TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

אי.בי.אי על דלתא


איביאי
דוח מעט חלש, בצפי

שירה אחיעז, אנליסטית, אי.בי.אי בית השקעות על דוחות דלתא
אתמול בלילה פרסמה חברת דלתא את הדוחות לרבעון השני של שנת 2018. בסה"כ החברה הציגה דוח מעט חלש, אך בהתאם להערכות המוקדמות שלנו.


לקראת סוף השנה הנוכחית ובשנת 2019 יש לצפות לשיפור בתוצאות בין היתר הודות לרכישת חברת Eminence, צמצום ההפסד במפעל בויאטנם ומהלכי התייעלות.
אנו סבורים כי התמחור הנוכחי מהווה נקודת כניסה נוחה, נותרים בהמלצת תשואת יתר, במחיר יעד של 135 ₪ למניה.

סטגנציה בשורה העליונה

דלתא הציגה רמת מכירות דומה לרבעון המקביל (בצפי) בעיקר הודות לצמיחה דו-ספרתית במגזרים שיסר ודלתא ישראל, כאשר במונחי מטבע מקומי המכירות של החברה ירדו ב-2%.

נזכיר כי מדובר ברבעון חלש עונתית אצל חברה כמו דלתא, כאשר אנו מעריכים כי נרשמה השפעה שלילית של עיתוי חג הפסח/איסטר על השורה העליונה.

הסכם הזכיינות החדש של CK ילדים, אשר התחיל בהילוך נמוך ברבעון הקודם, להערכתנו התבטא באופן יותר משמעותי ברבעון הנוכחי וקיזז חלק מהחולשה הכללית של הפעילות בארה"ב.
נציין לחיוב את מגזר דלתא ישראל, אשר ממשיך להציג צמיחה דו-ספרתית בהכנסות לצד מעבר לרווח תפעולי ב-4 הרבעונים האחרונים וזאת למרות עליית שכר המינימום


תרומת מטבעות (בעיקר יורו/דולר) תמכו בצמיחה במכירות המגזרים שיסר, דלתא ישראל ודלתא מותגי פרימיום. הרחבת הפעילות הן בגזרה הפיזית והן בגזרה המקוונת תמכה במגזרים שיסר ודלתא ישראל.
מנגד, הקטנת מצבת החנויות במגזר דלתא מותגי פרימיום ומעבר לשיטת תמלוגים של המותג Ella-Moss הקטינו את המכירות של מגזר זה.

המפעל בויאטנם עדיין מעיב על הרווח
דלתא רשמה ירידה ברווחיות הגולמית ברבעון בעיקר בעקבות שינוי בתמהיל המוצרים במפעלים השונים של החברה לצד הכבדת העלויות במפעל בויאטנם, זאת בעוד שהתרחבות הפעילות הממותגת במגזרים שיסר ודלתא ישראל תמכה בשולי הרווח.
יחד עם זאת, נציין כי עדיין מדובר ברמות רווחיות גולמית גבוהות יחסית למה שהיינו רגילים לראות מחברת דלתא.


נציין כי במחצית הראשונה של השנה המפעל בויאטנם היה בתפוסה של 30%-40%, כאשר נכון להיום כבר הגיע ל-90%. לכן, אנו מעריכים כי את השיפור במפעל אנו צפויים לראות בעיקר לקראת סוף השנה.
ההתרחבות בפעילות שיסר ודלתא ישראל לצד שערי חליפין הובילו לעלייה בהוצאות מכירה ושיווק (בהתאם לצפי). כמו כן, עלויות במגזר דלתא מותגי פרימיום הנובעות בעקבות המעבר למרכז הפצה חדש בארה"ב העיבו על סעיף זה.


הרווח הושפע לשלילה כתוצאה מהוצאה חד-פעמית של 3.9 מיליון דולר על רקע השלמת רכישת חברת Eminence, כאשר להערכתנו לא מן הנמנע שנראה הוצאות חד-פעמיות נוספות בגין הרכישה גם ברבעון השלישי.
בעקבות הוצאות מסים נמוכות מההערכות המוקדמות שלנו (על רקע מגן מס בעקבות העסקה החדשה) אנו מקטינים את שיעור המס הצפוי לשנת 2018 לרמה של 20% (מרמה של 22%).


דיבידנד – הוכרז דיבידנד על סך כ-3.5 מיליון דולר, היום הקובע 23/08.
תחזית – החברה אישרה את התחזית לשנת 2018: מכירות בטווח של 1,400-1,440 מיליון דולר, רווח תפעולי של 91-96 מיליון דולר, EBITDA של 119-125 מיליון דולר, רווח נקי של 54-59 מיליון דולר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il