TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

בועז דולב, מנכ"ל Clearsky


בועז דולב צילום לביא בן ברוך
"ישראל תאלץ לבחור צד במאבק הסייבר בין סין וארה"ב"

דו"ח סיכום שנת 2018 של Clearsky חושף: סין היא המדינה האגרסיבית ביותר במרחב הסייבר. המטרה - להפוך למעצמה המובילה בעולם בתוך פחות מעשור

בועז דולב, מנכ"ל Clearsky: "בשנה החולפת ראינו כיצד סין הגבירה את התקיפות במרחב הסייבר למען קידום האינטרסים הלאומיים שלה, באגרסיביות וללא התחשבות בהסכמים מדינתיים, עסקיים ורגולטוריים"

על רקע האזהרות מפני התערבות אפשרית של מדינה זרה בבחירות בישראל ועם סיום שנת 2018, מפיצה בימים אלה חברת מודיעין הסייבר Clearsky את דו"ח סיכום שנת 2018, הסוקר את התקיפות הבולטות של השנה בארץ ובעולם, העומדים מאחוריהן, מגמות התקיפה ותחזיות לקראת שנת 2019.

על פי הדו"ח, שנת 2018 המוגדרת כ"שנת הדרקון" הייתה השנה השלישית שבה השחקנים הבולטים בזירת הסייבר היו תוקפים מדינתיים ובראשם סין, לה יוחסו שורה של תקיפות אגרסיביות במהלך השנה הן נגד מדינות והן נגד גורמים במגזר הפרטי.


על פי הערכת מומחי Clearsky, סין בונה בשנים האחרונות מאגר מידע ענק, בהיקף חסר תקדים, הכולל מידע שנגנב מאלפי חברות וגופים ממשלתיים ומסחריים ומטרתו להפוך אותה בתוך עשור למעצמה המובילה בעולם. המידע אותו אוספים הסינים, כולל מידע אישי, מידע על חברות, מידע על גופי ממשל, טרנזקציות פיננסיות וקניין רוחני. כך למשל, בדצמבר האחרון פרסם ה US-CERT התרעה חמורה על חדירה לעשרות חברות בארה"ב וגניבת מידע משמעותי מהן.


על פי הערכות אנשי החברה, תקיפות אלה מטרתן השגת היעד המרכזי שהציבה סין, המבקש להביא לנטרול העוצמה האמריקנית והשגת מידע ערכי באמצעותו יוכלו לסגור פערים טכנולוגיים ולשתק פעילות אמריקנית או מדינות מערביות אחרות.

על פי הממצאים המובאים בדו"ח, חוזים אנשי Clearsky כי העוינות הגוברת בין סין, ארה"ב ורוסיה במרחב הסייבר, עשויה להוביל במהלך השנה לפעילות תגמול ונקמה שיכללו הדלפת מידע מדיני רגיש, חשיפה וסיכול פומבי של כלים ושיטות תקיפה ויתכן שאף ביצוע פעולות עם פוטנציאל נזק ממשי.

בועז דולב, מנכ"ל Clearsky: "שנת 2019 תהיה השנה שבה לא נוכל יותר לשבת על גדר הסייבר ולצפות בסין וארה"ב מתגוששות מבלי שנבחר צד. בשנה החולפת ראינו כיצד הגבירה סין את התקיפות במרחב הסייבר למען קידום האינטרסים הלאומיים שלה, באגרסיביות וללא כל התחשבות בהסכמים מדינתיים, עסקיים ורגולטוריים, והיא פועלת גם כאן, בישראל. ישראל תהיה חייבת לעצב מדיניות ברורה להתמודדות עם האיום האסטרטגי, שמזמן יצא מגבולות מרחב הסייבר"



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il