TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

פיוניר בהמלצת קניה על מניית אופל בלאנס


פיוניר
ניכיון צ'קים - לא מה שחשבתם

טל לינד, מנהל השקעות בכיר בפיוניר ניהול הון:

אופל בלאנס מתמחה במימון כנגד ממסרים דחויים (ניכיון צ'קים) והינה החברה היחידה בענף אשר אינה עובדת עם מנכי משנה, דבר המאפשר לה להשיג תשואה אפקטיבית ועמלות נלוות גבוהות בהשוואה לשאר החברות בענף.


נכון לדו"ח הכספי האחרון, הצליחה החברה לשמור על תשואת תיק של 24%, וזאת על אף הגידול בגודל תיק האשראי ב- 4% מרבעון קודם ו- 24% מהרבעון המקביל שנה קודם. מספרים אלו מרשימים ויוצאי דופן, שאר החברות בענף הינן בעלות תשואה של 7-15%.


החברה מבצעת את פעילות החיתום בעצמה ומכשירה את צוות העובדים באופן שוטף לשמירה על משמעת החיתום, נכון לשנת 2018 הפרשה לחובות מסופקים (חומה"ס) עמד על 0.5% בלבד.


מודל הצמיחה מבוסס על פתיחת סניפים "דמויי" סניפי בנק, בעזרתם מצליחה החברה להנגיש את שירותיה לקהל רחב יותר ולשמור על יכולת צמיחה דו ספרתית בשנים האחרונות.


מח"מ אשראי הלקוחות קצר מאוד ועומד על 60 ימים והחברה מצליחה לגלגל את תיק האשראי כשש פעמים בשנה, יכולת זו מסייעת להימנע מגידול בהפרשה לחומה"ס ומוכנות להאטה במידה ויגיע למשק.


לחברה יש יכולת גיוס אשראי גם בשוק ההון (גייסה בשנה האחרונה סדרת אג"ח בהיקף של 60 מיליון בתשואה של 2.5%) וגם מהבנקים השונים, מסגרות האשראי העומדות בפני החברה גדלו לאחרונה ואנו מניחים כי עם המשך הצמיחה של החברה כך גם ביטחון המשקיעים והבנקים וירידה במרווח האשראים.
בנוסף, לחברה יש מדיניות דיבידנד מוצהרת של חלוקת 50% מהרווח הנקי. בשנים האחרונות חילקה החברה דיבידנדים בהיקפים של עשרות מיליונים ואף הצליחה להגדיל את ההון העצמי בצורה משמעותית.

בשורה התחתונה, אנו צופים כי החברה תמשיך להציג גידול בתיק האשראי, עם זאת ישנה סבירות כי ככל שתיק האשראי יגדל, תשואת תיק האשראי תרד.


אנו מתרשמים מיכולת החברה ובעליה ומאמינים כי יש ביכולתם להצעיד את החברה ולהמשיך את מגמת הגידול בהכנסות וברווח הנקי גם בשנים הבאות, על כן אנו ממליצים על קנית המניה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il