TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

מסקר עולה: מנהלי פרויקטים צריכים יותר PMTQ (מנת הטכנולוגיה של ניהול פרויקטים)


המכון לניהול פרויקטים (PMI)
סקר הדופק של המקצוע 2019 של PMI מזהה פערים -- וכמה פתרונות -- לגבי התשואה על ההשקעה בפרויקטים עם ניהול גרוע

המכון לניהול פרויקטים (PMI) פרסם היום את הדוח שלו הדופק של המקצוע (Pulse of the Profession®) שמגלה שארגונים בזבזו כמעט 12 אחוז מההוצאה שלהם על השקעה בפרויקטים בשנה שעברה בגלל ניהול גרוע -- מספר שכמעט לא השתנה בחמש השנים האחרונות. כפתרון, PMI קורא למנהלי פרויקטים בכל העולם להעריך ולחזק את ה-PMTQ (מנת הטכנולוגיה של ניהול פרויקטים) שלהם. PMI פיתח את העיקרים של PMTQ על ידי קבלת השראה מתובנות של חברות חדשניות שנותנות עדיפות גבוהה לידע דיגיטלי ורכישת מיומנויות דיגיטליות יחד עם מחויבות לתרבות ניהול פרויקטים חזקה.


PMTQ מוסיף שכבה של ניהול פרויקטים לרעיון של מנת הטכנולוגיה (TQ), שמוגדרת כיכולת של אדם להסתגל, לנהל ולשלב התפתחויות תכולה בטכנולוגיה בפרויקט או בארגון.


"בעיסוקי העתיד צוותי פרויקטים יהיו תלויים יותר ויותר בטכנולוגיה כמאפשרת או לפעמים כחברת צוות", אמר מוראט ביקק, סגן נשיא בכיר לאסטרטגיה של PMI. "PMTQ חזק ורהיטות טכנולוגית יהיו חיוניים לכל אחד שהוטל עליו לממש אסטרטגיה".


הנתונים מהדופק של המקצוע 2019, הסקר הגלובלי השנתי של PMI בקרב אנשי המקצוע בתחום ניהול הפרויקטים, שימשו לזיהוי חדשני PMTQ - ארגונים שנותנים עדיפות לפיתוח מיומנויות דיגיטליות בניהול פרויקטים - לעומת המשתרכים מאחור.


רכיבי המפתח של PMTQ
סקרנות שפעילה כל הזמן: מנהלי פרויקטים עם PMTQ גבוה תמיד בודקים מה הדבר הבא ומנסים גישות במסירת פרויקטים, רעיונות, נקודות מבט וטכנולוגיות חדשים. נתוני הסקר מגלים שחדשני PMTQ מפגינים יכולת חזקה לשנות את הדרך שבה הם מבצעים את עבודה. למעשה, 60 אחוז מהארגונים מציינים שימוש בפרקטיקות ניהול פרויקטים היברידיות, לעומת 29 אחוז אצל משתרכי ה-PMTQ.


ניהול שכולל הכל: בעלי PMTQ גבוה מנהלים לא רק אנשים ביעילות, אלא גם טכנולוגיות -- וגם אנשים שמנהלים טכנולוגיות. שיעור מרשים של 78 אחוז מחדשני ה-PMTQ נותנים עדיפות לפיתוח מיומנויות עסקיות בניהול פרויקטים, כולל ניהול אנשים, לעומת רק 5 אחוז ממשתרכי ה-PMTQ, לפי נתוני הסקר.


מאגר כישרונות עמיד בפני העתיד: חדשני PMTQ מגייסים ומשמרים אנשי פרויקטים עם המיומנויות שנחוצות לעובדים הדיגיטליים. הם מזהים עובדים שיכולים להתעדכן במגמות ולהתאים את היכולות שלהם בהתאם. לפי נתוני הסקר, 82 אחוז מחדשני ה-PMTQ (לעומת 9 אחוז ממשתרכי ה-PMTQ) נותנים עדיפות למיומנויות טכניות בניהול פרויקטים ו-81 אחוז מספקים הכשרה מתמשכת למנהלי הפרויקטים (לעומת 34 אחוז ממשתרכי ה-PMTQ).


השגת PMTQ מעולה ושמירה עליו מצריכות תמיכה מכל הדרגים של הארגון. מנהיגים עסקיים לעיתים קרובות מביעים רצון להשיג יותר ויותר עובדים עם ידע לנצל טכנולוגיות, אבל יש עדיין נתק לגבי איך הם רוצים לבצע את זאת. למעשה, Accenture מצאה שבעוד ש-60 אחוז מהמנהיגים העסקיים הגדילו את ההשקעה שלהם בבינה מלאכותית ב-2017, רק 3 אחוז אמרו שישקיעו משמעותית בתוכניות להכשרה והקניית מיומנויות חדשות עד i2020. מנהלי ארגונים חייבים להכיר בחשיבות של בניית רהיטות דיגיטלית בארגון שלהם, כדי שמנהלי פרויקטים יוכלו לבצע באופן הטוב ביותר את המשימות שמוטלות עליהם.


כשמנהיגים עסקיים שמים לב ותומכים במנהלי פרויקטים במשימת ה-PMTQ שלהם, נתוני סקר הדופק של המקצוע שלנו מראים שארגונים חדשני PMTQ מובילים בתוצאות של פרויקטים. יש סבירות גבוהה יותר שהפרויקטים שלהם יעמדו ביעדים המקוריים שלהם ויימסרו בזמן וללא חריגה מהתקציב, תוך הפחתת כרסום בתכולה וכישלון מוחלט.


המשמעות של זה היא לא רק שחדשני PMTQ חוסכים כסף ומשפרים את שיעורי שביעות הרצון של בעלי העניין, אלא גם שכאשר פרויקטים נכשלים החלק מהתקציב שמאבדים קטן יותר בהשוואה למשתרכי ה-PMTQ (8.5 אחוז לעומת 16.3 אחוז).


תקראו עוד על PMTQ בסקר הדופק של המקצוע האחרון: The Future of Work: Leading the Way With PMTQ באתר www.PMI.org/Pulse.


אודות סקר הדופק של המקצוע (Pulse of the Profession®) של PMI
סקר הדופק של המקצוע נעשה דרך האינטרנט בנובמבר ודצמבר 2018. הדוח מדגיש משוב ותובנות מ-3,133 אנשי מקצוע בניהול פרויקטים, 441 מנהלים של משרדים לניהול פרויקטים ו-368 מנהלים בכירים ממגוון של ענפים, כולל טכנולוגיית המידע, שירותים פיננסיים, ייצור, מימשל, אנרגיה, שירותי בריאות, בניין ותקשורת ברחבי העולם.


אודות המכון לניהול פרויקטים (PMI)
המכון לניהול פרויקטים (PMI) הוא האיגוד המוביל בעולם לאלה שמחשיבים ניהול פרויקטים, תוכניות או תיקים למקצוע שלהם. PMI, שהוקם ב-1969, מביא ערך ליותר משלושה מיליון אנשי מקצוע שעובדים בכל מדינה כמעט בעולם באמצעות תמיכה, שיתוף פעולה, לימוד ומחקר גלובליים.


אנחנו מקדמים קריירות, משפרים הצלחה ארגונית ומפתחים עוד את מקצוע ניהול הפרויקטים באמצעות תקנים שמוכרים בכל העולם, הסמכות, קהילות, משאבים, כלים, מחקר אקדמי, פרסומים, קורסים להתפתחות מקצועית ואפשרויות רישות. כחלק ממשפחת PMI, ProjectManagement.com יוצר קהילות מקוונות גלובליות שמספקות יותר משאבים, כלים טובים יותר, רשתות גדולות יותר ונקודות מבט רחבות יותר. בקרו אותנו בכתובות www.PMI.org, www.projectmanagement.com, www.facebook.com/PMInstitute ובטוויטר @PMInstitute.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il