TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

מנרב פרויקטים חתמה על עסקה להקמת פרויקט מגורים בנתניה שיכלול 117 דירות


נתניה 1013 הדמיות חוץ קרדיט טטרו אדריכלים
עלות ההשקעה הצפויה בפרויקט מוערכת בכ-165 מיליון שקל וצפי ההכנסות נאמד בכ-185 מיליון שקל

חברת מנרב פרויקטים דיווחה הבוקר (ד'), כי חתמה על עסקת קומבינציה להקמת פרויקט מגורים על מגרש ששטחו כ- 4.5 דונם בין הרחובות בן גוריון והיהלומן אברהמס בנתניה, עליו ניתן להקים מגדל הכולל 117 יח"ד. להערכת החברה עלות ההשקעה הצפויה בפרויקט הינה כ-165 מיליון שקל והיקף ההכנסות הצפוי נאמד בכ -185 מיליון שקל.


בהתאם להסכם, שבחלקו הינו במתווה של עסקת קומבינציה, יקבלו בעלי הקרקע 53 דירות והיתרה (64 דירות), תשווק על ידי החברה. נציין כי לצד מתווה הקומבינציה העסקה כוללת גם רכיב של שירותי בניה ורכיב קטן של מזומן. תוקפו של הסכם הקומבינציה מותלה בכך שבתוך שנתיים החברה תשלים התקשרות עם יתרת הבעלים בזכויות במגרש.


בכוונת מנרב פרויקטים להתקשר בהסכם ליווי בנקאי לצורך מימון הקמת הפרויקט. הקמת הפרויקט צפויה להימשך כ-40 חודשים ממועד קבלת היתר בניה, אשר צפוי להתקבל תוך כ-18 חודשים מיום רכישת מלוא הזכויות בקרקע.

דרור קוזניצקי, מנכ"ל מנרב פרויקטים: "עסקה זו הינה חלק מאסטרטגיית החברה לביצוע עסקאות במיקומים אטרקטיביים. הפרויקט ממוקם בסמוך למלון רמדה ולשכונת היוקרה נת/600 ויכלול 117 דירות יוקרה הצופות לים במגדל מפואר בן 30 קומות".

בחודש האחרון דווחה מנרב פרויקטים כי חתמה על עסקת קומבינציה בהרצליה ב' להקמת פרויקט מגורים שיכלול 54 דירות, וכן כי חתמה יחד עם שותף על עסקה בטיילת הרברט סמואל בתל אביב להקמת פרויקט מלונאות, מסחר ומגורים במסגרתו תקים 78 דירות יוקרה, כ- 500 מ"ר מסחר ובית מלון שיכלול כ- 276 חדרים .

חברת מנרב פרויקטים בע"מ הוקמה בשנת 1988 ע"י מנרב אחזקות. החברה הינה חלק מקבוצת חברות מנרב, מחברות הנדל"ן המובילות בישראל, עם ידע וניסיון עשיר בענף הבנייה. החברה עוסקת בייזום פרויקטים למגורים, לרבות מסחר הנלווה למגורים, תוך התמקדות באזורי ביקוש ויצירת תשואה גבוהה לבעלים, לצד פעילות ברמות סיכון פיננסיות נמוכות. דרור קוזניצקי משמש כמנכ"ל החברה החל משנת 2003.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il