TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

USREVI CONSULTING רשמה עכשיו את USREOF FEEDER FUND I כדי לספק SFR מיוצבים למשקיעי SFR מובילים


USREVI CONSULTING LLC
מאז 2012, המנהלים, במצורף, קנו, שיפצו, השכירו, ניהלו נכסים ומכרו יותר מ-8,000 בתים חד משפחתיים בטקסס, מיזורי, קנזס, אינדיאנה ואלבמה בשווי של בערך 1.3 מיליארד דולר

USREVI CONSULTING (www.usreviconsulting.com), חברת ייעוץ בבתים חד משפחתיים להשכרה עם רקורד של יותר מ-8,000 בתים חד משפחתיים שנקנו, שופצו, הושכרו ונמכרו, מודיעה על ההשקה של הקרן המזינה הראשונה שלה לבתים חד משפחתיים להשכרה (SFR). על ידי גיוס הון של 100 מיליון דולר עם אמצעי אשראי של יותר מ-200 מיליון דולר, USREVI תשתמש בתוכנה קניינית שפותחה על ידי החברה המסונפת שלה, בתהליכים שעברו מיטוב Lean Six Sigma ובאוטומציה, יחד עם הקשרים שלה עם האגרגטורים הכי גדולים בארה"ב של SFR כדי לספק בתים מיוצבים איכותיים למשקיעים המוסדיים ב-SFR שגדלים במהירות בארה"ב.


"בתים חד משפחתיים להשכרה הם סוג נכסי הנדל"ן המסחרי השני בגודלו בארה"ב אחרי בתים רב משפחתיים, אבל משקיעים מוסדיים מהווים רק 2% מכל הסוג. אל תבינו אותי לא נכון, זה גדל בכמעט 100% ב-16 החודשים האחרונים", אמר מריל קליסר, מנכ"ל USREVI CONSULTING. "אנחנו שמחים להציע הזדמנות השקעה לפי סעיף 506(c) למשקיעים מוסמכים שרוצים להיות חלק מסוג הנכסים עם הצמיחה הכי מהירה. מה שמבדל את USREOF FEEDER FUND מקרן "קנה והחזק" הטיפוסית היא שאנחנו נקנה, נייצב ונמכור לאגרגטורים הכי גדולים, ובכך נפחית את גרירת המזומנים שלהם ואת הצורך לקיים פעילות פנימית שקשורה לרכישה, שיפוץ והשכרה ונאפשר להם להתמקד בהיבט תזרים המזומנים של העסק".


מאז 2012, המנהלים, במצורף, קנו, שיפצו, השכירו, ניהלו נכסים ומכרו יותר מ-8,000 בתים חד משפחתיים בטקסס, מיזורי, קנזס, אינדיאנה ואלבמה בשווי של בערך 1.3 מיליארד דולר. המנהלים סיפקו את שירותי הנדלן האלה ל-Building & Land Technology, Colony, Ovation Partners, Altisource Residential/Front Yard Residential ו-FirstKey Homes/Cerberus.


USREOF FEEDER מיצבה את עצמה להפוך לספקית כלל ארצית של נכסים מיוצבים לאגרגטורים הגדולים ביותר בארה"ב ומאפשרת למשקיעים מוסמכים להשתתף. הקרן צופה שתגלגל נכסים מיוצבים כל 4-7 חודשים על פני תקופה של שנתיים עד שנתיים וחצי. "אנחנו קוראים למודל הזה שטיפה וחזרה", אומר גונר טטלואו, סמנכ"ל ההשקעות שלUSREVI CONSULTING.
אחרי שהמימון שלה יושלם, USREVI צופה רכישה של 200-350+ בתים בחודש בשווקים נרחבים ותשתמש ב-USREVI Consulting ובחברות מסונפות אחרות לרכישה, שיפוץ, השכרה ושירותי ניהול נכסים עד למכירת הנכס.


אודות USREVI CONSULTING LLC
USREVI CONSULTING והחברות המסונפות שלה משתמשות בתוכנת הנדלן הקניינית שלהן, הבינה העסקית והניתוחים ועקרונות ה-Lean Six Sigma כדי לשבש את ענף ה-SFR. החברה והחברות המסונפות שלה פועלות כעת בשישה אזורי מטרופולין: דאלאס- פורט וורת, סנט לואי, קנזס סיטי, אינדיאנפוליס, יוסטון וסן אנטוניו. למידע נוסף על הזדמנויות השקעה:
צפו בגרסת המקור באתר www.businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20180709005871/en/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il