TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

מאסטרקארד חתמה עם League of Legends כשותף הגלובלי הראשון של משחק ה- Esport הגדול בעולם


League of Legends
תחרות ה- Worlds 2017הגיעה ל- 1.2 מיליארד שעות צפיה
מאסטרקארד הכריזה על שותפות רב שנתית עם חברת משחקי ריוט (Riot Games) ותהיה הספונסר הראשון בעולם עבור League of Legends, משחק ה- Esport הגדול ביותר בעולם. הסכם עולמי ראשון מסוגו זה מסמל את תמיכה של מאסטרקארד בקהילת ה- Esport ומרחיב את חסויות הספורט והבידור העולמי של החברה.

Esports מתייחס לעולם המשחקים התחרותי. קבוצות מתחרות באותם משחקים פופולריים עם גיימרים מזדמנים (League of Legends, Fortnight, Counter-Strike, Call of Duty, Madden NFL וכו'); עם זאת, שחקנים מקצועיים נצפים על ידי מיליוני אוהדים בכל רחבי העולם, ומתחרים על פרסים וסכומי כסף גבוהים. שירותי הזרמה (כגון Twitch) מאפשרים למעריצים לצפות בגיימרים ובקבוצות האהובים עליהם בזמן אמת.

כשותף שירותי התשלום הגלובלי הבלעדי עבור אירועי esportsעולמיים של League of Legends, החסות שנותנת מאסטרקארד תתמקד בשלושה טורנירים שנתיים ברחבי העולם: אירוע 'אמצע העונה', אירוע ה- All-Star, ובפסגת כל אירועי ה- esports, אליפות העולם עצמה- WorldChampionship.

במסגרת החסות, מאסטרקארד תייצר חוויות בלתי נשכחות ותציע את כל הפעילויות באתר שלה priceless.com דרך מבצעים שונים. בכך יוכלו האוהדים להנות מהתשוקה שלהם למשחק ולהנות מכל מה שהם אוהבים באירועי League of Legends.

האירוע החי הראשון ב- League of Legends יתקיים באליפות העולם בסתיו הקרוב בדרום קוריאה, והחוויות הראשונות הזמינות ב- https://www.priceless.com יכללו:

● צפיה בפתיחת טקס החזרות וסיור מאחורי הקלעים.
● הזדמנות לצפות במשחק League of Legends של שחקן Pro ממושבי VIP.
● שימוש במחשבי הגיימינג שבהם השחקנים המקצוענים יתחרו במהלך גמר אליפות העולם.

League of Legends הוא משחק הספורט הבכיר בעולם עם 14 ליגות מקצועיות, 113 נבחרות מקצועיות ומעל 860 ספורטאים שכירים ברחבי העולם. הליגה משודרת בשידור חי למיליוני מעריצים ב -18 שפות שונות ברחבי העולם, עם נתוני צפיה ממוצעים של 90 מיליון שעות צפיה שבועיות בעונה הרגילה. תחרות ה- Worlds 2017הגיעה ל- 1.2 מיליארד שעות צפיה ב- 21 ימי התחרות ועם 80 מיליון צופים ייחודיים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il