TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

Magenta Venture Partners השלימה סגירה ראשונה של קרן הון סיכון ישראלית חדשה המתוכננת להיקף של 100 מיליון דולר


צוות Magenta Venture Partners צלמת - ענבל מרמרי
הקרן תתמקד בהשקעות Early Stage בסטארט אפים ישראלים

קרן ההון סיכון הישראלית Magenta Venture Partners משיקה היום קרן הון סיכון חדשה המתוכננת להיקף של 100 מיליון דולר. הקרן החדשה השלימה סגירה ראשונה באוקטובר 2018 ומתכננת את הסגירה הסופית במהלך 2019. הקרן מהווה שותפות שווה בין Mitsui & Co. Ltd., אחת מחברות הסחר וההשקעות הגדולות ביפן, לבין אורי ישראלי ורן לויצקי, שני מנהלי הון סיכון ישראלים מנוסים.


Magenta מתמחה בהשקעות בשלבים מוקדמים בסטארט אפים טכנולוגיים ישראלים ובעלי זיקה לישראל בתחומים רבים וביניהם טכנולוגיות רכב וניידות, בינה מלאכותית, ערים חכמות, Industry 4.0, פתרונות תוכנה לארגוני אנטרפרייז ופינטק.


ארבעת השותפים בקרן כוללים את אורי ישראלי, לשעבר מנהל ההשקעות של מוטורולה בישראל ובאירופה ושותף מנהל ב-Giza Venture Capital; הירושי טאקאוצ'י (Hiroshi Takeuchi) מ-Mitsui שעבר לאחרונה לישראל לאחר שצבר ניסיון של 15 שנה בהשקעות הון סיכון ביפן ובארה"ב; רן לויצקי, שכיהן כמנהל השקעות בקרן הון סיכוןViola Ventures מקבוצת ויולה, בה עסק בהשקעות בשלבים מוקדמים, ומילא קודם לכן תפקידים באמדוקס, מיקרוסופט וורינט, ואצושי מיזונו (Atsushi Mizuno) מזרוע ההשקעות של Mitsui, שמתגורר בישראל בארבע השנים האחרונות ובעל 10 שנות ניסיון בהשקעות בחברות ישראליות.


"בחרנו בשם מג'נטה, שילוב כחול ואדום – צבעי הדגלים של ישראל ויפן – לסמל שילוב עוצמות ישראליות ויפניות", הסביר אורי ישראלי, שותף ומנהל ב-Magenta ומשקיע ותיק בענף ההון הסיכון בישראל. ישראלי הוסיף: "הקרן שלנו ממוקדת בהחזר פיננסי, אך אנו חותרים להוביל השקעות בסטארט אפים שמחפשים מעבר לכסף גם ערך מוסף המתבסס על הניסיון הגלובלי שלנו ביפן, באירופה ובארה"ב. אנו נעזרים במשקיעים שלנו על מנת לבדוק חברות ולתקף השקעות, לעזור לחברות הפורטפוליו שלנו ולכל חברות הסטארט אפ איתן נהיה מעורבים בתהליך זה".


"Magenta מציעה ערך מוסף ייחודי בנוף קרנות ההון סיכון בישראל", אמר רן לויצקי, שותף כללי ב-Magenta. "היזמים הישראלים מבינים שבניית חברה משמעותית דורשת מגוון מוצרים שמגיעים לא רק למדינות במערב אלא גם למזרח ובכלל זה ליפן". לויצקי הוסיף: "העובדה שכל המשקיעים ב-Magenta הן חברות יפניות משמעותיות מספקת יתרון ליזמים ישראלים שיעבדו איתנו ושרוצים לבנות חברות גלובליות מובילות בתחומן".


"המשקיעים בקרן Magenta Venture Partners כוללים את Mitsui & Co. Ltd. ו-Koito Manufacturing Co. Ltd., שמעוניינים לעבוד איתנו בכדי לזהות טכנולוגיות חדשניות בישראל", אמר הירושי טאקאוצ'י, שותף ומנהל ב-Magenta. "Magenta גם תעבוד בכדי להציג את יתרונות שיתוף הפעולה עם משקיעים אלה בכדי למקסם את ההחזר על ההשקעה, לחשוף את המשקיעים לחדשנות שמיוצרת על ידי חברות הפורטפוליו והעסקאות שלנו".


Magenta צירפה ל-Advisory Board את רון שבילי, מפקד בכיר לשעבר ביחידה 8200, המכהן כיום כ-CTO וכסמנכ"ל לטכנולוגיה ולמערכות מידע בקבוצת סלקום שישמש כיועץ ויתרום מניסיונו להצלחת הקרן.
מר. יוקויה, סגן נשיא בכיר מ-Koito Manufacturing Co. Ltd. אמר: "Koito, כיצרנית מספר 1 של פנסים לרכב, מחויבת לטכנולוגיות הדור הבא בתחומי הרכב האוטונומי והערים החכמות. באמצעות ההשקעה Koito תחבור ל-Magenta בכדי לבחון אפשרויות לשיתופי פעולה עם סטארט אפים ישראלים. יש לנו ביטחון מלא בצוות של הקרן ואנו שמחים לשתף פעולה עם Magenta בחיפוש אחר טכנולוגיות חדשות בישראל".
מר. קיקוצ'יהרה, מנכ"ל ומנהל תפעול ראשי של היחידה לפיתוח עסקי מ-. Mitsui & Co. Ltd אמר: "Mitsui מעורבת מזה עשרות שנים בהשקעות הון סיכון ברחבי העולם ופעילה בהשקעות בישראל שמונה שנים. השותפות שלנו עם Magenta מהווה הוכחה למחויבותנו לישראל שמהווה את אחד ממרכזי החדשנות של העולם. מעתה ואילך נחזק עוד יותר את ההשקעות וקידום עסקינו בישראל".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il