TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

חברת הפינטקTipalti ממשיכה לגדול בקצב מהיר


מנכ״ל טיפלתי , חן עמית
מעבירה עבור לקוחותיה הגלובליים מעל 6.5 מיליארד דולר בשנה

חברת הפינטק Tipalti, ספקית גלובלית של פלטפורמה לאוטומציה של ניהול ספקים ותשלומים, הודיעה כי חצתה את רף השישה וחצי מיליארד דולר בהיקף העברות הכספים השנתי באמצעות פתרון האוטומציה לתשלום/לתשלומים שהיא פיתחה. החברה הכפילה את מספר הלקוחות החדשים ואת היקף ההזמנות במחצית השנייה של 2018 בהשוואה לתקופה המקבילה של שנת 2017. על פי החברה, היא אף שמרה על למעלה מ-98% מלקוחותיה הוותיקים בתקופה זו.

קצב הגידול המהיר הכניס את החברה לרשימת ה- Deloitte’s Technology Fast 500, המדרגת את 500 החברות עם הצמיחה המהירה ביותר בצפון אמריקה בתחומי הטכנולוגיה, המדיה, הטלקום, מדעי החיים והאנרגיה.

לדברי חן עמית, מנכ״ל ומייסד Tipalti, החברה גאה במיצובה כמובילת השוק בתחום האוטומציה של תשלומים גלובליים וכמי שמבצעת מהפכה של ממש בתחום המסורתי של תשלום לספקים, עם פתרון תפעולי ׳רזה׳, שתואם ללא מעט גופים השואפים להתרחב לפעילות גלובלית. ״הפתרון שלנו קריטי כשמדובר בעסקים בצמיחה מהירה שחייבים לצמצם את המורכבות התפעולית הפיננסית, כדי שיוכלו להתמקד בחדשנות ובטיפוח התחרותיות״.

לדברי עמית, מצבת כוח האדם ב-Tipalti גדלה ביותר מ-50% במהלך 2018, והיא מתכננת לצמוח בעוד יותר מ-50% במהלך שנת 2019, הן במטה שלהבסן מטאו בקליפורניה והן במשרדיה בהרצליה.

אודות Tipalti
Tipalti מספקת כיום את פתרון האוטומציה היחיד של תשלום לספקים, פתרון המאפשר לייעל את כל שלבי העבודה של התשלומים בפלטפורמה מקיפה אחת בענן. Tipalti מקלה על מחלקות הכספים בניהול כלל פעילות התשלום למפרסמי תוכן ולרשתות שותפים. חברות מובילות משתמשות בשירותיה של חברת Tipalti להפחתה של עד 80% מעומס העבודה שלהן סביב תשלומים למפרסמי תוכן.


בכך הן יכולות להגדיל ביעילות את היקף הפעילות העסקית שלהן בצמיחה גלובלית, בחיזוק פיננסי, בבקרות רגולטוריות ובעמידה בתקנות מס ובבידול של אפשרויות התשלום שלהן למפרסמי תוכן. רשתות מובילות של מודעות, מוניטיזציה ושיווק מבוסס-תוצאות סומכות על Tipalti בשינוי פעילות התשלום שלהן למפרסמי תוכן, לרבות טוויטר, Vungle, Tapjoy, Twitch, Sovrn, GlobalWide Media ו-IronSource.

למידע נוסף: https://tipalti.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il