TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

סקר עולמי של רימיני סטריט חושף


רימיני
74% סבורים כי הארגון שלהם כבול בהסכמי שירות המגבילים חדשנות

חברת רימיני סטריט (Nasdaq: RMNI), ספקית מובילה של שירותים ומוצרי תוכנה ארגוניים והספקית המובילה של שירותי תמיכה לתוכנות אורקל וסאפ, חשפה תוצאות מחקר, שנערך בקרב מקבלי החלטות פיננסיים ומנהלי מחשוב אודות השקעות בחדשנות בארגוניהם. המחקר נערך על ידי חברת Vanson Bourne והשתתפו בו 900 מנהלי IT ומנהלי כספים מ-15 מדינות, לרבות 50 מנהלים מישראל. המשתתפים מייצגים ארגונים ממגוון רחב של שווקים וביניהם: היי-טק וטלקום, המגזר הציבורי, ייצור, מדעי החיים, קמעונאות והפצה, מפעלים פטרו כימיים, נפט וגז.


על פי הממצאים, למרות שהארגונים מכירים בחשיבותן של חדשנות ושל טרנספורמציה עסקית, מובילי הטכנולוגיה והמנהלים הפיננסים בארגונים מתמודדים עם חסמים כבדים, המונעים מהם הטמעת חדשנות ובראשם: 77% סבורים שהארגונים משקיעים השקעת יתר בהרצת מערכות ה-IT בתחומים כמו: חשמל, תחזוקה, קירור, מנויים לתוכנות ועוד. 76% מתלוננים על העדר תמיכה של ההנהלה בהשקעות הדרושות בחדשנות ו-74% סבורים כי הארגון שלהם כבול בהסכמי שירות של יצרני תוכנה המגבילים חדשנות.


החסמים קיימים למרות שמשתתפי המחקר מזהים בבירור את התועלת הכלכלית, שנובעת מהטמעת חדשנות. 37% מהנשאלים השיבו שחדשנות שהוטמעה הניבה שיפור בהכנסות ו-35% ציינו קיצוץ בעלויות התפעוליות. 83% ציינו כי יש קשר ישיר בין חדשנות במערכי ה-IT לבין מעמדו התחרותי של הארגון בשוק. עורכי המחקר ציינו כי השקעה בחדשנות מחייבת תרבות ארגונית שמעודדת נטילת סיכונים והשלמה עם כישלונות שמאפשרים למידה ושיפור. אך רוב החברות מרגישות בנוח עם ביצועים שניתן לחזות אותם ולא נוטות לאתגר גישות מקובלות בעסק.


רבים מהנשאלים הביעו כאמור דאגה מהסתמכות היתר של הארגון על יצרני התוכנות הארגוניות שהוטמעו אצלם. בנוסף ל-74% שטענו כי הסכמי השירות הכובלים שהם חתומים עליהם חוסמים חדשנות, 54% טענו כי מופעלים עליהם לחצים לאמץ את אסטרטגיות הענן של הספקים הללו. בנוסף, רבים מהנשאלים חותרים גם לשקיפות גדולה יותר של מפת הדרכים של הספקים הללו.


העדר חדשנות בקרב ספקי התוכנה המסורתיים, בשילוב הלחצים להגיב במהירות גדולה יותר לצרכים עסקיים מתפתחים מניע מנהלי IT ומנהלי כספים לבחון אסטרטגיות חדשות להקצאה חדשה של משאבים שתניב חדשנות וצמיחה. המציאות מחייבת חשיבה מחדש על רכיבי הוצאה, שקלול תמורות בתקציב ובדיקת חלופות בכלל מרחב ה-IT כולל שירותי תמיכה של חברות צד ג' לאפליקציות הארגוניות.


"המחקר חושף את העובדה שבעוד שמנהלי הכספים ומנהלי המחשוב מבינים את החשיבות האסטרטגית הטמונה בחדשנות ומעוניינים להשקיע בה כדי להפיק יתרונות מרביים, הם ממשיכים להיאבק כדי להשיג את התקציבים הנדרשים להשקעות הללו שהן קריטיות לצמיחה העסקית", אמר ז'אק אוסטר, מנהל פעילות רימיני סטריט בישראל. "אנו מבינים דינמיקה זו ועל כן אנו מתמקדים בסיוע ללקוחותינו, להפיק ערך מקסימאלי מהתוכנות הארגוניות שלהם ולשחרר חלק משמעותי מההון החבוי בשירותי התמיכה בתוכנות הללו. הדבר יאפשר ללקוחות לנתב מחדש את הכספים שנחסכו לפרויקטים של טרנספורמציה עסקית שיבטיחו יתרון תחרותי. לא פחות חשוב מכך, הם יזכו בהערכה ובהוקרה של המנכ"ל ומועצת המנהלים שתסייע להם בעת שיבקשו השקעות נוספות בחדשנות בעתיד".


לינק לסקר המלא: https://shacharmc.egnyte.com/dl/3je3BCkcwI


חברת רימיני סטריט הוקמה בשנת 2005 והינה הספקית העצמאית המובילה של שירותים ומוצרי תוכנה ארגוניים והספקית המובילה של שירותי תמיכה לתוכנות אורקל וסאפ, כולל 100 חברות מרשימת Fortune 500, חברות בשוק הביניים וארגונים במגזר הציבורי. החברה יצרה מהפכה בעת שקראה תיגר על מודל התמיכה הקיים בתוכנות ארגוניות ומציעה ללקוחותיה קיצוץ של 50 אחוזים מתשלום התמיכה השנתית של הספקים ויותר מכך, חיסכון נוסף יכול להתממש מעלויות התחזוקה בעקבות המעבר לשירותי התמיכה העצמאיים של רימיני סטריט. היא מעניקה ללקוח תמיכה ומיומנות הנדסית ברמה הגבוהה ביותר מסוגה. לחברה 20משרדים ברחבי העולם, ביניהם בייג'ינג, בנגלור, פרנקפורט, היידראבאד, לונדון, מלבורן, ניו יורק, אוסקה, סן פאולו, סינגפור, סידני, טוקיו, שטוקהולם, הונג קונג, סיאול והרצליה פיתוח.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il