TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

פלוריסטם מתקדמת לקבוצת החולים האחרונה בניסוי ההמטולוגי ב-PLX-R18


פלוריסטם
פלוריסטם הציגה ממצאים חיוביים משתי קבוצות החולים הראשונות בניסוי – פרופיל בטיחות חיובי וסימנים ראשונים ליעילות הטיפול בחולים שסובלים מהתאוששות חלקית לאחר השתלת מח עצם, ומתקדמת כעת לקבוצת הטיפול האחרונה בניסוי

פלוריסטם, חברת הביו-רפואה מחיפה, המובילה בתחום הרפואה המשקמת ועוסקת בפיתוח מוצרי ריפוי תאי חדשניים המופקים מתאי שיליה, מדווחת היום (ג') כי סיימה לגייס את קבוצת הטיפול השנייה, הכוללת 6 חולים, לניסוי ההמטולוגי שלב I במוצר הריפוי התאי PLX-R18 לטיפול במצבים בהם ישנה התאוששות חלקית בלבד לאחר השתלת מח עצם (HCT), וקיבלה את אישור המועצה המפקחת על הבטיחות ובטיחות הנתונים בניסוי (DSMB) להמשיך בגיוס קבוצת החולים האחרונה לניסוי זה.


תוצאות שהתקבלו משתי קבוצות הטיפול הראשונות מדגימות שהשימוש ב- PLX-R18 נמצא בטוח ובעל סבילות טובה, עם סימנים מוקדמים ליעילות בשיפור ספירות הדם. קבוצת הניסוי השלישית והאחרונה תכלול 15 חולים אשר יקבלו שתי מנות של 4 מיליון תאי PLX-R18 / ק"ג, בהפרש של שבוע זה מזה, שהינן מינון המטרה עבור חולים אלו.


"אנו מעודדים מאוד מהממצאים שהתקבלו משתי קבוצות הטיפול הראשונות בניסוי זה, ואנו שמחים לקבל את אישור ה- DSMB להמשיך בניסוי כפי שתוכנן, כאשר אנו מתכננים לקדם בצורה יעילה את הפיתוח הקליני של PLX-R18", אמר זמי אברמן, יו"ר ומנכ"ל משותף של פלוריסטם.


"התאוששות חלקית של התאים ההמטופואתיים מהווה סיכון משמעותי לחולים שעוברים השתלת מח עצם ואינם מגיבים לטיפול הסטנדרטי, מה שהופך אותם פגיעים במיוחד לסיבוכים חמורים ומביא לעלייה משמעותית בעלויות הטיפול. אנו מאמינים כי PLX-R18 יכול לענות על הצורך הרפואי באוכלוסיית המטופלים הזו, על ידי עידוד הפוטנציאל השיקומי של מח העצם ועלייה בספירות תאי הדם ואנו מצפים לתוצאות הסופיות ממחקר זה".


רקע על הניסוי
ניסוי שלב I במחקר זה תוכנן כניסוי רב-מרכזי, Open-Label, במינונים הולכים וגדלים שבו תתבצע הערכה של הבטיחות של הזרקה לשריר של תאי PLX-R18 ב-24 חולים הסובלים מהתאוששות חלקית של המערכת ההמטופואתית (האחראית על ייצור קבוצות הדם בגוף ) שנמשכת לפחות ארבעה חודשים לאחר השתלת התאים ההמטופואתיים (HCT).


תקופת המעקב לבחינת מידת הבטיחות של הטיפול היא 12 חודשים. המטופלים שמשתתפים בניסוי מחולקים לשלוש קבוצות טיפול: קבוצה שמונה 3 מטופלים שקיבלה שתי מנות במינון של 1 מיליון PLX-R18 תאים / ק"ג, קבוצה שמונה 6 מטופלים שקיבלה שתי מנות של 2 מיליון PLX-R18 תאים / ק"ג וקבוצה שלישית שמונה 15 מטופלים שתקבל שתי מנות של 4 מיליון PLX-R18 תאים / ק"ג.


היעד העיקרי בשלב זה של הניסוי הוא הערכה של מידת הבטיחות, אשר נבחנת בסוף כל קבוצה, על ידי מועצת המומחים החיצונית האחראית לניטור ופיקוח על הבטיחות ובטיחות הנתונים. בנוסף, מבוצעות הערכות אקספלורציה הכוללות בחינה של השינויים ברמות הטסיות והמוגלובין, בחינת השינויים בתדירות העירוי, מעבר מתלות בעירוי לעצמאות מעירוי, שינויים באיכות החיים ושינויים בפרמטרים האימונולוגיים בסרום.
ל PLX-R18 הוענק מעמד של תרופת יתום על ידי ה-FDA עבור טיפול בהתאוששות המטופואתית חלקית לאחר השתלת מח עצם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il