TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

Y-tech תציע את פתרון האחסון של INFINIDAT כשירות ענן ללקוחותיה דרך חוות השרתים שלה בארץ


תומר שוייצר, מייסד ומנכ"ל Y-tech
תומר שוייצר, מייסד ומנכ"ל Y-tech: "נגדיל את היקף האחסון של לקוחותינו בישראל ל-1.5 פטה בייט"

קבוצת המחשוב Y-tech חתמה על הסכם עם חברת INFINIDAT, המובילה באספקת פתרונות אחסון נתונים מתקדמים לארגוני אנטרפרייז. לפי ההסכם, תציע Y-tech את InfiniBox, פתרון האחסון מבוסס התוכנה של INFINIDAT, למאות לקוחותיה ברחבי הארץ כשירות ענן דרך חוות השרתים שלה בישראל.
פתרונות האחסון של INFINIDAT יתווספו לסל העשיר של שירותיה Y-tech הכוללים פתרונות תקשורת מאובטחים כספקית אינטרנט (ISP), שירותי אינטגרציה, שירותי ענן מגוונים והגנות סייבר מתקדמות בפלטפורמה ייעודית בשם Azure-IL שהקימה Y-tech בשיתוף פעולה עם מיקרוסופט. פתרונות האחסון מוצעים ללקוחות Y-tech על ידי שותפיה העסקיים של הקבוצה המתמחים בשיווק שירותים אלה למגזר העסקי ולארגונים.


לדברי תומר שוייצר, מייסד ומנכ"ל קבוצת המחשוב Y-tech, "INFINIDAT היא שם דבר בשוק האחסון העולמי ופתרונותיה המתקדמים יעשירו עתה את סל הטכנולוגיות והשירותים שאנו מציעים למאות לקוחותינו בארץ. הצבנו לעצמנו כיעד להגדיל באמצעות INFINIDAT את היקף האחסון של לקוחותינו בארץ ל-1.5 פטה בייט ולהעשיר במקביל את יכולות האחסון שלהם לרמה הגבוהה ביותר בשוק העולמי".


אורן ישרים, מנהל מכירות אזורי ב-INFINIDAT, אמר: "חברת INFINIDAT רואה בספקיות הענן מנוע צמיחה משמעותי להמשך התפתחות וגידול החברה. באמצעות ערוץ זה אנו מאפשרים גם לארגונים בסדר גודל בינוני וקטן (SMB) ליהנות מהיתרונות הבולטים של פתרון האחסון שלנו, שמתוכנן בעיקרו לארגונים גדולים בעלי נפחים גבוהים. מהפכת הענן תופסת נתח משמעותי בשוק שירותי ה-IT המנוהלים ו-Y-tech ידועה בשוק הישראלי כחברת פתרונות ותיקה ומובילה בתחום. הבחירה ב-INFINIDAT תאפשר ל-Y-tech לשפר את רמת השירות הגבוהה והאיכותית ללקוחותיה תוך שמירה על פשטות וזמינות ללא פשרות".


במסגרת ההסכם תספק Y-tech ללקוחותיה את פתרון האחסון של INFINIDAT, המציע נפחי אחסון הולכים וגדלים עד 8PB במסד בודד, רמת ביצועים גבוהה ביותר הכוללת מאות אלפי ואף מיליוני IOPS. ה-InfiniBox, שיוצע דרך חוות השרתים המקומיות של Y-tech, מספק רמת זמינות של 99.99999%, ביצועים ללא פשרות וקלות תפעול שאין שניה לה בשוק האחסון. בפתרון משולבת גם יכולת שיחזור נתונים מהירה מסוגה והמשכיות עסקית עבור היישומים הקריטיים ביותר.


אודות Y-tech
קבוצת המחשוב Y-tech הוקמה בשנת 2005 על ידי מנכ"ל הקבוצה תומר שוייצר. Y-tech מנהלת עבור למעלה מ-10,000 משתמשי קצה במאות חברות וארגונים מכל מגזרי המשק בישראל את תשתיות המחשוב והתקשורת (ICT), על בסיס טכנולוגיית מחשוב ענן עם דגש על ביצועים, זמינות ואבטחת מידע ובמעטפת שירות עם SLA ברמה גבוהה. החברה מנתחת, מאפיינים ומיישמת פתרונות ICT המשלבים את עולמות הענן והתקשורת ויוצרים מערך טכנולוגי מלא בהתאמה אישית לכל לקוח. Y-tech הינה "ספק אינטרנט מורשה" (ISP) ובעלת רישיון מיוחד מטעם משרד התקשורת, ספק משרד הביטחון ועומדת בתקנים כגון ISO-9001, ISO-27001, PCI-DSS ועוד.


מנכ"ל הקבוצה תומר שוייצר הוא נציגה הרשמי והבלעדי של מדינת ישראל בוועדת התקינה הבינלאומית לתחום הענן מטעם הארגונים ISO ו-IEC. הוועדה מגבשת טרמינולוגיה אחידה, מתודולוגיות עבודה וסטנדרטים אשר מנחים את ספקי הענן בעולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il