TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

Virgin Hyperloop One מודיעה על הנהלה חדשה שתתמוך במסחור והביצוע של מערכת ההייפרלופ הראשונה בעולם


Virgin Hyperloop One
חלוצת ההייפרלופ הגלובלית בוחרת בסולטן אחמד בין סולאיים ליושב ראש ובג'יי וולדר למנכ"ל כשהחברה מנצלת סבב מימון חדש כדי להתחיל בביצוע של הייפרלופ מפונה למומבאי

Virgin Hyperloop One, החברה היחידה בעולם שפיתחה מערכת הייפרלופ בקנה מידה מלא, הודיעה היום שסולטן אחמד בין סולאיים, יו"ר הקבוצה והמנכ"ל של DP World, נבחר ליושב ראש החדש. ג'יי וולדר, שהוא אחד המנהלים המובילים בעולם בטכנולוגיה והסעת המונים, מונה למנכ"ל החדש שלה. מר וולדר גם יצטרף למועצת המנהלים של החברה.


הבחירה בהנהלה בכירה חדשה תאפשר ל-Virgin Hyperloop One לשנות את ההתמקדות שלה מהזנק טכנולוגי לחברת הסעת המונים החל בביצוע של מערכת ההייפרלופ הראשונה בעולם בין פונה ומומבאי. ההודעה באה אחרי ההודעה לאחרונה על סבב מימון חדש.


למר בין סולאיים יש יותר משלושים שנות ניסיון במגוון רחב של ענפים, והוא מביא הרבה ניסיון ניהולי למועצת המנהלים. אחרי המימון האחרון, DP World תהפוך למשקיעה הכי גדולה של Virgin Hyperloop One, בהכירה בערך של הייפרלופ לשנע לא רק נוסעים אלא גם מטענים רגישים במהירות של טיסה ועלות של משאית.


וולדר ניהל את מערכות התחבורה הכי גדולות ומורכבות בעולם, שימש יו"ר ומנכ"ל רשות התחבורה העירונית של ניו יורק, מנכ"ל MTR Corporation בהונג קונג ומנהל כללי של Transport for London. בתפקידו האחרון הוא ניהל את מוטיבייט, המובילה הגלובלית באופניים שיתופיים, לפני מכירתה לליפט. מר וולדר גם היה שותף במקינזי, שם ניהל את ענייני התשתיות הגלובליים של חברת הייעוץ המפורסמת.


"בהיכנסנו לשטח לא נודע בביצוע של מערכת הסעת המונים מסוג חדש לגמרי, אנחנו צריכים מנהל עם הבנה עמוקה בתחבורה ציבורית, ניסיון במימון תשתיות, היסטוריה של מסירת פרויקטים והצלחה בעבודה עם שותפים מהמגזר הממשלתי והפרטי", אמר סולטן בין סולאיים בהתייחסו לתוכנית חילופי האישים שההנהלה שעבדה עליה במשך חודשים. "לא יכולנו למצוא מועמד יותר אידיאלי מג'יי וולדר לשלב הבא בהתפתחות של החברה והצמיחה ההיסטורית של הענף החדש הזה".


"מיקדתי את הקריירה שלי בשימוש בטכנולוגיה לקידום החדשנות בתחבורה, כך שלא יכולתי לוותר על ההזדמנות לנהל את החברה שהיא חלוצת ההייפרלופ", אמר וולדר. "אני מצפה להצטרפות לחברה בתקופה הכל כך מלהיבה הזאת ולעבוד עם השותפים שלנו כדי לחולל מהפכה בפיתוח עירוני בר קיימא ובנסיעות".
החברה מתמקדת בפרויקט נוכחי גדול בהודו, שם הממשלה הכריזה לאחרונה על פרויקט ההייפרלופ פונה - מומבאי כפרויקט תשתיות ציבוריות, עם הקונסורציום הבינ"ל DP World ו-Virgin Hyperloop One כמציעי הפרויקט המקוריים. אם הממשלה בסופו של דבר תיתן לה זיכיון לפרויקט, החברה מצפה להתחיל את הבנייה של לולאת הניסוי של 11 ק"מ ב-2019. כשתושלם, ההייפרלופ יכול להפחית את זמן הנסיעה בין מומבאי ופונה מכארבע שעות ל-25 דקות.


סולטן בין סולאיים מחליף את סר ריצ'רד ברנסון, שהתפטר בחודש שעבר, ואילו מר וולדר יחליף את רון לויד, ששימש מנכ"ל במשך יותר משלוש שנים ועוזב אחרי שהוביל בהצלחה את החברה במהלך ההתרחבות הגדולה ביותר שלה כולל יצירת מערכת ההייפרלופ הראשונה והיחידה, צנרת פיתוח של פרויקטים בכל העולם וגיוס כסף רב. בתקופה הזאת, החברה צמחה ומיצבה את עצמה כמובילה בתחום ההייפרלופ. את המקום של סר ריצ'רד במועצת המנהלים ייקח פטריק מקול מחברת וירג'ין.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il