TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

Sophos Intercept X זכה בציונים הגבוהים ביותר באפקטיביות אבטחה על ידי מבחני NSS Labs לשנת 2019 בתחום הגנה מתקדמת לנקודות קצה


sophos
Sophos Intercept X כולל טכנולוגית למידה עמוקה, המספקת מודל זיהוי שיכול ללמוד את כלל נוף האיומים הנראה לעין

חברת Sophos, מובילה גלובלית באבטחת נקודות קצה ורשת, שפתרונותיה מופצים בישראל על ידי Power Communication וחברת אבנט תקשורת בע"מ, מכריזה כי פתרון הדור הבא שלה להגנת נקודות קצה, Sophos Intercept X, הוכר על היותו בעל אפקטיביות האבטחה הגבוהה ביותר ועלות הבעלות הכוללת (TCO) היעילה ביותר מתוך 19 פתרונות אבטחת נקודות קצה שנבחנו ב- 2019 AEP Group Test של NSS Labs.


מבחן ה- NSS Labs בתחום אבטחה מתקדמת לנקודות קצה (The 2019 Advanced Endpoint Protection Group Test – AEP 3.0) כללו 21 פתרונות מיצרנים מובילים בשוק, מתוכם הוצגו 19 פתרונות ברי השוואה ב- Security Value Map™ (SVM). פתרונות אלו נבדקו בנוגע לאפקטיביות האבטחה ועלות הבעלות הכוללת (TCO) שלהם.


"מדידת האפקטיביות של פתרון אבטחת מידע היא משימה מורכבת מעבר לכל דמיון. עם עלייתם והתפתחותם של איומים וטכניקות התקפה בקצב מתגבר תמידית, מכוני מחקר צריכים להשקיע רבות במעבדות שלהם על מנת להפיק מדידות מדויקות ובעלות משמעות אודות יעילות פתרונות אבטחת מידע.


אבל ממש כמו שלא כל פתרונות אבטחת המידע שווים, לא כל מכוני המחקר שווים והדבר קצת מעורפל כלפי צרכני הדוחות שלהם, במיוחד כאשר אין מספיק שקיפות בנוגע למתודולוגיות או פרטי ההוצאה לפועל. מעבדות מחקר עצמאיות ראויות מספקות שירות אדיר ליצרנים ולרוכשים והן קריטיות לאקוסיסטם של אבטחת המידע על מנת לקדם סטנדרטים גבוהים יותר להגנה של כולם", אמר ג'ו לוי, סמנכ"ל טכנולוגיות ב- Sophos.


Sophos Intercept X כולל טכנולוגית למידה עמוקה, המספקת מודל זיהוי שיכול ללמוד את כלל נוף האיומים הנראה לעין. עם היכולת לעבד מאות מיליוני דוגמאות, למידה עמוקה יכולה לבצע תחזיות יותר מדויקות בקצב מהיר יותר עם הרבה פחות תוצאות חיוביות שגויות (false positive) בהשוואה ללמידת מכונה מסורתית. Sophos Intercept X גם כולל חדשנות נגד כופרות, המונעת ניצול פרצות אבטחה וכן התמודדות אקטיבית עם האקרים, דוגמת הגנה מפני גניבת זהויות. על ידי שילוב טכנולוגית למידה עמוקה, Intercept X משנה את אבטחת נקודות הקצה מגישה מגיבה לגישת חיזוי על מנת לספק הגנה מפני איומים לא ידועים.

אודות Sophos
Sophos מובילה בפתרונות הדור הבא לאבטחת נקודות קצה ורשת. כחלוצה באבטחה סינכרונית, החברה מפתחת פורטפוליו חדשני של פתרונות אבטחת נקודות קצה, רשת, הצפנות, web, אימייל ומובייל, כך שיעבדו טוב יותר יחד. יותר מ-100 מיליון משתמשים ב-150 מדינות מסתמכים על פתרונות אבטחת המידע של Sophos, כהגנה הטובה ביותר מול איומים מתוחכמים ואובדן מידע יקר. פתרונותיה של Sophos זמינים באופן בלעדי דרך רשת גלובלית המונה 26 אלף שותפים רשומים.


מטה Sophos מוצב באוקספורד, אנגליה והיא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה הלונדונית לניירות ערך ותחת הסמל "SOPH". לפרטים נוספים : www.sophos.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il