TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

הפתרון שיחזיר שעות שינה להורים עייפים ויסייע בהפחתת מקרי מוות בעריסה


מערכת ניטור שנת תינוק
הדר שפיצר ובן פנחסוב, סטודנטים בפקולטה להנדסה במכון טכנולוגי חולון פיתחו מכשיר ניטור חכם וחדשני הפועל על פי חיישנים שעוקבים אחר השינה וההתפתחות של התינוק

כל הורה מתחיל ואף הורים מנוסים מכירים היטב את תחושת התסכול והדאגה הנוצרת בעקבות לילות ללא שינה בשל בכי מתמשך של התינוק שלהם, ללא סיבה שנראית לעין מדוע התינוק מסרב לבכות ולא רוצה לישון. להדר שפיצר, אם טרייה עלה רעיון חדשני בעקבות לילות נטולי שינה ובמסגרת פרויקט גמר לתואר ראשון בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה, הפקולטה להנדסה ב -HIT החליטה לפתח יחד עם בן פנחסוב מוניטור ייעודי לתינוקות בהנחיית ד"ר יהונתן רובין.


הדר שפיצר, סטודנטית לתואר שני בניהול טכנולוגיה במכון טכנולוגי חולון, נשואה עם ילדה בת שנה ו-4 חודשים, שהיוותה השראה לנושא הפרויקט: " היה לבן ולי ברור שאנחנו רוצים ליצור פרויקט משמעותי, בעל ערך מוסף, במקביל, באותה התקופה בעלי ואני חיפשנו ימים כלילות מוניטור לתינוקת החדשה שלנו שלא הפסיקה לבכות בלילות אך התאכזבנו מאוד מן ההיצע שבשוק היות והרבה מהמוניטורים היו לא אמינים או פשוט לא סיפקו מענה מיוחד שמצדיק את העלות הגבוהה".


המערכת ניטור לתינוק שפיתחו הסטודנטים מספקת להורה משוב חכם לגבי פעילות התינוק בעת שהותו במיטה ומאפשרת יצירת תובנות לשיפור איכות השינה. הפרויקט כולל חיבור רכיבי וידאו, אודיו, משקל וג'יירוסקופ (מכשיר מדעי המשמש למדידה) למוצר אחד שימושי וישים, אשר אינו קיים בשוק.


מדובר בכלי משמעותי עבור ההורים לקבלת מידע עדכני, בזמן אמת, בנוגע לקצב התפתחותו של תינוקם, תוך כדי מתן מענה לבעיות במוצרי הניטור הקיימים בשוק. המערכת תאפשר מעקב אחר מספר מרכיבים חשובים בהתפתחות התינוק, כגון - קול, תנועה, זמני שינה וערות, ומשקל - הניתנים לצפייה על גבי אמצעי אלקטרוני נייד. פלטפורמת הצפייה תציג את הנתונים בצורה נוחה לקריאה, קלה להבנה ואשר תאפשר הסקת מסקנות על ידי ההורה.


מערכת זו ייחודית וחדשנית, לעומת מוצרי המדף בשוק, בכך שהיא מכילה מספר חיישנים שונים, עלותה נמוכה מאוד והיא מלווה ביחידת שליטה להורים בה ניתן לצפות במידע "חכם" שעובד מתוך הנתונים שנאספו על ידי החיישנים.


הפרויקט מורכב ממעגל אנלוגי הכולל חיישנים מתאימים, ממשק חומרתי אשר קורא את ערכי החיישנים ומעבירם למחשב העיבוד וממשק תוכנתי אשר קורא את הנתונים המתקבלים למחשב, מעבד אותם ומציג אותם על גבי פלטפורמת WEB. המערכת מכילה מספר חיישנים שונים שפועלים במקביל. המערכת יודעת לזהות האם התינוק בתוך המיטה או האם הוא איננו במיטה. המערכת תבצע עיבוד חכם של הנתונים המתקבלים מהחיישנים - Sensor Fusion. המידע המעובד יוצג להורה, על גבי ממשק משתמש קל לתפעול, באופן נוח ופשוט לקריאה.


הדר שפיצר: "מעבר ליתרונות הברורים של שקט נפשי ובטחון להורה בכך שיכול לעקוב אחר שנת התינוק שלו, ולישון יותר בעקבות כך, דרך המצלמה של המוניטור ניתן לאתר גם סימני בריאות לקויה ולפעול במהירות לשיפור המצב. במכשיר ניתן למדוד נשימות התינוק ובכך להתריע במקרים של הפסקת נשימה, הדבר תורם להקטנת מקרי "מוות בעריסה" " .





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il