TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

נחנך CityZone – עיר העתיד ושדה הניסויים החי הראשון בישראל, מיזם משותף של עיריית תל אביב, פארק עתידים תל אביב ואוניברסיטת ת"א


CityZone
במעמד: ראש עיריית תל-אביב יפו רון חולדאי, נשיא אוניברסיטת תל אביב פרופ' יוסף קלפטר, מנכ"ל פארק עתידים תל - אביב שגיא ניב, מנכ"ל CityZone גבי קמינסקי, אנטואן באסוויל, מנהל מעבדת החדשנות של רנו ניסאן מיצובישי בישראל, ליאור פוני, מנכ"ל Dell EMC ישראל ובכירים נוספים

שותפות מובילות שהצטרפו למיזם: רנו-ניסאן-מיצובישי באמצעות מעבדת החדשנות של הקבוצה בתל-אביב ו - Dell Technologies

מיזם העיר החכמה של ת"א, יצא לדרך: באירוע אקסקלוסיבי הושק CityZone בפארק עתידים תל אביב, מעבדת החדשנות ושדה הניסוי החי הראשון בישראל. בטקס החגיגי השתתפו ראש עיריית תל אביב יפו רון חולדאי, נשיא אוניברסיטת תל אביב פרופ' יוסף קלפטר, מנכ"ל פארק עתידים תל - אביב שגיא ניב, מנכ"ל CityZone גבי קמינסקי, מנהל מעבדת החדשנות של רנו ניסאן מיצובישי בישראל, אנטואן באסוויל, ליאור פוני, מנכ"ל Dell EMC ישראל, אופיר פינס פז, ראש המכון לשלטון המקומי באוניברסיטת תל אביב, ליאורה שכטר, מנמ"רית עיריית תל אביב-יפו, שחר זיו, מנהל שותף BDO, איציק בן דויד, סמנכ"ל ראש אגף טכנולוגיות בעיריית תל אביב-יפו, עו"ד דני הרינג ממשרד שטיינמץ, הרינג, גורמן ושות', עורכי דין שמלווים משפטית את המיזם, אלוף (מיל') עידו נחושתן, מיטל להבי, סגנית ראש עיריית תל אביב יפו, יורם נווה, מנכ״ל כלל ביטוח, סיגל ויצמן, מחזיקת תיק החדשנות בעיריית תל אביב – יפו, יזמים מובילים באקוסיסטם של העיר החכמה, שותפים ומנהלי קרנות הון סיכון, נציגי חברות רב לאומיות, סטארטאפיסטים ועוד.

לדברי מנכ"ל CityZone גבי קמינסקי: "מטרת המעבדה לאפשר לנו להבין טוב יותר את העתיד של העיר, אילו אתגרים עולים ממנו, וכיצד עלינו לנסות להתמודד עמם, ובכך לקדם פתרונות טכנולוגיים בעיר החכמה. לשם כך נבחר פארק עתידים תל-אביב כזירה האידיאלית למעבדה זו, מעצם היותו אכסניה לתרחישים עירוניים רבים - אלפי מבקרים מדי יום, אלפי כלי רכב, חניונים, אשפה, גינון, פעוטון, מספרה, חדר כושר, ביוב, מדי מים, תאורת רחוב, ועוד.

פארק עתידים תל אביב, יחד עם עיריית תל אביב ואוניברסיטת תל אביב, חברו להקמת המתחם, שיחבר בין תושבים, שלטון מקומי, תאגידים גלובליים, וסטארטאפים צעירים, בכדי לקדם ולפתח פתרונות לאתגרים עירוניים.


שגיא ניב, מנכ״ל פארק עתידים תל אביב: ״פארק עתידים תל אביב הוא אקוסיסטם ייחודי שמחבר, בין אנשים, בין חברות, בין עולמות, בין מגזרים: מוניציפאלי – אקדמי – פרטי, ופרויקט CityZone שהינו שותפות בין עירית תל אביב-יפו, אוניברסיטת תל אביב ופארק עתידים תל אביב משקף את אותו נקודת מפגש וכן את הבעלות הייחודית של גופים אלו לטובת יצירת ערך ציבורי משמעותי."

נשיא אוניברסיטת תל אביב פרופ' יוסף קלפטר, אמר כי: "יזמות וחדשנות הינם ערכים מובילים באוניברסיטת תל אביב אשר מקדמת ערכים אלה בארץ ובעולם ומחברת את האקדמיה לתעשייה בצורה הטובה ביותר והדבר בא לידי ביטוי בדירוג העולמי של האוניברסיטה בעשיריה הראשונה של יזמים בוגרים שגייסו הון. פרויקט "סיטיזון" מתכתב עם ערכים אלה של האוניברסיטה אשר מגדירה עצמה כאוניברסיטה יישומית, המקדמת מחקרים בנושאי חדשנות."

ליאורה שכטר, מנמ"רית עיריית תל אביב-יפו, מנתה את האתגרים העירוניים המרכזיים, אשר כללה התייחסות להתמודדות עם הבדידות אצל בני הגיל השלישי, ניטור אירועים בטחוניים או מפגעי תברואה משמעותיים מתוך רשת של מאות מצלמות באמצעות מערכת אנליטית, עידוד תחבורה שיתופית באמצעות MaaS (תחבורה כשירות) ותחבורה אוטונומית, והגנת סייבר לעיר החכמה.


רון חולדאי ראש עיריית תל אביב -יפו, הציב אתגר ליזמים, לקדם פתרונות אשר יסייעו בהפחתת השימוש ברכב פרטי, ובמעבר לתחבורה שיתופית וציבורית, אשר בעתיד תהיה גם אוטונומית, ועל כן תוכל לפעול בכל ימות השבוע, ולהפחית את התלות ברכב הפרטי.

תכנית הסטארטאפים של CityZone, בהובלת גבי קמינסקי ויעל מלצקי, מאפשרת ליזמים בשלבים יחסית מוקדמים לגשת למעבדה ולפתח טכנולוגיות ופתרונות רלוונטיים לצרכים אמיתיים של העיר, להתנסות עם תרחישי אמת, ונתונים אמיתיים, ולזכות לליווי רציף של לקוחות אמיתיים, מן העירייה ומחברות רב לאומיות השותפות בפרויקט. במסגרתה היזמים זוכים למשרד מאובזר ומסובסד בלב המעבדה, לחניכה על ידי מומחים בתחומים שונים. ביניהם עובדי עיריית תל אביב יפו, חוקרי אוניברסיטת תל אביב, ונציגי חברות ענק רב לאומיות המלווים את היזמים לאורך שנה שלמה ועוד.. כמו כן הם נהנים מגישה לשדה הניסויים התל אביבי לטכנולוגיות עירוניות, על מנת לפתח את מוצריהם על בסיס נתונים וחיישנים של עיר אמיתית.

בין החברות רב לאומיות המשמעותיות שנרתמו לפרויקט נמצאות, מעבדת החדשנות של רנו-ניסאן מיצובישי בישראל ו-Dell Technologies. Dell Technologies, שתאפשר לבחון מהי הדרך הטובה ביותר עבור מיזמים חדשניים למצות את הפוטנציאל הגלום בפיתוח טכנולוגיות חדשניות תוך הישענות על חומרה העומדת בחזית הטכנולוגיה.

לדברי אנטואן באסוויל, מנהל מעבדת החדשנות של רנו ניסאן מיצובישי בישראל: "ההצטרפות ל-CityZone היא מהלך טבעי עבורנו, כחלק מהעמקת המעורבות של הקבוצה באקוסיסטם המקומי. בחודשים הקרובים נחנוך בפארק עתידים תל אביב את מתקני מעבדת החדשנות, שמוקמים בתמיכת רשות החדשנות ויאפשרו לסטארטאפים תנאים אידיאליים לביצוע הוכחות היתכנות".

בנוסף תכנית CityZone חושפת את הסטארטאפים לרשויות מקומיות נוספות ברחבי ישראל, ולערים נוספות ברחבי העולם, עמן יש לCityZone הסכמי שיתוף פעולה. במסגרת אירוע ההשקה הוצגו לראשונה ארבעת הסטארטאפים שהתקבלו לתכנית Cityzone וייקחו חלק מהתנאים האידיאלים לבחינת המוצר שישנה את חיי התושבים בעיר החכמה, עליו הם יעבדו במסגרת המיזם:


חברת EdgeCase מפתחת פלטפורמה המלמדת מערכות אנליטיקה לזהות תרחישים באופן אוטומטי. על מנת שמצלמה תוכל לזהות לדוגמה פח אשפה גולש, או כיצד נראה אירוע טרור, יש ללמד את המערכת כיצד נראים תרחישים אלו, באמצעות תהליך יקר הכולל הזנת אלפי תמונות אשר סומנו באופן ידני לשם כך. חברת EdgeCase חוסכת תהליך זה, באמצעות ייצור תרחישים אלו באמצעות מודלים תלת מימדיים.


חברת Moodify מפתחת מערכת המנטרת את פנים הרכב, מזהה מצבי הירדמות, סטרס או מצבים אחרים של הנהג, ובאמצעות הפצת ריחות, מצליחים להעיר, או להרגיע נהגים. בעידן הרכב האוטונומי, מטרת החברה לאפשר לרכב לזהות את מצב הנוסעים, על מנת לספק להם את חוויית הנסיעה האופטימלית.


עזרה בדרך מקשרת בין בני הגיל השלישי, בודדים הזקוקים לסיוע נקודתי, לבין מתנדבים אשר יכולים לספק סיוע זה במודל של on-demand. הארגון מטפל בעשרות פניות בכל יום, וכבר יצר 1,400 התנדבויות מסוג זה באמצעות האפליקציה. המיזם החל בעיר תל אביב, וכיום פועל גם בירושלים, לוד ובאר שבע.


חברת Trailze מקדמת את עולם המיקרו מוביליטי השיתופי, באמצעות מערכות ניווט וניהול לספקי השירות. באמצעות מערכות אלו יכולות מפעילות שירותי הקורקינטים השיתופיים לשפר את מערך התפעול, להגביר את השימוש בשירות, ולהציע שירות טוב יותר למשתמשי הקצה, אשר יאפשר לדעת מתי יגיע קורקינט לאזור, להזמין קורקינט מראש, ולנווט בהתאם להעדפות. עבור העיר פותחת החברה פתח לניהול טוב יותר של המרחב הציבורי בהיבט של חניית הכלים השיתופיים, ומיפוי דינאמי של צירי התנועה העיקריים שלהם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il