TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

מחויבים לנגישות


משרד הכלכלה והתעשיה
טכנולוגיה חדשנית המוטעמת בימים אלו באתר משרד הכלכלה והתעשייה, תקצר את זמן מילוי הטפסים במחצית ותשפר את הנגשתם גם לאנשים עם מוגבלות

משרד הכלכלה והתעשייה מוביל תהליך ייחודי בין משרדי הממשלה, ומוסיף לארגז הכלים הטכנולוגי של עובדיו כלי חדש שפותח על ידי חברה ישראלית, המאפשר הנגשת מסמכים יעילה ופשוטה. באמצעות הטכנולוגיה החדשה של חברת we-co , יוכלו עובדות ועובדי המשרד, להנגיש בזריזות מסמכים שעתידים להיות מפורסמים לציבור הרחב באמצעות אתר האינטרנט.

הטכנולוגיה הוטעמה לאחרונה בכלל עמדות המחשב של עובדי המשרד, וכעת מתבצעות הדרכות שימוש מתאימות. כעשרים משתמשים ראשונים עושים בו שימוש יומיומי בפועל. באמצעות מספר פעולות פשוטות מתאפשרת הנגשת מסמכים המפורסמים באתר האינטרנט, כך שיעמדו בצורה ראויה בדרישות תקנות הנגישות לשירות.

על פי תיקון שנכנס לתוקף ב-26 לאוקטובר 2017, חלה חובה להנגיש את כלל המידע המופיע באתרי האינטרנט לאנשים עם מוגבלות, ובכלל זה גם את המסמכים העולים לאתר, כך שניתן יהיה לקרוא אותם באמצעות קוראי מסך המיועדים לאוכלוסיית כבדי הראייה והעיוורים.

בהתאם לאופי המסמך ותכניו, תהליך הנגשת מסמכים באופן ידני עלול להיות ארוך ומורכב. במהלך חודש בודד, עשרות מסמכים עולים לאתר המשרד, כאשר זמן העבודה על הנגשת מסמך אחד הינו שעתיים, כתלות במורכבות המסמך.

הכלי החדש מקצר בחצי את זמן ההנגשה והופך את הפעולה ליעילה ומהירה יותר באופן משמעותי. על ידי מעקב אחר הנחיות ברורות, ומעבר אחר השלבים הנדרשים, כל עובד ועובדת יכולים להשתמש בטכנולוגיה זו. על מנת להכיר את הכלי ואופן השימוש בו, הועלו סרטוני הדרכה ומדריך כתוב למשתמשי המשרד.

מנהל האגף למערכות מידע במשרד הכלכלה והתעשייה, שמעון ברונר: "משרד הכלכלה והתעשייה רואה לנגד עיניו את האזרחים המשתמשים במגוון השירותים באמצעות אתר האינטרנט המשרדי כזכאים לקבל שירות מלא ושווה.


האפשרות להוריד מסמכים נגישים לאנשים עם מוגבלות מהאתר היא חלק משירות זה ואנחנו במשרד הכלכלה בחרנו להיות חלוצים לעשות שימוש בכלי חדש המסייע להנגשת מסמכים על ידי עובדי המשרד באופן שלא היה קיים קודם לכן".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il