TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

מחקר גלובלי של CA Technologies מגלה יתרונות עסקיים משמעותיים הקשורים לארכיטקטורת אפליקציות מודרנית


CA Technologies
NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל

סקר גלובלי שנערך בקרב 1,087 מנהלי IT ומנהלים עסקיים מצא כי אימוץ ארכיטקטורה מודרנית של אפליקציות הוא קריטי להצלחה עסקית וגורם משמעותי המביא לצמיחת הרווח בכלכלה הדיגיטלית. הסקר נערך בחסות CA Technologies ובוצע ע"י חברת האנליסטים פרוסט אנד סאליבן.

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל.

הדו"ח החדש שכותרתו: "מה לומדים מנהלים עסקיים על פיתוח תוכנה וכיצד מסייע הדבר בהשגת KPIs" מראה כי חברות המאמצות ארכיטקטורות מודרניות של אפליקציות - כגון APIs, microservices ו-containers - יחד עם שיטות עבודה מומלצות לפיתוח מודרני כגון DevOps, DevSecOps ו Agile , מסוגלות להתאים בצורה טובה יותר ובמהירות גבוהה יותר את אפליקציות התוכנה לשינויים בשוק ולצרכי הלקוח, והדבר יכול להשפיע באופן חיובי על הרווח שלהן.

המחקר מצא כי ככל שיותר תחומים עסקיים מושפעים מטרנספורמציה דיגיטלית, מנהלים עסקיים בכל האיזורים הגיאוגרפיים, הענפים והפונקציות נוטלים חלק פעיל בקבלת החלטות בתחום התוכנה, כולל פיתוח ורכש. מנהליים עסקיים מציינים ששלושה מתוך ארבעת האתגרים החשובים ביותר העומדים בפני ארגוניהם קשורים ישירות ליוזמות דיגיטליות, ו -84% אומרים שהמודרניזציה של פיתוח ואספקת התוכנה והאפליקציות חשובה מאוד או חיונית להצלחת האִרגוּן.

על פי המחקר, שמונה מתוך עשרה מנהלים מרגישים שהתוכנה מספקת תמיכה קריטית ומסייעת להשגת ה- KPI שלהם. הארגונים שהשתתפו במחקר, שהמשיכו באימוץ ארכיטקטורת אפליקציות מודרנית ופרקטיקות פיתוח, הגיעו ליתרונות מרשימים, ביניהם:

ציינו כי אפליקציות טובות מאוד לתמיכה בהשגת KPIs – בסבירות גבוהה פי שמונה מאלו שאצלם האימוץ של ארכיטקטורות אפליקציות מודרניות היה נמוך יחסית.
יכלו לומר (בסבירות גבוהה פי שבע) כי האפליקציות שלהם משולבות לחלוטין כשמדובר בפונקציונליות, שיתוף נתונים, אימות ואבטחת מידע.
ציינו כי האפליקציות שלהם טובות יותר באופן משמעותי באספקת תובנות עסקיות – בסבירות גבוהה פי שבע מהמתחרים.
חוו צמיחה של פי שניים ברווח

כדי לתמוך בחברות המבקשות לעבור לארכיטקטורת אפליקציות מודרנית, CA מציגה חידושים ושיפורים המסייעים ביצירת תובנות רבות עוצמה ומשפרות את מהירות השיווק של אפליקציות כולל:

שיפורים חדשים בפתרון ה-API Management , המאפשרים לארגונים לנהל בקלות APIs מרגע יצירתם, דרך בדיקה ופריסה, ועד לאבטחה וצריכה שוטפות תוך ניטור בזמן אמת. פתרון מקיף זה כולל בדיקות וניטור מובנים כגון וירטואליזציה של API ליצירת API sandbox המאפשר צריכת API מוקדמת ויעילה יותר, וכן “Inside-Out & Outside-In API Monitoring” שמספק תובנות מקצה לקצה לגבי ביצועי ה-API.


שיפורים חדשים ב-portfolio Continuous Testing של CA, שנועד לסייע לחברות לצמצם את זמן הפיתוח של אפליקציות ולשפר את הפרודוקטיביות של צוותי פיתוח זריזים וגמישים באמצעות מינוף היתרונות של יצירה אוטומטית של test case, אספקה מיידית של סביבות בדיקה דינמיות ואוטומציה של נתוני בדיקה. עדכוני מוצרים אלה כוללים תוסף חדש של Jenkins® plugin עבור CA Service Virtualization, המאפשר למשתמשים לנהל שירותים וירטואליים ובדיקות ישירות מממשק המשתמש של ג'נקינס; Integrated Data Masking Workflows עבור CA Test Data Manager כדי לסייע לבודקים ולאחראים על תאימות לתקנות לגלות, לתייג ולמסך מידע PII רגיש במטרה לעמוד בתקנות ולהפחית את הסיכון; ויכולת CA Agile Requirement Designer’s Requirements Insights הזמינה בגירסת ביתא, על מנת לאפשר לאנליסטים עסקיים ובעלי המוצרים לראות ולהבין בקלות את התלות בין דרישות בדיקה שונות ומהי ההשפעה כאשר דרישות הבדיקה משתנות.


CA Project Portfolio Management (CA PPM) מסייע לחברות למפות השקעות ומשאבים ביוזמות אסטרטגיות. באמצעות כלי למפת דרכים, מנהלים יכולים לבצע שינויים בפורטפוליו תוך התאמה לתנודות שוק פתאומיות. CA PPM גם מפשט את האופן שבו ארגונים מגדירים, מקצים ועוקבים אחר צוותים בכל הפורטפוליו. המשתמשים יכולים לשלב אפליקציות אחרות, כגון CA Agile Central או Microsoft® Power BI®, עם CA PPM כדי לרכז מידע עסקי לקבלת החלטות מהירה ומדויקת.

אודות CA Technologies

CA Technologies )נאסדאק: CA) מפתחת תוכנה המביאה לשינוי בחברות ומאפשרת להן לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת האפליקציות. תוכנה נמצאת בלבו של כל עסק בכל ענף. CA עובדת עם חברות ברחבי העולם בתחומי התכנון, הפיתוח, הניהול ואבטחת המידע, במטרה לשנות את הדרך בה אנו חיים, מבצעים עסקאות, ומתקשרים בסביבות ניידות, ענן פרטי וציבורי, סביבות מבוזרות וסביבות mainframe. למידע נוסף: www.ca.com   



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il