
חדש בביטוח ישיר: 3 חודשים חינם בביטוח נהג חדש

ההטבה כלולה בביטוח המקיף שמציעה החברה. כל מה שהמבוטח צריך לעשות הוא רק להודיע לחברה על קבלת רישיון הנהיגה לנהג החדש ותקופת 3 חודשי החינם תופעל על ידה מידית

מנכ״ל ביטוח ישיר, קובי הבר: " אנו צופים שהצעד שאנחנו מובילים יעודד נהגים חדשים לנהוג יותר בתקופת הליווי, לרכוש ניסיון רב יותר, ולהיות נהגים זהירים ומיומנים יותר. זהו עוד צעד שאנו נוקטים בו כדי להקל על המבוטח ולפשט הליכים עבורו."

ביטוח ישיר הודיעה כי החל מהיום ייהנה כל מבוטח, במסגרת הביטוח המקיף של החברה, מ-3 חודשים ביטוח לנהג חדש ללא כל תוספת תשלום. כל שעל הלקוח לעשות, הוא להודיע לחברה על תוספת הנהג החדש, ומכאן יופעל הכיסוי עבור הנהג החדש למשך שלושת חודשי תקופת המלווה הראשונה של הנהג החדש. בתום תקופה זו, יוכל הלקוח להאריך את הכיסוי הביטוחי לנהג החדש מול מוקדי החברה ובאתר האינטרנט שלה.


כיסוי החינם למשך 3 חודשי הנהג המלווה, יהיה כלול בכל פוליסות הביטוח המקיף לרכב של ביטוח ישיר ולא יהיה צורך לרכוש בנפרד כיסוי זה.


התנאים לקבלת הכיסוי במתנה הם: שהנהג נמצא בתקופת שלושת החודשים הראשונים להוצאת רישיון נהיגה, מתחת לגיל 24 ובעל קרבה משפחתית ראשונה לבעל הפוליסה או לנהג העיקרי ברכב וללא שלילות בעברו. הנהג החדש לא יוכל להיות הנהג העיקרי הנקוב בפוליסה.


יתרונה של ההטבה החדשה הוא נוחות ללקוח עבור הנהג החדש בביתו. כל שעליו לעשות הוא להודיע על קבלת הרישיון, והכיסוי יופעל. שנית, מדובר בהטבה כספית הנאמדת בכ-25% ממחיר הביטוח לנהגים חדשים.


מנכ״ל ביטוח ישיר, קובי הבר, מסביר כי ההטבה החדשה נועדה להקל על המבוטחים ולפשט עבורם את ההליכים עם קבלת רישיון הנהיגה החדש של ילדיהם: "מבחינתנו, מדובר בעוד צעד שאנו נוקטים בו כדי להקל על המבוטח ולפשט הליכים עבורו. מבדיקות שערכנו עולה כי הורים רבים מבטחים את ילדיהם לתקופות קצובות, לפי ימים, כדי להוזיל את עלויות הביטוח, ובפועל נהגים חדשים לא צוברים מספיק ניסיון נהיגה בשטח.


לפיכך, אנו צופים שהצעד שאנחנו מובילים יעודד נהגים חדשים לנהוג יותר בתקופת הליווי, לרכוש ניסיון רב יותר, ולהיות נהגים זהירים ומיומנים יותר. גם ההורים יוכלו להרגיש בטוחים יותר לאחר תקופת מלווה מלאה, מתוך ידיעה כי ילדם התנסה בשעות נהיגה רבות על הכביש ", אמר הבר. "המהלך הזה נוסף לשורה ארוכה של מוצרים ופתרונות המותאמים לצרכי הלקוח, וכמובן גם למחיר האטרקטיבי שאנו מציעים למבוטחינו הן בביטוחי הרכב והן במוצרי הביטוח האחרים״.

אודות ביטוח ישיר:
ביטוח ישיר הינה חלוצת הביטוח הישיר בישראל והמובילה במהפכת הדיגיטל בענף הביטוח. החברה נוסדה בשנת 1994, על בסיס רעיון שירותי של מתן שירותי ביטוח ללקוחות באופן ישיר, ללא תיווך של סוכן, ותוך יצירת אפשרות להתאמה של השירות והמחיר למאפייניו האישיים של הלקוח. ברבות הימים הפכה החברה לאחת הגדולות והמובילות בתחום הביטוח בישראל, והיא עוסקת במגוון רחב של ביטוחים, לרבות ביטוחי רכב, דירה, משכנתא, חיים, בריאות, ביטוחי נסיעות לחו״ל ועוד, באמצעות שני מותגים מובילים: ביטוח ישיר ו-9,000,000, והיא פועלת מול לקוחותיה באמצעות שירות טלפוני ישיר ושירות דיגיטלי מתקדם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il