TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

חברת גב-ים מקבוצת נכסים ובניין IDB השלימה הנפקה פרטית נוספת של אגרות החוב (הרחבת סדרה א') של החברה הבת - מת"ם, בתמורה לסך של 350 מיליון ש"ח


גב ים
במהלך שנת 2018 גייסה גב-ים חוב בסך כולל של 1.3 מיליארד ש"ח

עם השלמת הגיוסים, פועלת החברה לפירעון הלוואות בנקאיות בסך כולל של כ-445 מיליון ש"ח, ושחרור השעבודים בגינם, כך שבתום התהליך 100% מנכסי החברה יהיו ללא שעבוד.


במהלך שנת 2018 גייסה גב-ים חוב בסך כולל של 1.3 מיליארד ש"ח


גב-ים, המנוהלת על-ידי אבי יעקובוביץ ומציינת השנה 40 שנות מסחר בבורסה לניי"ע בתל-אביב ממשיכה ליהנות מאמון המשקיעים ושוק ההון.


חברת הבת, מת"ם - מרכז תעשיות מדע חיפה בע"מ, בעליו של פארק ההייטק הגדול והמוביל בישראל - פארק מתם בחיפה, השלימה הנפקת אג"ח בדרך של הרחבת סדרה קיימת (סדרה א'), בתמורה לסך של 350 מיליון ש"ח.


הרחבת הסדרה נעשתה באמצעות הנפקה פרטית למספר גופים מוסדיים, בריבית שנתית קבועה בשיעור 3.13%. אגרות החוב (סדרה א') רשומות במערכת רצף המוסדיים, נושאות ריבית שנתית קבועה בשיעור של 3.1%, במח"מ של כ-5.5 שנים, ומדורגות Aa2 על ידי מדרוג בע"מ.


כזכור, בספטמבר 2018, הנפיקה גב-ים, בדרך של הרחבת סדרה קיימת, אגרות חוב (סדרה ח') של החברה, בתמורה כוללת בסך של כ-600 מיליון ש"ח. אג״ח (סדרה ח') של החברה, בעלת מח"מ של כ-6 שנים, מדורגת על-ידי S&P מעלות בדירוג AA. ההנפקה זכתה לביקושים גדולים של למעלה מ-1.2 מיליארד ש"ח, מתוכם בחרה החברה לגייס כ-600 מיליון ש"ח, בריבית שקלית, בשיעור שנתי של 3.15%.


מוקדם יותר השנה, ביולי 2018, השלימה החברה הבת גב-ים נגב בע"מ הנפקה פרטית לגופים מוסדיים של סדרת אגרות חוב (סדרה א'), אשר נרשמו למסחר ברצף מוסדי. ההנפקה נעשתה בתמורה לסך של 320 מיליון ש"ח. אגרות החוב, במח"מ של כ-5.2 שנים, אינן צמודות למדד והן יישאו ריבית שנתית בשיעור 3.55%. אגרות החוב (סדרה א) של גב-ים נגב מדורגות +A על-ידי P&S מעלות.


עם השלמת גיוסי החוב האמורים, פועלות גב-ים וחברות הבת לפרוע את ההלוואות הבנקאיות הקיימות, בסך כולל של כ-445 מיליון ש"ח, ולשחרר את השעבודים שניתנו בגינן.


סיווג החוב במהלך השנה אפשר לחברה לגייס חוב שקלי בריבית קבועה (שאינה צמוד למדד) ונמוכה, למח"מ ארוך, וכן אפשר לחברה לשחרר את השעבודים ובכך להגדיל את הגמישות הפיננסית שלה ושל חברות הבת שלה. בתום התהליך לא יהיה לגב-ים ולו נכס אחד משועבד לטובת צד ג'.


בד בבד עם תנופת הצמיחה הגדולה של גב-ים, שומרת החברה על איתנות פיננסית ורמת נזילות גבוהה. יתרות הנזילות הקיימות, בסך של 1.5 מיליארד ש"ח, ותזרים המזומנים השוטף, ישמשו את החברה לפעילותה השוטפת ויאפשרו לה להמשיך בפעילות הייזום הענפה, הכוללת 8 פרויקטים בשטח של כ-270 אלף מ"ר (חלק החברה - 190 אלף מ"ר).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il