TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

הסכם שכר חדש בדיסקונט


דיסקונט
ההסכם החדש ממשיך להתבסס על מנגנון תוספת שכר שקלית, המהווה תקדים במערכת הבנקאית * ההסכם ממשיך ומצמצם את פערי השכר בבנק * סוכם על הגדלת ההפרשות לתגמולים

לילך אשר-טופילסקי, מנכ"לית קבוצת דיסקונט:"אני מברכת על ההסכם, שמסמן שלב נוסף בשינוי התרבות הארגונית בקבוצת דיסקונט. הסכם זה, כמו גם הסכם השכר שנחתם לאחרונה בבנק מרכנתיל דיסקונט, תומך בתנופת הצמיחה וההתפתחות של דיסקונט וממשיך לקשור בין הצלחת הבנק לרווחת עובדיו".


רפי קזלקופי, יו"ר הועד הארצי:"בהסכם זה ראינו לנגד עיננו את טובת כלל העובדים. אני גאה שגם הפעם הקפדנו לשמר את הביטחון התעסוקתי שלנו והמשכנו לצמצם את פערי השכר במטרה להמשיך לאזן בין זכויות כלל העובדים".


דירקטוריון דיסקונט בראשות היו"ר, שאול קוברינסקי, אישר היום את הסכם השכר החדש שגובש לשנים 2019-2021, בין הנהלת בנק דיסקונט, הוועד הארצי של עובדי דיסקונט וההסתדרות.


הסכם זה מצטרף להסכם השכר הקודם שנחתם בנובמבר 2016, אשר יחד מהווים פריצת דרך בתחום שיטת התגמול במערכת הבנקאית. מנגנון תוספת השכר בהסכם שאושר היום, מבוסס אף הוא על תוספת שכר שיקלית, ולא על תוספת שכר המוקצת באחוזים. מנגנון זה מוסיף ומצמצם את פערי השכר ומחזק את דור העתיד של הבנק.


ההסכם הושג לאחר משא ומתן אינטנסיבי שהתנהל בחודשים האחרונים בין נציגי ההנהלה, בהובלת יפית גריאני, ראש חטיבת משאבי אנוש ונכסים לבין ראשי ועד העובדים, רפי קזלקופי, יו"ר הועד הארצי ומוטי בכר, יו"ר ועד המנהלים. במשא ומתן לקחו חלק גם נציגי ההסתדרות, ארנון בר דוד, יו"ר הסתדרות המעו"ף ומנחם מליק, יו"ר חטיבת עובדי הבנקים וחברות כרטיסי האשראי.


להלן עיקרי ההסכם:
הסכם השכר יהיה לתקופה של 3 שנים עד ליום 31 בדצמבר 2021.
מידי שנה, תינתן תוספת שכר שיקלית בסך של 450 שקל לפקידים ו-600 שקל למנהלים. התוספת תהיה דיפרנציאלית בהתבסס על הערכת ביצועים.
עדכון השכר כאמור, יבוצע בחודש יולי, בכל אחת משנות ההסכם.
יעודכנו תקרות השכר לכלל העובדים מדור ב'.
יעודכנו דמי ההבראה לפקידים, מדור ב'.
תוגדל ההפרשה לתגמולים מ-6.5% ל-7.5%, ובמקביל, יחתמו העובדים על סופיות הפרשה ( סעיף 14).
השכר החודשי המינימאלי לפיצויים יעמוד על 6,500 שקל, והוא יעודכן בשני שלבים עד שנת 2020.


בנוסף, ייהנו כל עובדי הבנק ממענק תלוי תשואה, המבוסס על מנגנון מענקים מדורג, שנקבע בהסכם השכר הקודם, מנגנון הקושר בין התשואה להון לבין המענק השנתי לעובדים, בשנים 2019-2021.


הסכם השכר החדש, הינו בהתאמה לתוכנית האסטרטגית הרב שנתית של הבנק, ולהערכת הבנק, לא תהיה לו השפעה מהותית על רווחי הבנק בשנים 2018-2021.

לילך אשר-טופילסקי, מנכ"לית קבוצת דיסקונט:"אני מברכת על ההסכם, שמסמן שלב נוסף בשינוי התרבות הארגונית בקבוצת דיסקונט. הסכם זה, כמו גם הסכם השכר שנחתם לאחרונה בבנק מרכנתיל דיסקונט, תומך בתנופת הצמיחה וההתפתחות של דיסקונט וממשיך לקשור בין הצלחת הבנק לרווחת עובדיו. ראוי לציין את ארגון העובדים והעומדים בראשו שפעלו מתוך מחויבות ואחריות תוך ראיה משותפת של טובת הבנק, עובדיו ולקוחותיו"


יפית גריאני, סמנכ"לית, ראש חטיבת משאבי אנוש ונכסים:"ההסכם לשלוש השנים הבאות, נותן מענה ראוי ומאוזן לכל הצדדים. במשא ומתן שקיימנו דנו באתגרי העתיד ופעלנו כדי להמשיך ולצמצם את פערי השכר בבנק בדגש על חיזוק דור העתיד ושיפור תנאיהם. אני גאה שיחד עם ראשי הועדים, גישרנו על הפערים באופן מכובד וענייני והגענו להסכמות שיאפשרו לנו להמשיך ולחזק את התשתית האנושית בבנק שהיא הבסיס להצלחתו, היום ובעתיד".


רפי קזלקופי, יו"ר הועד הארצי:"אני מברך על ההסכם שהושג יחד עם חברי, מוטי בכר, יו"ר ועד המנהלים. בהסכם זה ראינו לנגד עיננו את טובת כלל העובדים; הארעיים, הקבועים, עובדים חדשים וותיקים כאחד. אני גאה שגם הפעם הקפדנו לשמר את הביטחון התעסוקתי שלנו והמשכנו לצמצם את פערי השכר במטרה להמשיך לאזן בין זכויות כלל העובדים. אני מודה להנהלת הבנק על המשא ומתן המכובד ועל היצירתיות שהובילה לתוצאה המיטבית הכורכת בין טובת העובדים וצרכי הבנק".





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il