TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

Trinity Audioמפתחת כלים המאפשרים למוציאים לאור ומפרסמים להשתלב בקלות בעולם האודיו המקוון


AWS
פתרונות החברה מבוססים על שירותי הענן של AWS

פעילות הסטארט-אפ Trinity Audio נוסדה על ידי קבוצת סומוטו על רקע הצמיחה האדירה של צריכת תכני אודיו ברשת והביקוש הגדול של מוציאים לאור ומפרסמים להצטרף באופן יעיל, מהיר וכלכלי לשוק אטרקטיבי זה בו תכנים כתובים בלבד כבר אינם עונים על הצרכים של לקוחות הקצה - הקוראים.
הקוראים של עידן מהפכת האודיו מעוניינים ביכולת להאזין לתכנים אותם עד לא מזמן הורגלו המוציאים אור לספק כמילה כתובה בלבד.


רון יבורסקי, מנכ"ל Trinity Audio, מספר על שוק האודיו המתפתח וכיצד מסייעים הפתרונות של Trinity Audio לחברות להצטרף אליו ולמנף אותו מבחינה עסקית.


רון, איזה מקום תופס כיום שוק האודיו המקוון בעולם?
ברחבי העולם ובמיוחד בארה"ב האודיו הפך למרכיב מרכזי בחוויות הדיגיטליות של משתמשים. מגמה זו תתעצם בעשור הקרוב. הקוראים הופכים למאזינים וההרגלים החדשים מציעים הזדמנויות גדולות ליצרני תוכן. בארה"ב התפתח היצע גדול של תכני אודיו לרבות פודקאסטים שזוכים לפופולאריות רבה, ספרים להאזנה, וכל תחום הרמקולים החכמים שהם חוויית אודיו הולכת ומתעצמת במרבית משקי הבית. האודיו נגיש ומשתלב בסדר היום של הצרכנים בנהיגה, בחדר הכושר, בזמן ניקיונות הבית ולמעשה בעת ביצוע שלל פעולות אשר אינן נוחות לקריאה.


אז מה אתם מציעים למוציאים לאור ולמפרסמים לאור הביקוש הנוסק בתחום ?
אנו מספקים מספר פתרונות, המבוססים על שירותי הענן של אמזון ווב סרוויס AWS. אנו מנגישים תכנים כתובים לעולם האודיו ומזרימים אותם באמצעות שירותי הענן למשתמשים בקלות ובמהירות. טכנולוגיה שפיתחנו - VOA Unit Voice Over Article)) - מסוגלת לסרוק דפי אינטרנט ולהוסיף על פי דרישה באופן אוטומטי גרסת אודיו של מאמר. ניתן למקם את הפונקציה בכל מקום באתר ולשלבה באופן הרמוני כולל התאמה גראפית מלאה. מוציאים לאור יכולים באמצעותנו להפיץ את תכני האודיו שלהם למגוון פלטפורמות סטרימינג כמו Spotify, iTunes, Google Play ורבות נוספות.


אילו יתרונות אתם מציעים למפרסמים ?
באמצעות הפתרונות שלנו ניתן לשלב בקלות פרסומות בתוך תכני אודיו שמשודרים אונליין וליהנות מקהל מאזינים מחויב בעל מוטיבציה גבוהה להאזין. הדבר דומה לפרסומות ברשת רדיו רגילה אלא שלראשונה אנו מאפשרים לעשות זאת בקלות ובמהירות בתכני אודיו באינטרנט, עם יכולות הטרגוט שמציע האינטרנט. בניגוד לפרסום הישן את פרסומות האודיו אנחנו מלווים במודעות דיספליי להגביר את ה-.user engagement


כיצד משפיעים הפתרונות על מוציאים לאור ועל מפרסמים ?
הפתרונות שלנו מרחיבים בשיעור משמעותי את החשיפה לתכנים של מוציאים לאור ומפרסמים. מוציאים לאור שלא מספקים לקוראים שלהם חווית שמיעה מאבדים את הקוראים בחלונות זמנים גדולים במהלך היום במסגרתם הקוראים שלהם צורכים תכנים של מוציאים לאור אחרים, והם כלל לא על המגרש להתחרות בזאת. שלא לדבר על השתלבות בהרגלים ארוכי טווח של קוראים/מאזינים - אובדן לקוחות קייים הוא חשש ממשי. קורא אשר מתרגל לצרוך תוכן במקום אחר לאו דווקא יחזור. מאמר אשר מוצע עם אופציית שמיעה יכול ליהנות מחשיפה גדולה בעשרות אחוזים, הן על ידי מקסום לקוחות קיימים והן על ידי הפצה של התוכן במגוון ערוצים חדשים. החשיפה הגדולה מניבה כמובן גם גידול חד בהכנסות, ככל שהתכנים מגיעים לקהל רחב יותר.


יתרון נוסף הינו שאנו מספקים למוציאים לאור ולמפרסמים גם כלי אנליטיקה כדי לבחון את האפקטיביות של התכנים ואת הפריסה שלה באפיקים השונים. זה פותח אותם לעולמות חדשים המאפשרים מיקסום התוכן הקיים שלהם בצורה מיטבית.

באילו שירותים של AWS אתם עושים שימוש?
כל פעילות הפיתוח, הפריסה והתפעול שלנו מבוססת מהיום הראשון של אמזון ווב סרוויס AWS והיא תומכת בעשרות אלפי בקשות לשנייה. אנו עושים שימוש בשירותי העיבוד EC2, בשירותי הרשת VPN ו-VPC, בבסיס הנתונים היחסי RDS, במחסן הנתונים Redshift שמאחסן 8 TB, במערכת האחסון S3 שמאחסנת 24 TB ותומכת בגידול של חצי TB בשבוע ועוד.


מדוע בחרתם ב-AWS?
בחרנו באמזון ווב סרוויס AWS לאור התמיכה שלה בפריסה עולמית גמישה ורבת עוצמה שתתמוך בפעילות הגלובלית שלנו ככל שתצמח. יש לציין שצוותי התמיכה של AWS בישראל עושים מאמץ יום יומי לשדרג ולייעל את השירותים שהם מציעים לנו ואף ממליצים על דרכים יצירתיות שהמחיר יהיה זול ככל שניתן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
15/5/19
1. אודיו זה הדבר הבא - יוחאי
גאונים שהם עושים את זה
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il