TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

הייצוא הישראלי עם הפנים לאפריקה


משרד הכלכלה והתעשיה
700 מיליון דולר ממתינים לחברות ישראליות המעוניינות להרחיב את היצוא לאפריקה

משרד הכלכלה והתעשייה, חברת אשרא והחשב הכללי, מזמינים את החברות הישראליות לנצל את המשאבים ולהרחיב היצוא ליבשת


אלי כהן, שר הכלכלה והתעשייה: "יבשת אפריקה היא יעד חשוב לשנים הקרובות עבור התעשייה והחברות הישראליות, שבו יוכלו להתפתח, לצמוח ולנצל את הפוטנציאל הרב הטמון ביבשת. היצואנים הישראלים הם חוד החנית של התעשייה והייצוא הישראלי הוא קטר צמיחה למשק ומקור מרכזי לתעסוקה יציבה ושגשוג כלכלי וחברתי. רק לאחרונה מדינת ישראל חצתה את רף ה-100 מיליארד דולר ביצוא ושמנו לעצמו ליעד לחצות עד 2020 גם את רף ה-120 מיליארד דולר בשנה"

בעקבות חיזוק היחסים בין מדינות אפריקה לישראל, אשר בא לידי ביטוי בביקורים של ראשי המדינות השונים ומשלחות הדדיות והפוטנציאל הגדול המצוי לחברות הישראליות במדינות אלו, פונים משרד הכלכלה ואשרא ליצואנים ולחברות לקבל סיוע הן בפריצה לשווקים אלו והן בקבלת ביטוחי סיכונים.


ההיקף הביטוחי של חברות ישראליות המשקיעות במדינות אפריקה עומד עד כה על 700 מיליון דולרים ובמשרד הכלכלה והתעשייה ואשרא הוחלט להכפיל את התקציב, המיועד לחברות ישראליות, אשר באמצעותו יוכלו להכפיל את היקף העסקאות שהן מבצעות.


אשרא תעמיד ערבות למגוון רחב של מדינות באפריקה. בין המדינות העיקריות שאליהן ניתן לפנות: קניה (150 מיליון דולר), ניגריה (105 מיליון דולר), אוגנדה (70 מיליון דולר), אתיופיה (33 מיליון דולר), קמרון (60 מיליון דולר) ועוד.


כיום, שינויים דמוגרפיים מובילים יותר ויותר יצואנים מכל רחבי העולם להבין שהעתיד הוא בשווקים המתעוררים. אפריקה היא יבשת אשר מתפתחת לאט לנגד עינינו, בה אתגרים רבים אך גם הזדמנויות שלא קיימות בשום מקום בעולם. התדמית השלילית שהרחיקה השקעות וחברות מסחריות בינלאומיות משתנה, והמאמצים המקומיים והבינלאומיים להתמודדות עם מחלות חשוכות מרפא, שחיתות שלטונית, עוני כבד ובעיות חברתיות ניכרים מראים תוצאות חיוביות. ליבשת פוטנציאל גדול וכן ממשלות רבות עם כלכלה יציבה ורצון לפרוח כלכלית ולשפר את איכות החיים של התושבים.


ההערכות הן שבעוד 35 שנים תגיע אוכלוסייתה של אפריקה ליותר ממיליארד איש, מה שיהפוך אותה לאחד השטחים המאוכלסים והצפופים בעולם. האוכלוסייה המתרבה והשינויים הכלכליים והדמוגרפיים מהווים קרקע פורייה להשתלבות של פתרונות בתחומי התשתיות, אנרגיה, רפואה, חקלאות, מים, דיגיטל ועוד.
לאור האסטרטגיה לחיזוק היחסים בין ישראל למדינות אפריקה והתכנית לקידום יחסי המסחר בין המדינות, משרד הכלכלה והתעשייה פועל במספר ערוצים בכדי לסייע ליצואנים הישראלים הפועלים באפריקה:
שתי נספחויות מסחריות של משרד הכלכלה והתעשייה נפתחו השנה באפריקה: באקרא, גאנה ובניירובי, קניה, בנוסף לנספחות המסחרית הוותיקה בדרום אפריקה, המסייעות ליצואנים וותיקים וחדשים בכל הנדרש בכדי לפעול בשווקים אלו.


ישראל חתמה על הסכם עם ארגון Power Africa, ארגון המסונף ל USAID האמריקאי אשר פועל כארגון גג לפרויקטים בתחום האנרגיה באפריקה.
ערבויות מדינה לחברות הפועלות בשווקים המתפתחים דרך החברה הישראלית לביטוח סיכוני סחר חוץ בע"מ, אשרא.


אשרא פועלת בתחום ביטוח האשראי וסיכוני סחר חוץ לטווח בינוני וארוך, מבטחת או ערבה לסיכונים מסחריים ו/או פוליטיים בעסקאות יצוא בהן קיים אשראי ארוך טווח (שנה ויותר). כמו כן החברה מבטחת השקעות של משקיעים ישראליים בחו"ל כנגד סיכונים פוליטיים וכן החלה בסוף שנת 2015 לספק שירות של הנפקת ערבות נגדית כנגד ערבויות בנקאיות ליצואנים קטנים ובינוניים.
משרד הכלכלה והתעשייה ואשרא יקיימו אירוע משותף ב- 5 לדצמבר 2018 אשר יעסוק באפריקה והכלים המימוניים הנגישים לחברות הישראליות.











טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il