TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

פלאפון משיקה VoLTE & Wifi Calling


פלאפון
הדור הבא של איכות השיחה על גבי הרשת המהירה בישראל

הטכנולוגיות החדשות שמושקות יאפשרו חווית שיחה באיכות המתקדמת ביותר על גבי הדור הבא של רשת הסלולר.


VoLTE - שירות שיחה מתקדם על גבי הרשת המהירה בישראל.


Wifi Calling- שירות שיחה על גבי רשת WIFI זמינה.


שני השירותים מושקים הודות לטכנולוגיית ה-IMS שהוטמעה בליבת הרשת ומאפשרת שיחות באיכותHD וחווית שיחה מעולה.


אילן סיגל, סמנכ"ל שיווק פלאפון: "פלאפון מכירה בצורך של הלקוח להיות מחובר וזמין מכל מקום ובכל זמן כמו גם את הציפייה לקבל מחברת הסלולר שירות מתקדם, איכותי וחדשני ליצירת חוויה מעולה. השירות המושק היום הוא כזה אשר מקנה ללקוח איכות שיחה משופרת וגבוהה וזמינות מירבית. בשנים האחרונות הובלנו מהלכים רבים והשקנו שירותים מתקדמים וחדשנים לטובת הלקוח ונמשיך לעשות כך גם בעתיד".


פלאפון מודיעה כי שידרגה את ליבת הרשת לארכיטקטורת IMS של חברת אריקסון ובכך מאפשרת ניצול יעיל יותר של משאבי הרשת .כעת משיקה פלאפון את שירות VOLTE&WIFI CALLING, המאפשרים לבצע שיחות על גבי רשת הדור הרביעי ועל גבי הרשת האלחוטית הביתית. השירות ללא עלות (בהתאם לתנאי השירותים) ואינו מצריך שימוש באפליקציה ייעודית.

VoLTE (Voice over LTE) - שירות שיחה מתקדם על גבי הרשת המתקדמת והמהירה בישראל. השירות מתאפשר ללא צורך באפליקציה ייעודית וניתן להפעלה עצמית בצורה קלה, מהירה ופשוטה ממכשיר הסמארטפון של הלקוח (במכשירים תומכים). השירות מאפשר הקמת שיחה מהירה ביותר, איכות קול משופרת (HD), ואינטגרציה רציפה עם שירות WIFI CALLING .

Wifi Calling - שירות שיחה על גבי רשת WIFI זמינה. מאפשר המשכיות השירות במקומות בהם הכיסוי סלולרי יכול להיות נמוך יותר, ללא צורך באפליקצייה ייעודית ובהפעלה קלה, פשוטה , מהירה ועצמאית ממכשיר הסמארטפון של הלקוח (במכשירים תומכים).

אילן סיגל, סמנכ"ל שיווק פלאפון: "פלאפון מכירה בצורך של הלקוח להיות מחובר וזמין מכל מקום ובכל זמן כמו גם את הציפייה לקבל מחברת הסלולר שירות מתקדם, איכותי וחדשני ליצירת חוויה מעולה. בשנים האחרונות הובלנו מהלכים רבים והשקנו שירותים מתקדמים וחדשנים לטובת הלקוח. שיפרנו ושדרגנו את יכולות לרשת המהירה בישראל על ידי הטמעת טכנולוגית 4X4MIMO ו BEAM FORMING, QAM256 . אנו ממשיכים להשקיע ברשת והטמעת מערכת הIMS מאפשרת לספק ללקוח מעטפת שירותים מתקדמים וחדשניים נוספים, כשירות VoLTE & Wifi calling המקנים ללקוח איכות שיחה משופרת וגבוהה וזמינות מירבית" .



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il