TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

פורסייט גייסה 6 מיליון דולר בהנפקה לציבור בארה"ב


פורסייט
עד כה מכרה החברה 4 ערכות אב טיפוס למערכת ™,QuadSight - מערכת הראיה הממוחשבת המתקדמת של פורסייט המבוססת על ארבע מצלמות

חברת פורסייט אוטונומס הולדינגס בע"מ, המתמחה בתחום מערכות ראייה ממוחשבות לרכב, שמניותיה נסחרות בבורסות נאסד"ק ותל אביב (סימול: FRSX), הודיעה ביום שישי על השלמת תהליך התמחור של הנפקה לציבור, המובטחת בחיתום, של 4 מיליון ADS’s, במחיר 1.5$ לADS- . ההנפקה בוצעה כולה במניות ללא מתן אופציות והתמורה ממנה צפויה לעמוד על כ-6 מיליון דולר.


בכוונת החברה לעשות שימוש בהון שגוייס לפעילות השוטפת של החברה. לחתמים ניתנה אופציה ל-45 ימים, לרכוש 600 אלף ADS’s נוספים, בתנאי ההנפקה.


עד כה מכרה החברה 4 ערכות אב טיפוס למערכת ™,QuadSight - מערכת הראיה הממוחשבת המתקדמת של פורסייט המבוססת על ארבע מצלמות. המערכת משתמשת בשתי מצלמות אינפרא אדום ובשתי מצלמות אור נראה ומספקת לכלי הרכב יכולת ראיה סטריאוסקופית (תלת מימדית) המדמה את אופן הראיה של העין האנושית ומצליחה לגלות מכשולים ואובייקטים בכל תנאי מזג אוויר ותאורה, לרבותבחושך מוחלט.


לאחרונה, השלימה איי-נט מובייל, חברת הבת של פורסייט, ניסוי במערכת נוספת - מערכת ™Eye Net - מערכת V2X (vehicle-to-everything) המבוססת על תקשורת סלולרית למניעת תאונות דרכים. הניסוי בוצע בשיתוף עם עם עיריית נתניה.


Eye Net™ , נועדה לספק התרעות בפני התנגשויות בזמן אמת להולכי רגל ולרכבים באמצעות שימוש בטלפונים סלולריים חכמים וברשתות סלולריות קיימות.


בניסוי שהושלם בהצלחה דימתה איי-נט מובייל מספר תרחישי התנגשות בין כלי רכב ו/או הולכי רגל והצליחה לספק התרעה באמצעות המערכת שמנעה את ההתנגשות.


בשבוע שעבר, הודיעה החברה כי חברת רייל ויז'ן בע"מ וחברתKnorr-Bremse Systeme für Schienenfahrzeuge GmbH, חברת בת של Knorr-Bremse AG הנסחרת בבורסת פרנקפורט (סימול KBX), חתמו על הסכם לפיו חברת Knorr-Bremse, קבוצה אירופאית ששוויה 14 מיליארד דולר, המובילה העולמית בשוק מערכות הבלימה וספקית מובילה של מערכות לרכבות ולרכבים מסחריים, תשקיע 10 מיליון דולר בשני תשלומים בחברת רייל ויז'ן, בתמורה ל-21.3% ממניות רייל ויז'ן.


לאחר השלמת ההשקעה הנוכחית, החזקותיה של פורסייט ברייל ויז'ן יסתכמו ב-26.08% מהונה המונפק של רייל ויז'ן (25.53% בדילול מלא).

אודות פורסייט
פורסייט אוטונומס הולדינגס בע"מ (סימול בבורסת נאסד"ק ות"א: FRSX), שנוסדה בשנת 2015, היא חברה טכנולוגית בתחום התכנון, הפיתוח והמסחור של מערכות ראייה ממוחשבות לתעשיית הרכב העושות שימוש בשתיים או ארבע מצלמות ומבוססות על ניתוח וידאו בתלת מימד, אלגוריתמים מתקדמים לעיבוד תמונה והיתוך חיישנים. החברה, באמצעות פורסייט אוטומוטיב בע"מ, חברת הבת בבעלותה המלאה, מפתחת מערכות מתקדמות למניעת תאונות דרכים, אשר נועדו לספק מידע מהיר ובזמן אמת על סביבת הרכב בעת הנסיעה.


המערכות נועדו לשפר את בטיחות הנהיגה ע"י גילוי מדוייק ואמין של סכנות, תוך שיעור מזערי של התרעות שווא. מערכות החברה פונות לשווקי הרכבים החצי-אוטונומיים והאוטונומיים. החברה צופה כי מערכותיה יחוללו מהפכה בתחום בטיחות הרכב הודות לרמה הטכנולוגית הגבוהה שהן



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il