TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

מוצרים חדשים של קימטה מציעים אפשרויות קישוריות ללא מקבילים


קימטה
זמינות מסחרית של המערכת mTenna™ PLUS ו-mTenna™ SELECT שמספקת 360° של קישוריות סלולרית גמישה, מדרגית וניתנת להתאמה

Kymeta -- חברת התקשורת שמקיימת את ההבטחה של קישוריות סלולרית גלובלית -- הודיעה היום על הזמינות המסחרית של המוצרים הכי חדשים שלה, mTenna PLUS ו-mTenna SELECT, שמביאים תקשורת אמינה למגוון רחב של שווקים.


mTenna PLUS ו-mTenna SELECT פועלים עם היחידות שבחוץ (ODUs) של Kymeta KyWay™ כדי לספק הגברת ביצועים והרחבת כיסוי. mTenna PLUS מגביר את קצב ההעברה על ידי צירוף של חיבור הקליטה של שתיים עד ארבע ODUs, ומספק שבח RX אפקטיבי של עד 5.4dB ושיפור יחס האות לרעש לארבע אנטנות משותפות מישור. אחרי הצירוף, האות מועבר למודם סטנדרטי דרך מימשק בתחום L.
בהתקנות לא משותפות מישור, mTenna SELECT מחליף ODUs כדי לשדר נתונים מהיחידה שהמיצוב שלה הכי אופטימלי, ומחליף כשכלי השיט או הרכב פונה או משנה כיוון.


 "על ידי צירוף של עד ארבע ODUs, mTenna PLUS ו-mTenna SELECT מציעים פתרון מדרגי לשבח RX נוסף, שמבטיח גישה אמינה לאינטרנט במהירויות גבוהות או בים סוער או בשטח קשה", אמר דייוויד פודרינגהם, מנהל מוצר, קימטה.


mTenna PLUS ו-mTenna SELECT גם מספקים פתרון חדש לפתרון בעיה נפוצה בסביבות התקנה מתוחכמות, שבהן הגישה לאינטרנט עשויה להיות מושפעת על ידי זוויות היבט חסומות, תנועה במהירות גבוהה ותנאים בלתי צפויים אחרים. ביחד, mTenna PLUS ו-mTenna SELECT יכולים לספק קישוריות לוויינית גמישה, מדרגית וניתנת להתאמה למגוון רחב של יישומים, נייחים וניידים. "כיום צריך להשתמש בצלחות מרובות גימבלים כדי לקבל זווית היבט של 360° עם כיסוי מאופק לאופק כדי למנוע נקודות מתות. mTenna PLUS ו-mTenna SELECT מאפשרים לנו לפתור את אותה הבעיה באמצעות פתרון יותר יעיל ואלגנטי", אמר פודרינגהם.


אודות קימטה
אי אפשר להפריך את הדרישה של העולם לקישוריות סלולרית. רשת סלולרית גלובלית היא התשובה לחיבור אנשים ומקומות שמעולם לא חוברו קודם.
קימטה מאפשרת תקשורת סלולר חלקה שתמיד מחוברת ברשתות לווייניות וסלולריות כדי לספק רשת מובייל אחת גלובלית. מגובה בפטנטים ורישיונות אמריקנים ובינ"ל, מסוף הלוויינים Kymeta KyWay™ מאפשר תקשורת סלולרית עם קצב העברה גבוה במכוניות, רכבות, אוטובוסים, משאיות, ספינות והרבה יותר.
אם זה נע, קימטה תשאיר אותו מחובר. בכל מקום.
למידע נוסף, בקרו באתר kymetacorp.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il