TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

ג'וניפר נטוורקס הופכת את יתרונות ה- SD-WAN נגישות לכל ארגון בעזרת פתרון מבוסס ענן


גוניפר נטוורקס
Contrail SD-WAN של ג'וניפר כשירות מתחבר ומנהל כעת את כלל פתרונות ה- WAN של ג'וניפר, וסולל את הדרך לארגונים מונעי בינה מלאכותית (AI)
ג'וניפר נטוורקס (NYSE: JNPR) מובילה עולמית ברשתות אוטומטיות, סקלאביליות ומאובטחות, הודיעה היום על השקת גרסה מבוססת ענן לפתרון ה- SD-WAN שלה, המוצר הסקלאבילי ביותר בשוק היום. Contrail SD-WAN החדש של ג'וניפר כשירות מאפשר לארגונים דרך פשוטה לנהל ולאבטח לא רק את תשתית ה- WAN, אלא גם סניפי רשתות LAN ו- Wi-Fi הפועלים בדרך כלל לצידה.

היתרונות הכלכליים של שימוש בענן ברורים לכל. ארגונים צורכים יישומים ושירותים בעיקר דרך הענן על מנת להנות מיתרונות העלות הנמוכה והגמישות. פתרון מבוסס ענן מפשט משמעותית את תפעול הארגון המבוזר, המתפתח במהירות בעזרת הסרת הצורך של הארגונים להפעיל תוכנות בעצמם.

אך פישוט זה אינו יכול לבוא על חשבון יכולת הארגון להתאים עצמו למורכבויות המגיעות ביחד עם גדילה ושדרוג. פתרון ה- SD-WAN הסקלאבילי, מבוסס ענן של ג'וניפר, מסייע לארגונים להערך לעתיד לצד פישוט המערכות היום. הפתרון החדש משלב את הפשטות של מודל מחשוב הענן עם התזמור המרכזי של Contrail על תשתית הרשת, תוך אספקת כל היתרונות המתקדמים של הרשת האוטומטית, אבטחה, אנליזה ובינה מלאכותית ל- IT.

"Contrail SD-WAN של ג'וניפר כשירות מתחבר בקלות ומנהל את כל חבילת השירותים של ג'וניפר ופתרונות הסניף וה- WAN, תוך שימוש ביתרונות ה- SDN והפיכתם נגישים לכל ארגון", אמר ביקאש קולי, מנהל טכנולוגיות ראשי בג'וניפר. "זהו צעד משמעותי במתן אפשרות ללקוחותינו לשדרג לארגון מבוסס בינה מלאכותית, הרחבת שינוי צורת ה- SDN מעבר לענן ומרכזי נתונים לסניף ול- WAN. באמצעות השקה זאת וביחד עם רכישת Mist עליה הודענו לאחרונה, אנו עושים צעדים מובילים בתעשייה כדי להפוך את הארגונים מונעי בינה מלאכותית לאפשרית עבור חברות בכל הגדלים".

הצעה זו מאפשרת ללקוחות מודל אספקה חדש לפתרון ה- WAN של ג'וניפר העשיר באפשרויות וכולל חבילה של יכולות חדשות לתמיכה באוטומציה מאובטחת לכל אורך חיי הטמעת השירותים בארגון:

גמישות SD-WAN ראשונה מסוגה – Contrail SD-WAN תומכת כעת בגרסאות רבות יותר של קישורי WAN פאסיבים היברידיים שרידים, פיצול תעבורת האינטרנט ישירות בציוד ה- CPE או העברת כלל התעבודה דרך נקודה מרכזית, וטופולוגיות כמו Hub & Spoke, Partial Mesh וקישוריות dynamic mesh של כל אתר לכל אתר. שירות זה נבדק גם על ידי צד שלישי EANTC ברמות של למעלה מ- 10,000 אתרי קצה והוא רב יכולות, המאפשר סקלאביליות חסרת תקדים.

סניף LAN ו- WAN מנוהל מרכזית – מחבר את סדרת מוצרי מתגי האית'רנט EX של ג'וניפר לצומת WAN בודדת או דואלית של סדרות NFX או SRX מאפשר ללקוחות לנהל באופן אוטומטי את מדיניות ה- WAN וה- LAN ואספקת קישוריות מאובטחת.

אבטחה מנוהלת – ללקוחות יש היום מבחר עשיר יותר ושליטה בניהול צרכי האבטחה שלהם, לרבות אינטגרציה עם ZScaler ספק אבטחת ענן וניהול אפשרויות הדור הבא של חומת האש עבור מכשירי SRX ו- NFX, כולל Sky ATP של ג'וניפר.

שילוב Mist Systems – Mist, הספק המוביל בבינה מלאכותית עבור IT עם ה- LAN האלחוטי הראשון מסוגו בעולם המבוסס בינה מלאכותית, משולב כעת בממשק הניהול של ה- Contrail החדש. לקוחות יכולים לראות נתונים תפעוליים ואנליטיים אודות הרשת האלחוטית לצד ה- WAN, ה- LAN והאבטחה.

פתרון פתוח וגמיש – Contrail SD-WAN, פתרון גמיש המספק לארגונים יכולת להטמיע ולהתפתח במהירות, מאפשר ללקוחות להרחיב SD-WAN מאובטח למרכזיות ולאתרי קצה בענן, פשוט בעזרת הוספת vSRX לענן ציבורי בבחירת IaaS. נוסף על כן, הארכיטקטורה של ג'וניפר המבוססת על סטנדרט פתוח ו- API פתוח מאפשק אינטגרציית מערכות שקופה ואוטומציית זרימת NetOps.

"העיר פורטסמות' אימצה גישה הוליסטית על מנת להפעיל את הרשת שלנו ברמה שתדרבן את העיר החכמה והקישוריות באזורים החכמים אליהם אנחנו מכוונים ושיתוף הפעולה שלנו עם ג'וניפר נטוורקס היה רב ערך. פתרון ה- SD-WAN החדש של ג'וניפר יאפשר פישוט, גמישות והאבטחה הנדרשים להתרחב מעבר למטרות העיר החכמה הראשוניות שלנו ויתבע את הזכות המגיעה לו כמרכז טכנולוגי לעסקים הדיגיטליים הטובים והמבריקים ביותר", אמר דניאל ג'ונס, מנהל מידע ראשי של העיר פורטסמות', וירג'יניה.

עם Contrail SD-WAN של ג'וניפר כשירות, החברה מכשירה את הקרקע עבור הצעד הבא באבולוציית ריבוי העננים, ומאפשרת ללקוחות לחבר תשתית מבוזרת ולתזמר פעולות במרוכז. פתרון סקלאבילי, פתוח, מוכן לעתיד זה מציע ללקוחות את הפשטות של שירות מבוסס ענן ביחד עם העוצמה של רשת מוגדרת תוכנה ואבטחה.

אודות ג'וניפר נטוורקס
ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks) מפתחת ומשווקת פתרונות חדשניים לרשתות תקשורת. פתרונות החברה מפשטים את מורכבות הרשתות עם מוצרים ושירותים בעידן הענן כדי לשנות את הדרך בה אנו מתחברים, עובדים וחיים. החברה מסירה את האילוצים המסורתיים של הרשתות כדי לאפשר ללקוחותיה ולשותפיה לספק רשתות אוטומטיות, סקלאביליות ומאובטחות המחברות את העולם. מידע נוסף ניתן למצוא בכתובת (Juniper Networks (www.juniper.net או להתחבר עם ג'וניפר בטוויטר, LinkedIn ופייסבוק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il