TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

קבוצת ביג מרכזי קניות מדווחת על קבלת היתר בנייה להקמת ביג יהוד-מונוסון


ביג יהוד-מונוסון
המרכז, שיתפרש על פני שטח כולל של כ - 25 אלף מטר יאוכלס במיטב השוכרים בישראל ויכלול רשתות אופנה של המותגים המובילים ומתחמי מסעדות ובילוי
בהקמת המרכז יושקעו כ-300 מיליון שקלים

קבוצת ביג מרכזי קניות מדווחת על קבלת היתר בנייה להקמת ביג יהוד-מונוסון בשטח של כ-25 אלף מ"ר שיכלול חנויות, חנייה ומשרדים. בהקמת המרכז, שיהיה הגדול ביותר בבקעת אונו, יושקעו כ- 300 מיליון שקלים.

המרכז החדש, אשר פתיחתו מתוכננת בעוד כשנתיים, יציע את התמהיל הידוע של קבוצת ביג הכולל עוגני מסחר מרכזיים כגון מתחם ענק לילדים מרשת בבילון, חדר כושר מרשת ספייס וקופות חולים, מותגי דגל בתחום האופנה, הקמעונאות והמזון. המתחם יכלול כ-1000 מקומות חנייה. עד כה חתמו על חוזי השכרה רשתות מובילות בישראל ובהן בין היתר, סופר פארם, המותגים המובילים של קבוצת פוקס, אדידס, נייקי, רנואר, מקדונלדס ומסעדות מובילות נוספות.

מיקומו האסטרטגי של ביג יהוד-מונוסון על דרך צירים ראשי בין הכביש הראשי 461 המחבר בין יהוד לתל אביב, וכביש 40 מיועד לתת מענה כמרכז בילוי וקניות לכל תושבי הסביבה ביניהם יהוד-מונוסון, אור יהודה, סביון, קריית אונו, גני תקווה וכן הישובים הסמוכים. סמוך למקום עתידה לקום בנוסף לכל אלו גם תחנת הקו הסגול של הרכבת הקלה, דבר שיקל על ההגעה למרכז הבילוי ויגדיל את כמות המבקרים בו מדי יום.

למעסיקים ולארגונים עסקיים גדולים, יהוד-מונוסון מגלמת צבר יתרונות מהותי: מיקום מושלם על צירי התנועה, ממוקמת במרכז הארץ, גידול משמעותי של מספר הדיירים בעיר, אוכלוסייה חזקה בעלת כוח קניה, הדורשת מרכזי תעסוקה, קניה, פנאי ובילוי שיהווה מרכז עירוני דינמי ותוסס בעיר יהוד-מונוסון בפרט וכל איזור בקעת אונו בכלל.

ביג מרכזי קניות, הוקמה על ידי יהודה נפתלי, ועוסקת בהפעלת מרכזים מסחריים בישראל בארה"ב ובסרביה. החברה מפעילה בישראל כיום 22 מרכזי קניות פתוחים חד קומתיים, קניונים ומתחמי קניות לייף סטייל. המרכזים ממוקמים, בדרך כלל, בסמוך לצירי תנועה ראשיים ומאפשרים גישה נוחה וחניה חופשית לרווחת קהל המבקרים. המרכזים המסחריים של קבוצת ביג בישראל פועלים כיום בתפוסה מלאה.

בעיריית יהוד-מונוסון בירכו על קבלת ההיתר וציינו כי: "העיר יהוד-מונוסון נמצאת בעיצומו של הליך התחדשות מרתק המשנה את פניה הן באזורי המגורים במסגרת תכניות להתחדשות עירונית והן במתחמי התעסוקה, הבילוי והפנאי. מרכז ביג שייבנה על דרך צירים ראשית בין הכביש הראשי 461 המחבר בין העיר לתל-אביב יהווה מרכז בילוי ומסחר אטרקטיבי במיוחד לתושבי העיר ויצטרף אל מרכז "סקיי סנטר" הנבנה גם הוא בימים אלה בעיר וביחד יהוו חלק משמעותי בהגדלת התעשייה והתעסוקה העירוניות. בקרוב נוכל כולנו ליהנות ממתחם ביג גדול במיוחד, שוקק חיים, שיספק לתושבי העיר והאזור כולו בית חדש לבילוי, הנאה ופנאי".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il